piątek, 17 marca 2017

Żegnam was,

już wiem,
nie załatwię wszystkich pilnych spraw
idę sam, właśnie tam gdzie czekają mnie...

oraz, skoro juz tak piosenkowo polecialam, wielki przeboj Vicky Leandros z roku 1974, ktory do dzisiaj sie nie zestarzal i kazdy Niemiec, kiedy slyszy, ze pochodze z miasta Uc, albo mi to spiewa, albo co najmniej pyta czy znam. Tytul tego evergreen´u to Theo, wir fahr’n nach Lodz.


I tak niemiecka Greczynka (grecka Niemka?) spiewajaca o polskiej Lodzi dorobila sie przeboju, ktory uczynil ja zamozna osoba. To nadal sie sprzedaje!

A ja zegnam sie z Panstwem na tydzien z malym hakiem, planuje byc z powrotem w domu w niedziele 26 marca, gdzies pod wieczor. No i mam nadzieje, ze bedziecie tesknic.





64 komentarze:

  1. owszem :) działaj i wracaj z dzieciną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chiba pojadem witać Cię w mieście Uć. Baw się dobrze. Nie zapomnij aparata!!!
    Wyściskaj Kicię od ciotki Bezowej.
    Powodzenia. Daj znać z telefona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by pasowalo, bo Uc dla nas obu to polowa drogi z Twoich kresow do mnie. :))))
      Cos tam piukne telefonem.
      P.S. To juz nie jest Kicia. :))

      Usuń
  3. Szczęśliwej podróży! Pozałatwiaj co trzeba, wracaj cała i zdrowa z Nowym Dzieciątkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Ataner, tak kiedys spotkac sie w Uc... nie uwazasz, ze byloby fajnie? :)))

      Usuń
  4. Dobrej podróży, czeka Cię mnóstwo emocji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, i pojechała sobie ??
    Po sunię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze nie pojechala, dopiero dzisiaj poznym wieczorem mam autobus, potem tydzien u mamy i dopiero po sunie do Wrocka. :))

      Usuń
    2. Ach to tak wielofunkcyjnie wyjazd wykorzystany... i słusznie...

      Usuń
  6. Jak masz ochotę i znajdziesz czas by wdepnąć do mnie, to wdepnij, Gosia ma mój numer telefonu, postaram się aby był naładowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba az tyle czasu nie bede miala do dyspozycji. Splyne do Wrocka sobotnim popoludniem, a w niedziele rano juz wracamy. Szkoda.

      Usuń
  7. ach owszem)))) ale że cel wyjazdu zajebisty to jakos mniej będę tęsknić... bardziej się suni doczekac nie mogę ;-P szczęśliwej podróży i bezpiecznej oraz żeby wszystko poszło zgodnie z planem ))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dodatkowe trzymanie kciukow nie zaszkodzi, wiec tego... :))

      Usuń
  8. Jasne i juz z nózki na nózke drepce neicierpliwie, czekajac na wiesci :))). Dobrych wiatrów *

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za udaną podróż, wracajcie szybciutko do domu, już nie mogę się doczekać pierwszych zdjęć. Pozdrawiam i życzę miłego urlopu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mniej urlop, a wiecej zalatwianie formalnosci. No i pobycie z mama.
      Ale Uc to w koncu wielkie miasto, wiec o urlopach nie ma mowy. :))

      Usuń
  10. Hi hi hi, pozdrow ode mnie Uc i Gosie i wracaj z dziecieciem :-)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pnaterko, trzymam! Powodzenia. Piosenke-lubie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest fajna, a pod linkiem wiecej o niej po polsku. Kliknelas? :))

      Usuń
  12. Pantero, wyruszasz jak na wielka wyprawe, niech sie wszystko dobrze dzieje. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to jest dla mnie wielka wyprawa, a wszystko ja sama musialam skoordynowac, swoje i chlopowe, bo on sam to tego... :)))

      Usuń
  13. Pozdrow Uc ode mnie, bo pienkna jest, chyba najpiekniejsza z polskich duzych miast obecnie. I wracaj szczesliwie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wroce z powiekszona rodzina. Mam stracha, czy sunia nas polubi, czy nie bedzie tesknic za Joasia, u ktorej teraz jest. Same niewiadome. :))

      Usuń
  14. Gdyby ta Uć i ten Wrocek byli bliżej... stałabym u rostaju dróg, aby Ci pomachać chusteczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezowa, stan zatem na gorce i machaj, to powinnam Cie jakos dojrzec. :)))

      Usuń
  15. Tęsknić będziemy :) Szczęśliwej podróży Panterko i pobytu w starym kraju ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też będę tęsknić no i czekam na Was.A może wpadniesz z Gosią do mnie do sklepu.JAk będziesz we Wrocku.Nie wiem czy dobrze zrozumiałam,że masz odwiedzić Gosiańkę.GOsia z Jelcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedziemy nawet u Gosi nocowac, bardzo sie na to ciesze, moze sie w koncu nagadamy.

      Usuń
  17. Chyba będę na urlopie w tym czasie.To nici z odwiedzin u mnie w sklepie,Gosia z Jelcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdybys byla, to i tak pewnie nie wystarczyloby czasu na odwiedziny. :(

      Usuń
  18. Szkoda, że tak daleko...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda! Moze, kiedy bede duza i bogata, wybiore sie w te piekne okolice. :)

      Usuń
  19. Jedź, bądź zadowolona z pobytu i wracaj z sunią o imieniu ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic jeszcze nie jest przesadzone z imieniem, nadal mam metlik w glowie, ale TOYA przoduje. :))

      Usuń
  20. :) Spokojnej podróży, załatwienia wszystkich niezbędnych spraw. :) Czekam niecierpliwie na Twoje zdjęcia z Psicą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka minut wychodze z domu i udaje sie do Ciebie. :))

      Usuń
  21. Szczęśliwej drogi, już czas, mapę życia w sercu masz... Niech się cała akcja dobrze poturla,a co do imienia dla psicy to mi się Moya bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anais, zdecydowalismy sie jednak na Toye i juz tak stoi nawet w papierach adopcyjnych.

      Usuń
  22. Już mnie wystraszyłaś, Anno - Mario, że zamierzasz iść, ciągle iść w stronę Słońca...
    Kiedy powrócisz tu, to zapraszam Cię do mnie, gdzie przez przynajmniej dwadwa tygodnie będzie brylował mój Gość.
    buziule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wlasnie jechalismy w strone slonca (zachodzacego) w drodze do domu. Bardzo to bylo meczace. :)))

      Usuń
  23. Piosenka wymiata! Kto by pomyslal, ze tak im sie ta Lodz marzy. ;)
    Szczeliwej podrozy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W XIX wieku wszystkim sie Uc marzyla, teraz wszyscy z niej uciekaja. :(

      Usuń
  24. Oczywiście, że będziemy tęsknić, nawet Ci, co ostatnio głównie czytają, niewiele piszą i się leczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam w przelocie, jakie nieszczescie wydarzylo sie u Ciebie, a raczej seria nieszczesc. Bardzo wspolczuje... :(

      Usuń
  25. Osobiście uważam iż dziś najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mercedes i Audi tez nie pozostaja w tyle w falszowaniu wynikow.

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.