niedziela, 2 czerwca 2019

Urodzinowy dzien dziecka.

Mama powiedziala mi wczoraj rano, ze mam urodziny. Trzecie! No tak mniej wiecej, bo jak mnie znalezli na ulicy, to wujek doktor dal mi na oko 10 miesiecy i wpisal do ksiazeczki zdrowia psa date urodzenia 1 czerwca 2016. Ja to nie pamietam, czy ta data sie zgadza, ale co to ma za znaczenie? Grunt, ze mam te urodziny, jak wszyscy porzadni lu... to jest... psy. I jeszcze dowiedzialam sie, ze tego dnia jest dzien dziecka. Dawno mama tak mnie nie wymietolila i wycalowala jak wczoraj rano. Ale ja to lubie, wiec moglabym miec te urodziny razem z dniem dziecka codziennie.
Mama powiedziala, ze w prezencie urzadzi mi fajny dzien, wiec zaraz rano poszlysmy na spacer, tak jak lubie, wzdluz Leine, zebym mogla po drodze lapecki zamoczyc, potem obok Kiessee az do psiego kapieliska. A tam, wyobrazcie sobie, postawili dwie lawki, wiec mama nie musiala kwitnac na stojaco, kiedy bawilam sie z kumplami.






















A potem to juz lezalam kolo lawki, na ktorej siedziala mama, bo bylam zmeczona tym lataniem. Bardzo lubie tam chodzic, bo to jedyne miejsce, gdzie moge pobiegac bez smyczy. Przez pozostaly czas mama mnie zapina, bo latam za ptaszkami. No co ja zrobie, jak lubie je ganiac? A mama mowi, ze nie ma 5000 euro do wyrzucenia, jakby nas teraz zlapali bez smyczy.
Potem, juz w drodze do domu, przechodzilysmy obok margerytkowej laki i tam mama kazala mi pozowac, a ja bylam juz taaaka zmeczona i zziajana...












Mowie Wam, fajne mialam urodziny! Przeszlysmy ponad 10 km i obie w domu padlysmy, tylko ja bylam za godzine jak nowa, a mama dalej jeczala, ze ja nogi bola i ze jest za goraco, zeby znow tak daleko chodzic. Phi, ja bym poszla...
Wasza Toya




50 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego !!! 🍗🍖🥓
    I zdrowia i zabawek!!! 💝💕😽
    I siły u Mame na spacerki 🤣😂 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      Jesu, Kocur, czy Ty w ogole sypiasz? A jak tak, to kiedy? :)))

      Usuń
    2. Obecnie cierpie na jelitowke wirusa mi dziecię przyniosło totez latam z fonem do wu ce XD

      Usuń
    3. No nie urok to praczka. Czekam na ciąg dalszy atrakcji :D było zapalenie zatok w lutym, ucha teraz niedawno, teraz praczka wirusowa. Nastawiam klate i czekam :D

      Usuń
    4. U corki to samo, jedno cos przywlecze, choruja oba, ale zeby nie bylo za latwo, to nie razem, ale jedno po drugim.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Toyki,
    tym razem żadne pozdrowienia, a pogłaskania ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Tojko! Mirka tez ma takie papierkowe urodziny, mniej wiecej sie zgadzają, stwierdził niemiecki Hundearzt 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirko, my sierotki i znajdy mamy tylko papierkowe.
      Ale mamy! A najwazniejsze, ze mamy rodziny.

      Usuń
  4. Jeszcze raz dużo zdrówka piękna Jubilatko. Miałaś udane urodziny i Dzień Dziecka, życzę Ci takich duuuużo. Mizianki za pośrednictwem Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Toyko kochana! Wszystkiego najlepszego i głaskanko z miziankiem :)
    Spacerek super. Ja byłam wczoraj na mojej margarytkowej łące i znalazłam tylko dwa kwiatki. Wszystko zarosła nawłoć, buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza laka margerytkowa rozrasta sie z roku na rok. Mam porownanie, bo przed dwoma laty tez mialam tam sesje z mama i bylo mniej kwiatkow.
      Dziekuje, ciociu Ninko. :*

      Usuń
  6. Spóźnine buziaki od ciotki Boguśki i kumpla Gustawa.😍😘
    Podobały mi się skoki, któregoś opiekuna przez długą smycz. Super zdjęcie😘😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten ciemny wyzel latal ciagnac za soba chyba ze 20 metrow smyczy i wszyscy skakali, ale tylko jedna kobitke udalo mi sie zlapac na goracym uczynku. :)))

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego Toyko - zdrowia i wigoru.
    Chwali Ci sie ze znalazlas czas by do nas, swych ciotek, napisac, opisac.
    Mama zorganizowala Ci piekny urodzinowy dzien bo Cie kocha calym sercem a wspaniale sie sklada ze przypada w lecie i mozesz fajno celebrowac w plenerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ciociu Serpentyno :* Przydalby sie jeszcze jakis grill, co nie? ;)

      Usuń
  8. Toya samych pięknych spacerów ,duużo psich kolegów i zdrówka życzy Gosia z LUną.

