sobota, 17 lutego 2018

Inteligencja a znak zodiaku.

Znow gdzies cos wygrzebalam, tym razem zwiazek znaku zodiaku z inteligencja. No moglabym sie z tego posmiac, ale kiedy wyczytalam, ze moj znak charakteryzuje sie wybitna inteligencja, po prostu nie moglam nie uwierzyc. ;)

Niektóre osoby są inteligentniejsze od ogółu. Wyróżnia je wyjątkowa bystrość. Inteligencja emocjonalna, zdolności analityczne wysoki poziom IQ z połączeniu z intuicją tworzą zabójczą mieszankę. Sprawdź, jakie są najinteligentniejsze znaki zodiaku i czy ty też się do nich zaliczasz. 
Wodnik
Osoby spod tego znaku są bardzo inteligentne. Mogą pochwalić się wyjątkowo wysokim IQ. Cechuje je analityczny umysł. To prawdziwi geniusze!
Skorpion

Skorpiony są bardzo spostrzegawcze i niezwykle bystre. Doskonale radzą sobie z oceną rzeczywistości i bardzo dobrze rozumieją otaczający ich świat i rządzące nim reguły. Te osoby świetnie odnajdują się w życiu.
Bliźnięta
Mają bardzo analityczny umysł. Dużo myślą, lubią dociekać i zgłębiać różne kwestie. Uwielbiają dyskutować, wymieniać się poglądami i bronić swoich racji. Świetnie sprawdzą się w zawodzie adwokata.
Rak
Raki wyróżnia bardzo wysoka inteligencja emocjonalna. Doskonale potrafią wyczuwać nastroje i emocje. Szybko wychwytują fałsz. Są bardzo empatyczne. To urodzeni psychologowie. Lubią pomagać i potrafią dotrzeć nawet do najbardziej zamkniętego w sobie człowieka.
Koziorożec
Osoby urodzone pod znakiem Koziorożca są bardzo praktyczne i rozsądne. Dobrze radzą sobie z problemami. Zawsze kierują się rozumem.
Baran
Barany mają bardzo dobrze rozwiniętą intuicję. Kierują się swoim przeczuciem i ono nigdy ich nie zawodzi. Wierzą w siebie i w swój szósty zmysł, dlatego nie boją się podejmować nawet ryzykownych decyzji.

No coz, o innych znakach ani slowa... hmmm... Nie wiem, jak mam to zinterpretowac.








74 komentarze:

  1. Oczywiscie wiesz jak to zinterpretowac "Sprawdz, jakie sa najinteligentniejsze znaki zodiaku..."
    Niby jestem skorpion, ale czy ja rzeczywiscie tak dobrze rozumiem swiat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My rozumiemy, ale nie akceptujemy, a to roznica.
      Chyba.
      co nie? :)))

      Usuń
  2. No ba!!! Oczywiscie, ze sie sprawdza ja jestem Blizniak, jak do tego dodac Ascendant w Skorpionie to jestem prawdziwym geniuszem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz na swojego Wodnika, to dopiero geniusz. Eu-geniusz! :)))

      Usuń
    2. No wlasnie:)) I ten analityczny umysl to strzal w sama 10tke

      Usuń
    3. Nie mowilam, ze zgadza sie co do joty? :)))

      Usuń
  3. Wg chinskiego horoskopu jestem wezem a to bije na glowe wszystkie inne znaki i horoskopy .Wiec nawet jak ktos nazwie mnie zmija to dziekuje za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzmijo, jam jest... maupa, ale nie wiem, czy to dobrze, czy tez lepiej pozostac skorpionem. ;)

      Usuń
    2. A ja jestem koniem, co jest odpowiednikiem Blizniaka, czyli mam powielone cechy:))

      Usuń
    3. Kun, jaki jest, kazden widzi. :)))

      Usuń
  4. Jak nie ma nic o lwach, to strzelam focha! O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez obrazilabym sie na Twoim miejscu! Co to ma byc? :)

      Usuń
    2. Ja też się focham, za brak Lwa. Jeśli chodzi o Koziorożca, którego mam w domu... to nic się nie zgadza O!

      Usuń
    3. No wez, Bezowa! Jak to sie nie zgadza? Z moim domowym Koziorozcem co do slowa. :))

      Usuń
  5. No, to jest skandal, że o słynnej inteligencji Panien wzmianki jakiejkolwiek brak!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwlaszcza, ze Panna jest tez moja najstarsza, a ona to juz taka wybitna, ze nie wiem. :)))

      Usuń
  6. Najlepiej w ogóle nie interpretować. Pracowałam kiedyś w redakcji dziennika, wiem, jak się pisze horoskopy. Są tak samo wiarygodne (już poprzedni raz to wykazał dobitnie!) jak baśń o złotej rybce i mit o stworzeniu świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coz, dlatego wlasnie umiescilam cala sprawe w etykietce "humor"

      Usuń
  7. No to mam fajną rodzinkę- mąż Wodnik, córka Rak, a ja- Baran. Nic tylko świat zdobywać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to? O artystycznej duszy i wrażliwości Wagi ani słowa? Tylko praktyczne umysły się liczą? Też strzelam focha, inteligentna inaczej - też coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sie po prostu nie miesci w glowie! Tez bym sie sfochala, ale nie mogie jako eu-gieniusz. :)))

      Usuń
  9. No baaa, wodnik to WODNIK!!! Jam jest ;)
    Ja to się nawet zaparłam i poczekałam w brzuchu mamusi na ten znak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slusznie! Chociaz Koziorozce wychodza w rankingu tez nienajgorzej. :)

