środa, 13 września 2017

Pomozmy podopiecznym Przemka.

Uwaga! Uwaga! Pełna mobilizacja! Nasze Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt bierze udział w ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Mam serce dla psów i kotów”.
Kampania dotyczy marki Pedigree i Whiskas i trwać będzie od 11.09. do 31.10. 2017 roku.
Na czym polega akcja? Jaki jest nasz cel?
W ramach akcji charytatywnej „Mam serce dla psów i kotów”, rozdane zostanie milion posiłków dla psów i kotów w wybranych schroniskach.
O ilości przyznanych posiłków będą decydować internauci, którzy raz dziennie będą mogli zagłosować na wybrane schronisko.
Głosowanie odbywa się poprzez stronę internetową www.milionposilkow.pl
Pomożecie? Udostępniajcie i głosujcie! Pamiętajcie, aby głosować codziennie na nasze schronisko!
www.milionposilkow.pl
Uwaga! Po wybraniu województwa (podkarpackie) wyskakuje jedno schronisko do wyboru czyli nasze ale opisane jako "37-712 Żurawica, Orzechowce 3", staramy się aby organizatorzy dokonali poprawki tego wpisu.

Przemka chyba nie musze nikomu przedstawiac, to wielki milosnik kotow, ktorych wiele zaadoptowal, zanim zostal szefem schroniska w Orzechowicach niedaleko Przemysla. Z ogromnym zaangazowaniem zmienia je w psio-koci raj, przy sporym udziale wielu wolontariuszy. Nazywa swoje dzielo schroniskiem dla bez... nie, nie bezdomnych, ale bezcennych zwierzat. Jemu naprawde warto pomagac. Mam zatem wielka prosbe: udostepniajcie na swoich blogach i gdzie tylko sie da. Uzyjcie obrazka z odsylajacym linkiem do tego wpisu albo, jak u mnie, bezposrednio na strone www.milionposilkow.pl. Glosowac mozna od przedwczoraj do konca pazdziernika, to duzo dni i mozliwosci oddania glosu. Chcialabym, zeby nam sie udalo!
Glosujcie!
Codziennie!






36 komentarzy:

  1. Będę głosować do upadłego. A taki kubek z Whiskasa już mam od trzech dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto Ci dal? Ja tez kce!
      Oraz glosuj, bozia Ci we wnukach wynagrodzi. :)

      Usuń
    2. A na cholerę mi wnuki?!
      Kubek dało mi Tesco za zakup Whiskasa za kwotę powyżej 20 zł.

      Usuń
    3. A co, mam sie sama z wnukami meczyc? Pomecz sie i Ty.

      Usuń
    4. A figę z makiem! Ja swoje dziecko już odchowałam i nic mi do cudzych. Mowy nie ma!

      Usuń
  2. Zagłosowane.i mogą jeszcze raz.CZy jak już zagłosowałam to nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, z jednego adresu mailowego mozna raz dziennie.

      Usuń
    2. A nawet trzeba raz dziennie coby Przemko nazbierał punktów dla swoich Bezcennych.
      Też głosuje.
      Miłego dnia i dzięki,że dałaś ten post:)

      Usuń
    3. Dlatego umiescilam serduszko zaraz u gory, zeby rzucalo sie w oczy i codziennie przypominalo o glosowaniu.

      Usuń
  3. Głosuję, i to z czystym sumieniem, bo naszego schroniska nie ma na liście:)
    Już jest zmiana adresu schroniska Przemka: 37-712 Orzechowce 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze serduszko po prawej codziennie bedzie Ci przypominalo o tym przyjemnym obowiazku.

      Usuń
  4. Jasne, dla Przemka zawsze :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddany i bedziemy głosować do oporu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wygramy dla Przemkowych podopiecznych!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tam zaraz kaza! To tylko wielka prosba. :)

      Usuń
  7. Kto, jak nie my? Pomożemy, głosujemy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzieki. Pamietaj o nastepnych dniach ;) Zostalo 48 razy. :)))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze jest nas coraz wiecej! :*

      Usuń
  10. Glosujemy i tez w poscie zachecamy do glosowan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie! Bo w kupie sila i im wiecej nas, tym wieksze szanse dla podopiecznych Przemka. :)

      Usuń
  11. Ok,zrobione. Dobrze,ze napisalaś o tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo mi zalezy, zeby Orzeszki wygraly swoja karme...

      Usuń
  12. Udalo sie, bo mi podziekowali, troche obawialam sie ze to skomplikowane jak na moje internetowe pojeciem, ale dalam rade.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.