wtorek, 14 sierpnia 2018

Blogoslawiona Gozdzikowa.

Ból głowy – popularny środek antykoncepcyjny, stosowany głównie przez kobiety.  (za nonsensopedia)

Trzy tygodnie temu bylam u neurologa, jak wiecie, i oprocz skierowania na rezonans, dostalam tabletki. Nie sa one stricte przeciwbolowe, ale jak glosi ulotka, majace pomoc przy bolach nerwicowych (cokolwiek ma to znaczyc, bo jakie ja mam bole nerwicowe, skoro nie mam nerwicy). Lekarz ostrzegal mnie, ze one nie dzialaja natychmiast, wiec zebym nie spodziewala sie cudu i byla cierpliwa, co akurat nie jest moja flagowa cecha. Ale nie mialam wyjscia, wiec cwiczylam te cierpliwosc, a zeby sobie ulatwic, dalej bralam IBU. Jak pamietacie, bralam go dwa razy dziennie, bo nie wystarczal jeden na cala dobe. Ktoregos dnia jednak zauwazylam ze zdumieniem, ze leb nie boli, kiedy z przyzwyczajenia siegnelam po druga tabletke. Kilka dni trwalo, kiedy nie bralam drugiej, ale jednak rano budzilam sie z lekkim lupaniem, wiec z porannej nie rezygnowalam, zeby moc spokojnie pracowac. W zeszly weekend zrobilam sobie eksperyment i nie przyjelam przeciwbolowej tabletki przez dwa dni. Jednak jakies slady bolu, niewielkiego i nieporownywalnego z poprzednim, ale zawsze, pozostaly. Jeszcze przez kilka dni bralam po pol tabletki IBU, a teraz moge sie obejsc bez!
Wrocila nadzieja, ze mrt nie wykaze zadnych szczegolnych anomalii w moim niewielkim mozdzku blondynki.

I jeszcze taki bonusik na koniec:


Wazelina az kapie! Babsko powinno uwazac, zeby sie nie poslizgnac. A kler i tak bedzie ja mial za niedouczona idiotke (co zreszta jest w pelni zgodne ze stanem faktycznym), jak wszystkie kobiety.
Odpowiedz nie dala na siebie dlugo czekac:





66 komentarzy:

  1. Umarlam przy Beacie Szczydlo (prosze nie poprawiac pisowni nazwiska).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mialam nadzieje, ze z radosci, ze mnie leb nie boli. :(

      Usuń
    2. Dołączam do grona umarniętych (proszę nie poprawiać formy gramatycznej!)!

      Usuń
    3. Zapisuje sie do klubu umarnientych :). Przerazajace tylko, ze tak dobrze dobrane :(.

      Usuń
    4. Jeszcze mozna wirtualnie zabijac ich smiechem, ale juz sie odgrazaja, ze wprowadza ostra cenzure na internet.

      Usuń
    5. Faktycznie?
      No to zejdziemy do podziemia.

      Usuń
    6. Taaa... jak Wam caly internet zablokuja, a przeciez moga.

      Usuń
  2. Ja bym sie martwila, jakby na rezonansie nic nie znaleziono. Znaczy sie bylabym bezmozgowa? O Crystusicku swiety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam. Ja nie wiem, czy w ogole wczesniej mialam jakis mozg.

      Usuń
    2. Czyli Ci urosl i swiadomosc tego Cie pobolewa. Dobrze, ze te tablety Ci jednak pomogly. Zdrowia!

      Usuń
    3. Myslisz, ze dzieki tabletkom mam nowy, sprawny mozg? Tez sie ciesze. :)))

      Usuń
  3. SUPER WIADOMOŚĆ Z TYM BÓLEM GŁOWY !!! Co, do tej pani, to wolę się nie wyrazać, bo jeszcze po remoncie zostało mi ciut kultury. Boguśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hip, hip hura, udało mi się dostać do konta gogle z fona, a dziad nie puszczał mnie przez miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecie mowilam, ze mozna. Widac za malo sie staralas. :))

      Usuń
  5. Ciekawa jestm, co to za farmaceutyczne cudo. Lyrica? Grunt, ze pomaga 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byla moja druga myśl 😁

      Usuń
    2. To po co ja szlam do tego neurologa, moglam Ciebie spytac. :)))

