wtorek, 30 lipca 2013

Krotko.

Dzisiaj telegraficznie. Wczoraj cieklo nam spod samochodu, poszla jakas uszczelka i dodatkowo szlauch w chlodncy, nie znam sie. Wyjazd byl/jest pod znakiem zapytania.
Nasz zaprzyjazniony mechanik wczoraj cos tam doraznie posklejal, dzisiaj ma wymieniac zamowiona czesc, wiec maz odwiezie mnie do roboty i sam spedzi ten czas w warsztacie. Q... mac!
Bede nadawac jutro, mam nadzieje, ze juz znad morza.
Sciskam Was wszystkich bardzo mocno, bo dzisiaj juz chyba nie zajrze.

16 komentarzy:

  1. To się porobiło...
    Dlatego nie lubię samochodów ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi się udać! Morze czeka na Panterę - fotoreporterkę :)
    Mam na dzieję, że do mnie zajrzysz, musisz poznać nowych gości!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterko , życzę Ci udanego wypoczynku, spokoju , i czekam na morskie opowieści w wydaniu Pantery :))
    Buziaki ślę o zabawie pamiętam :))
    Ilonus ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo odpoczynku bez niespodzianek i problemów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ściskam i trzymam kciuki żeby udało się naprawić samochód!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i szerokiej drogi życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przysłowiowa złośliwość przedmiotów martwych.....trzymam kciuki za naprawę, za drogę i za pogodę nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samochód pewnie uda się naprawić, więc życzę Ci dobrej pogody nad morzem, zazdroszcząc trochę tego wyjazdu; co prawda byłam w niedzielę w Gdańsku, ale morza nie widziałam ani kawałeczka, a tak je lubię!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawny mechanik poradzi sobie raz dwa i pojedziesz nad morze

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję, złośliwość rzeczy martwych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech się mechanik sprawi, jak się nalezy, żebyście bez przeszkód mogli dojechac nad morze. Nam akumulator padł przed wyjazdem, trzeba było kupić nowy i wszystko gra i bucy ;)
    Udanego wyjazdu i nadawaj, jak tylko będziesz mogła. Ja niestety kończę nadawanie znad morza.

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że teraz się zepsuł, a nie w drodze!!!
    udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze będzie! Cierpliwości trochę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam kciuki za szczęśliwy dojazd na miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ...trzymam kciuki, u mnie tak zazwyczaj jest jak coś zaplanuje. Q... mać jak najbardziej wskazane...

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę żeby wszystko się naprawiło i miłego pobytu nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.