piątek, 24 sierpnia 2018

Krotka przerwa.

Melduje uprzejmnie, ze udaje sie na krotka przerwe od bloga, albowiem poniewaz dzisiaj zostaje nawiedzona przez goscia z Polski, wiec bede troche zajeta. Na Waszych blogach tez nie pobede w zwiazku z tym, wiec prosze o usprawiedliwienie mojej nieobecnosci.
Mozecie pobawic sie w zgadywanie, co to za gosc.





Ktorejs nocy przebudzilam sie i nie moglam zasnac, wiec wstalam i oto, co zobaczylam. Bylo ok. polnocy. Kiedy wstalam rano do fabryki, one nadal spaly, wprawdzie na tej samej kanapie, ale zachowujac dystans, zeby nikt czasem nie pomyslal, ze sie zakolegowaly.



 

28 komentarzy:

  1. Milej przerwy i głaski dla kotków :)
    fajnie śpią i zgodnie pewnie bliżej niż sie widzi ale nie będą zdradzać tajemnicy ze się lubią bo tricolorki to charakterne sikuny (chociaż u mojej mamy czarna to sikun) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadnę. Miłego spędzenia czasu życzę. No popatrz, dało się pospać kocicom na jednej kanapie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze, poczekam na Ciebie, a zgadywać nie będę.
    Kotkom ładnie na tej kanapie, pomiziaj w moim imieniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych chwil z gościem.i do usłuszenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może drogą eliminacji? Nie ja... No to już coś wiemy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boguska - pisala przeciez ze jedzie i bedzie glaskac czyjes zwierzaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu jak tylko czytalam, ze masz goscia z Polski to wiedzialam, ze to Boguska:))) Kitty mnie ubiegla tylko dlatego, ze ona wczesniej ode mnie wstaje:)))

      Usuń
    2. Siedzimy obok siebie, zwierzaki obok. Zwiedzanie Getyngi było fantastyczne, w tak doborobym towarzystwie.

      Usuń
  7. Kitty chyba zgadla, ale Miecka nie da sie glaskac.
    Martwie sie o Miecke, bedzie miala ciezki czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiło mi się coś o uszy - a raczej oczy:))), że ktoś coś wspominał, być może rzeczywiście Boguśka, ale nie pamiętam.
    Frau Be, można nawet wyeliminować autorki poprzednich 6-ciukomentarzy oraz mnie, to już by było siedem mniej:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawcie się wspaniale,zagadka rozwiązana, ale też pomyslałam o Bogusce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aniu fajnego goszczenia i przyjemnych spotkań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmo ja nie jestem z Polski Jagny co😉
    Bawcie się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  12. Boguśka, ale to już wyżej padło w odpowiedzi ;)
    Bawcie się dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje koty też się nie znoszą :) i nie ma mowy o takiej bliskości

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak nie zgadnę, ale to Boguśka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj wstawiłabyś chociaż zdjęcia jak się Miećka dała pogłaskać no :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka przerwa czasem dobrze robi - odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ni ezgadne, bo nawet kierunku zgadywanki nie znam, ale zycze Wam wiele milych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie, jak ja tu to Ty wybywasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkich Was bardzo sciaskam i dziekuje za zyczenia dobrego spedzenia czasu z Boguska. Bylo nie tylko dobrze, bylo fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.