      Usuń
  10. No, proszę, że jestem genialna, to wiedziałam, ale , że aż tak??? ;)
    Miałam kiedyś na studiach zajęcia z takim świrem, który oprócz wszystkiego był astrologiem - ponoć ;)
    I on twierdził, że najinteligentniejsze są Skorpiony i ewentualnie Strzelce, bo w okresie prenatalnym zimy nie przeszły ... takie tam dziwne koncepcje miał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki znow swir? Racje mial co do geniuszu Skorpionow. :)))

      Usuń
    2. Długo by o tym pisać, co wyprawiał :)))

      Usuń
    3. Ale nie zawsze swirowal, np. nie wtedy, kiedy mowil o moim geniuszu. Sprobuj zaprzeczyc! :ppp

      Usuń
  11. No to z naszej rodziny tylko corka Starsza się zalicza,bo spod znaku Barana, no i to by sie zgadzało, ze podejmuje wyzwania, czesto ryzykując.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba brac wszystko z przymruzeniem oka. Ale moze rzeczywiscie cos tam w tym tkwi. ;)

      Usuń
  12. Chyba siebie nie doceniałam, a ja Wodnik jestem :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. A obrazki? Skorpiony, ten trzeci fisniety to tez skorpion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten trzeci to ja we wlasnej osobie. :))))

      Usuń
    2. Zes wesolutka to rozumiem, ale po co sie zdzielilas ogonem w lepek.

      Usuń
    3. A to przez pomylke, bo jeszcze nie opanowalam dobrze ruchow ogonem. :)))

      Usuń
  14. Jako jeden z pominiętych znaków, sprawę interpretuję tak, że owe pominięte znaki Zodiaku są tak inteligęęęęęęęęęęętne, że nie da się tego opisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz? Nie wpadlam na to, ale z pewnoscia masz racje. :)

      Usuń
    2. Agniecha, na 100% masz rację:) A już miałam strzelić focha.

      Usuń
    3. Tak. Bo tego nie da sie wypowiedziec, nie ma takich slow. Jeszcze. :)

      Usuń
  15. Już mi nie jeden powiedział, że baran baranem zostanie...
    I swoje IQ mogę w kieszeni nosić.
    Muszę uważać, by w dziurawą nie włożyć, bo szkoda by było ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja srednia to baranek.
      Bozy chyba. :)))

      Usuń
    2. A horoskopów to nawet z braku rozrywki nie czytam ;p

      Usuń
    3. Mój syn to baran....W pełnym tego słowa znaczeniu. A najbardziej bojowa i największa z moich córek to Byk.

      Usuń
    4. Horoskopy przestalam czytac chyba w szkole podstawowej, a takie bzdurki jak powyzej czytam czasem dla rozrywki. :)

      Usuń
    5. Repo, wiec jakby wszystko sie zgadza? :)))

      Usuń
  16. Hurrraa bliźnięta są,wszystko jasne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm... Mojego znaku też tu nie ma. To chyba jakieś niedopatrzenie... Zresztą kiedy trafiam na mniej lub bardziej profesjonalne, albo nawet całkiem nieprofesjonalne analizy charakterologiczne mojego znaku zodiaku, to na ogół NIC się nie zgadza. Albo prawie nic:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnoscia wina ascendentow i dlatego nie jestes typowym znakiem zodiaku. A w sprawie powyzszej przeczytaj komentarz Agniechy. :)))

      Usuń
    2. Czytałam, czytałam:D:D:D A co do mojego ascendentu, to jest nim prawdopodobnie wodnik, hrehrehre :D

      Usuń
    3. No to jestes eu-geniusz w ascendencie. :)))

      Usuń
  18. brawo AGNIECHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego, ale nigdy nie wierzyłam w tego typu sprawy... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nikt normalny nie wierzy w te gazetowo-internetowe wymysly. :)

      Usuń
    2. Dzięki, bo już myślałam, że coś ze mną nie tak :)

      Usuń
    3. Alez skad, wszystko z Toba w porzadku.

      Usuń
  20. To ja chyba jakis wybrakowany Baran. Intuicja wprawdzie obecna, ale juz od dawna daleko mi do ryzykownych decyzji :S.

    OdpowiedzUsuń
  21. ech baju baju będziem w raju cha cha znam przedstawicieli wymienionych znaków :-P
    no ale zawsze mozna powiedziec o wyjątkach potwierdzających regułkę ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez znam i wszystko sie zgadza, szczegolnie u Skorpiona. he he he...

      Usuń
  22. Ja tam wcale nie uważam się za jakąś upośledzoną, bo spod Barana :D
    Inteligencję mam, zwłaszcza tę emocjonalną, do tego ogólnie sporo uzdolnień. Co prawda nie lubię się z nikim ścigać i rywalizować, ale upór - od urodzenia. Z wiekiem ;) łagodnieję, ale tak pozytywnie. Poza tym o ile nie ulegam wpływom innych w postrzeganiu świata to jeśli jest to osoba pozytywna - ma na mnie dobroczynny wpływ. A jeśli jest to na dodatek Wodnik- to już w ogóle! ;)
    Mam tak od roku, właściwie od pół- tak mocniej i jest cudnie ;)
    pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz Owsik jest spod Barana, tez uparta jak... baran. :)))

      Usuń
  23. :)... mam ascendent w Skorpionie :) uff!

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak .... Inteligencja a kolor włosów - tyle samo wspólnego chociaż ja zwykłam mawiać że rudy to nie kolor włosów tylko charakter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, Jaga! A blondynki to co? Nie bez powodu kraza po swiecie te kawaly. Choc oczywiscie niektore sa bardziej niz inne, inne znow zakamuflowane farbami do wlosow. Ale blondynka pozostanie blondynka, to nie charakter, a stan umyslu.

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.