    OdpowiedzUsuń
  9. No pięknościowe miałaś urodziny Toyko!!!
    Ta margerytkowa łąka cuuuuuuudowaaaaaaaaaaaaa!!! Pamiętam taki obrazek z dzieciństwa szliśmy łąkami nadodrzańskimi i zrywaliśmy margerytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys mama zrywala do wazonu, a teraz mowi, ze w naturze najpiekniej wygladaja. No i dwa kleszcze przynioslam do domu, chyba wlasnie z tych margerytek.
      Dzieki, ciociu Marijo :*

      Usuń
  10. Ja Beza malutka, ale za to słodziutka, życzę ci Toyu samych dobroci i takich wspaniałych spacerków i zdrówka. Też nie wiem, kiedy się urodziłam (końcem kwietnia) i mamunia zrobiła mi piąte urodziny w Święta, bo właśnie był koniec kwietnia.
    Toya, jaka ty malizna przy tych kumplach i najpiękniejsza, a sesja w margarytkach... boszszsz. Buziaki i miziaki ślemy z mamciż - Beza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, Beza? My bysmy sie na pewno zakolegowaly, gdybysmy sie kiedys poznaly, bo ja juz nie ganiam kotow jak kiedys. Bardzo dziekuje za zyczenia :*

      Usuń
    2. Beza wychowana z dwoma psami, wielkości Toyi, ale na pewno już nie pamięta, minęło 4 lata.

      Usuń
    3. To Ty chyba Bezy nie doceniasz! Zwierzeta pamietaja, zobacz reakcje Miecki na koszyczek Fusla, a on odszedl w 2011.

      Usuń
  11. Sto lat dla Toyki!!!
    W zdrowiu i radości i miętoleniu;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Toyka dużo zdrowia i super kondycji do spacerkow i biegania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia w margerytkach urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z przykrymi skutkami, kleszczy nalapalysmy :(

      Usuń
    2. Rzesz,kur, dobrze, ze na Toyce widać i do domu nie zwlokla, bo koty.. Uwazajcie na siebie!

      Usuń
    3. Zwlokla, ciagle z niej wyjmujemy mimo Frontline. Z siebie tez wyjelam. No i rzeczywiscie do szczescia mi brakuje, zeby koty tez sie zakleszczyly. :( Zwlaszcza Miecka, z ktora musialabym chyba isc do ludozercy, bo mnie nie pozwoli wyjac.

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla Toy-Toyki, a dla mamy podziękowania za bzykuszkę i margerytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cala przyjemnosc po naszej stronie, ciociu FrauBe :*

      Usuń
    2. Zapomniałam jeszcze o czapelce. Cmoknijcie ją w dziób ode mnie.

      Usuń
    3. Czapelków ci u nas dostatek oraz innego ptactwa wodno-ladowego :)

      Usuń
    4. Jako i u mnie, ale tego mi nigdy dość.

      Usuń
  15. Toyka ma szczescie, nawet urodziny jej przypisano w odpowiednim dniu. A tak w ogole to czy w Niemczech jest dzien dziecka? u mnie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Niemczech obchodzi sie dzien dziecka (Kindertag) dwa razy, 1 czerwca (miedzynarodowy) i 20 wrzesnia (swiatowy). I nie pytaj mnie, dlaczego :)))

      A wiesz, ze ten dzien urodzin Toyki jest troche mistyczny? Kira zostala uspiona 2 czerwca 2016, a dzien wczesniej urodzila sie Toya. Jesli to nie byl jakis rodzaj reinkarnacji czy tez przeznaczenie...

      Usuń
  16. Toya wszystkiego najlepsiego, żyj długo i szczęśliwie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego Toya! I powiedz mamie ze niech se sama pozuje w stokrotkach cczy innych margerytkach :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, oprocz tego, ze margerytki zawieraly cala kolonie kleszczy, ktorej czesc znioslysmy do domu, to nie bylo tak zle pozowac. :*

      Usuń
  18. Miziam, miziam, miziam ♥♥♥♥♥♥♥......

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego dla Toyi!

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.