      Usuń
    3. W swoim czasie lezeli u nas w bocznym korytarzu pacjenci MMS, czyli Multimodale Schmerztherapie, to obserwowalam terapie. Albo Lyrica, albo antydepresant wlasnie. Pacjentów przeniesiono na inne pietro w dosyc ciekawym momemcie- gdy zaczela sie moda na Cannabis w sprayu. Nie zaoferowali Ci w ramach terapii? ;)

      Usuń
    4. Nie :((( Pewnie dlatego, ze ja zawsze pytam lekarza, czy lek nie ma wplywu na moje reakcje, gdyz poniewaz jezdze autem.

      Usuń
  6. To oczywiście fejk to o tej Beacie ale jakże prawdopodobny

    Super że coś działa
    Te dochtory czasem umią pomóc
    Dobrze że nie boli!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej idiotce mozna sie wszystkiego spodziewac, nawet takiej wypowiedzi. :)))

      Usuń
  7. Dobrze, że tabletki pomogły, bardzo dobra wiadomość. Skąd ta pani ma takie informacje? Chrystus miłośnikiem sportu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze miewa z nim jakies kontakty czy inne konszachty. W koncu jest pobozna na pokaz. :))

      Usuń
  8. Hrehrehre
    1 Widziałam na fb, też myślę, że to fejk, ale tak czy siak bardzo prawdopodobny, a odpowiedź świetna:D:D:D
    bardzo się cieszę, że głowa Cię już nie boli i mnie musisz brać IBU; a co do nerwicy - skąd wiesz, że nie masz?

    OdpowiedzUsuń
  9. a potem niech się Chrystus weźmie za przygłupich polityków..no ja nie mam słów ... zdębiałam!!!i nadal chce mi się cytowac Lema, że gdyby nie internet nigdy w zyciu bym nie pomyslała, że jest tylu jebniętych ludzi a teraz dodam, że TAKA jst prawda o tutejszej władzy! Ty mi powiedz, czy ona jest NAPRAWDĘ taka głupia i ograniczona i zwyczajnie cofnięta, czy to tylko taka gra?? albo choroba...wole myśleć, że jest chora albo cyniczna do bólu. Niedobrze mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wzgledu na to, czy to fejk czy nie, Lem mial racje. Ja tez wczesniej nie wiedzialam, ze tylu idiotow chodzi po tym swiecie. :)

      Usuń
  10. Kiciu, nerwobóle nie maja nic wspólnego z nerwicą. Można mieć nerwicę i nie mieć zupełnie żadnych z tego powodu bóli. Jedno z drugim ma tylko jedno wspólne - te kilka kilka literek oznaczających "NERW". Mamy w organizmie przeogromną sieć przeróżnych nerwów i niektóre gdy im u nas zle zawiadamiają nas o tym nerwobólem. Miewamy też bóle fantomowe- boli nas nerw kończyny lub narządu którego już nie posiadamy, bo go nam usunięto.
    Ale mimo tego, że ból ustąpił nie zrezygnuj przypadkiem z tego rezonansu.
    Rozumem Beatka nigdy nie grzeszyła. Ciekawe skąd zaczerpnęła wiadomość, że Chrystus
    był miłośnikiem sportu???? A ja słyszałam,że był po prostu Kosmitą.Nawet w "Księdze Urantii" można to wyczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaczerpnęła bo to fejk njus

      Usuń
    2. A tam, jak zwal! Wazne, ze przestalo bolec, a moja watroba moze zaczac sie regenerowac po IBU. :)))
      Czy fejk, czy nie, ale prawdopodobne. Te medale im sie PO PROSTU NALEZALY.

      Usuń
  11. Super wiadomość, że głowa Cię przestała boleć, Aniu ☺️ ale mam nadzieję, że do przyczyny dotrzecie z lekarzem, może i nerwica to jest. Człowiek to skomplikowana maszyneria i nie da się czasem coś jednoznacznie zakwalifikować. Stresów i trudnych chwil Tobie nie brakowało ostatnio - pomysł, co lub kto przyprawia Cię o ten przysłowiowy ból głowy? Oprócz męża, rzecz jasna 😉 ale to się nie liczy.
    Co do Chrystusa - miałam nadzieję, że to fejk, bi bez przesady. Można pani Szydlo nie lubić i wylapywac jej dziwne odzywki, ale ta zupełnie do niej nie pasowała, mimo wszystko.
    Xhociaz mnie już chyba nic nie dziwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobno fejk, ale i tak smieszny, bo prawdopodobny.
      Juz wiem, Merkel ponosi wine za moje bole glowy. Nasprowadzala bandytow, a ja musze zyc w wiecznym strachu.

