sobota, 28 października 2017

Ukradli!

Jeszcze tylko 5 dni klikania, wytrzymajcie =>

Korzystajacy z uslug bloggera z pewnoscia juz zauwazyli, ze z blogow znikneli obserwatorzy, a w zamian pojawilo sie to:


Ja zadam (rzondam) natychmiastowego przywrocenia listy moich fanow!

Przez nastepne dni bedzie mnie mniej na blogu, bo po pierwsze primo mam cztery dni wolne, a to dlatego, ze 31.10. zrobili nam swieto z okazji dnia reformacji. Nie ma jednak tak dobrze, jakby sie moglo wydawac, bo akurat w tym czasie moje najstarsze dziecie zaplanowalo sobie przeprowadzke, na ktora jestesmy zamowieni do pomagania. Czyli niby wolne, ale bedziemy je spedzac bardzo pracowicie, a co za tym idzie, nie bedzie czasu na internety.
Bede tylko codziennie przypominac o glosowaniu na zwierzaki Przemka, bo mamy czas na oddawanie glosow tylko do konca pazdziernika.





38 komentarzy:

  1. nie wiem co z tymi fanami, ale jestem po twojej stronie!

    I serdeczne wyrazy współczucia z powodu pzreprowadzki, trzymaj się!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede probowala, bo jakos tak z roku na rok coraz mniej moge, sily nie te, co niegdys :(

      Usuń
  2. Juz wiesz, ze cierpliwosci Twoim fanom nie brak ... :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale wszyscy majo wiedziec, a nie zeby blogger sobie przywlaszczal. ;)

      Usuń
  3. Jak mam glosowac na Przemokowe zwierzaki? Pytaja mnie o wojewodztwo i nazwe schroniska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkarpackie i Orzechowce. Juz niedlugo zostalo, ale kazdy glos na wage zlota.
      Mozesz glosowac z kazdego swojego adresu mailowego, ile ich tam masz.
      Dzieki :)

      Usuń
  4. U mnie też obserwatorów brak. Coś tam majstrują widocznie i zmieniają, nie wiadomo po co.
    Miłego odpoczynku, to jest miłej pracy podczas przeprowadzki dzieciecia życzę. Uważaj żeby sie nie podźwignąć, czy cóś!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znow pewnie tak ulepsza, ze nie poznajdujemy sie z rozumem. I to tak bez pytania... ;)
      Bede probowala jak najmniej dzwigac, bo wiem, czym to sie moze skonczyc, ale nie wiadomo, jak wyjdzie w praniu.

      Usuń
  5. Pantero, coś się pieprzy na Bloggerze. Pamiętasz, jak było przedwczoraj z moimi komentarzami? Nie przyśniło mi się to. Wczoraj, odpowiadając na komentarze na moim blogu, klikałam w okienko odpowiedzi, a w nim... pokazywał się mój blog zamiast miejsca do pisania! Dziś Tobie zniknęło coś tam, więc chyba nie o kradzież, a o awarię tu idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie u mnie na razie z komentarzami w porzadku (tfu, tfu, tfu), bo chyba bym oszalala ze zlosci. Nienawidze, kiedy ktos grzebie bez mojej wiedzy na moim polu. No!

      Usuń
    2. Genau. A jeżeli chodzi o kradzieże, to zupełnie przypadkiem dowiedziałam się, że mam tu coś kradzionego, co ukradłam Tobie :)

      Usuń
    3. Nie kumam ani troche, tym bardziej po domu kultury.

      Usuń
    4. Spoksik na maksik. W stosownym czasie coś wyskrobię na ten temat :)

      Usuń
    5. Jesuuu, Ty mnie wykonczysz! Oby ten stosowny czas nastapil jak najszybciej.

      Usuń
    6. Vis maior, nie mam zdjęć i stosownej wiedzy, muszę zgłębić temat. Nie lubię bylejakości, nic na to nie poradzę, taki gust.

      Usuń
  6. Też czekam z niecierpliwością na powrot obserwatorów ;-)
    Dużo sił przy przeprowadzce i jak najmniej dźwigania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat przeprowadzka polega glownie na dzwiganiu, ale bede sie migac ;) Niech dzwigaja mlodsi i silniejsi.

      Usuń
  7. Ukradli obserwatorów i chyba nie oddadzą, coś im się omskło jak manipulowali i teraz nie są wstanie tego odtworzyć ;(
    Takie rodzinne wspólne działania integrują, niech Wam ta integracja przebiega w fajnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marija, ja Cie prosze! Co to znaczy nie oddadza? A gdzie powiadomienie PT klientow, ze cos spieprzyli? Sie pytam?
      Bedziem sie usilnie integrowac. :)))

      Usuń
  8. Moje kontakty tez ukradli! Protestuje z toba!
    Serdecznosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cho, Baska, na manife z transparentami. Nie bedzie blogger plul nam w twarz!

      Usuń
  9. O zwierzatkach Przemka pamietam.
    Odpoczac od blogowania tez potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwojga zlego to ja bym wolala blogowac niz targac kartony. Ale nie mam za bardzo ywboru. :))

      Usuń
  10. a będzie wiadomo, ile się uzbierało jedzenia dla taego schroniska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Przemek podzieli sie wynikami. Wtedy zamieszcze je u siebie.

      Usuń
    2. aż dziw, że tak łatwo mozna pomóc
      ide szukać innych adresów mejlowych:)

      Usuń
    3. Rybenka, to Ty jeszcze z tych innych nie klikalas? Teraz juz prawie sie konczy.

      Usuń
  11. Czemu tak brzydko nazywasz swoje wpisy? Wcale nie są tak niskich lotów, bo nawet z tych bez zdjęć zwierzaków czy ciekawych obiektów mogę się dużo dowiedzieć.

    No kumam, są rzeczy ważne i ważniejsze. :)

    Też widziałem ten bloczek ,,zepsuty" na jakimś blogu, widać coś informatycy zaczęli się bawić przed listopadem.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie mieli co robic ci informatycy z bobrzej laski. Na cmentarze groby myc, a nie mi tu w blogu majstrowac! Gupki jedne!
      Sam zobaczysz jakosc moich wpisow przez nastepne trzy dni, wiec tego... wiem, co mowie. :)))

      Usuń
    2. A do tego nikt nic nie napisał, nikt nic nie powiedział, że tak będzie z tymi gadżetami na blogi. Niedługo cały blog zniknie jak tak będą naprawiać albo ulepszać działanie bloggera.

      No ale jeśli masz już inne plany to niższą jakość notek mogę spokojnie wybaczyć. :)

      Usuń
    3. No mam nadzieje na wybaczenie, w przeciwnym razie pochlastalabym sie z zalosci. :)))

      Usuń
  12. coś częste zjawisko u nich ostatnimi czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz kiedys na krotko zniknelo, pozniej wrocilo. Dotychczas nie moglam narzekac.

      Usuń
  13. To ja zagłosowałam i czekam ,aż powrócisz.I nie nadzwigaj się za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze nie zaglosowalas tylko raz, ale glosujesz codziennie. :)

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.