      Usuń
  12. Facebook jest najlepszy w rozprzestrzenianiu falszywych wiadomosci, moze to ma byc zart, ale nie chciabym zeby nade mna ktos tak sie znecal, dlatego nie lubie takich 'fake news'

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za dobra wiadomosc, Pantero, i tylko moge sobie wyobrazic ulge jakiej doznalas.
    Popre Anabell - nie rezygnuj z rezonansu.
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, nie zrezygnuje, skoro juz mam termin na te tortury. Choc z drugiej strony... beda mi to robic na narkoze, bo na trzezwo nikt mnie nie zmusi do wczolgania sie do tej rury.

      Usuń
  14. Też pomyślałem od razu, że to niemożliwe, by tak wchodzić komuś bez mydła/wazeliny. Sprawdziłem u źródła i moje oczy spłonęły od tego, co znalazłem na prawdziwym koncie Beaty Szydło. Z drugiej strony było już sporo przypadków, gdy politycy wszystkich opcji najpierw pisali coś w Sieci, potem kasowali, a na koniec dziwili się czemu jakaś gazeta i tak dostała screeny z ich wypocinami.

    To mam nadzieję, że badania wyjdą jak najlepsze.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek, skoro w XXI koronuja jakies wymyslone postaci na wladcow Polski, to i ta wypowiedz mogla byc prawdziwa. Po tych czubkach mozna sie wszystkiego spodziewac.

      Usuń
    2. Mnie to już wszystko męczy co z polityką nie tylko w Polsce się wiąże. Dlatego coraz mniej śmieszą mnie jakieś memy czy inne wynalazki dotyczące tych spraw.

      Dziś przeczytałem zaległy artykuł o sytuacji we Włoszech, politycznie wypisz, wymaluj Polska. Obecny włoski rząd podobno nie za bardzo chce przestrzegać prawa UE, stawia na pierwszym miejscu Włochy, a do tego proponuje populistyczne obietnice. Z wyliczeń eksperta wynika tyle, że dług publiczny zwiększy się przez to do niebezpiecznych rozmiarów. Jednak Włosi są dla niektórych osób/państw dość ważni, więc nawet jeśli powtórzy się sytuacja Grecji, będą ratowani.

      Usuń
    3. Ciekawe tylko, czy Polska tez bedzie ratowana, jesli w tym tempie bedzie zadluzana, bo to kiedys skonczy sie bankructwem panstwa.

      Usuń
    4. Jest to możliwe, bez Polski Unia będzie bliżej Rosji. Tylko nie wiem czy to wystarczający powód będzie.

      Usuń
    5. Unia ma w Polsce sporo inwestycji i interesow, wiec nie jest taka wyrywna do jej izolowania, ale jak tak dalej pojdzie z rujnowaniem nielatwo wywalczonej demokracji, nie bedzie innego wyjscia. Mam wrazenie, ze Wasz führer tylko na to czeka.

      Usuń
    6. Ale raczej do referendum do wyjścia z UE nie będzie się nikt kwapił. W końcu chodzi o ciepłe posadki w Brukseli, a poza tym jak by wytłumaczyli chociażby rolnikom, że nie będzie już dopłat, albo to samo przedsiębiorcom chcących się rozwijać.

      Usuń
  15. Mnie w tym fejku drazni jedno - czemu ktos wyciera sobie gebe Chrystusem , ktory jakby nie bylo stanowi symbol religijny dla milionow chrzescijan... Sprobujmy urzadzic taki zarcic z Mahometem? Ciekawe czy odwazylby sie ten co puscil tego newsa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, kochana, to byloby juz bardzo niepoprawne politycznie. :)))
      Ale skoro polscy politycy wycieraja nim sobie swoje parszywe geby i oglaszaja go krolem Polski, zas jego mamusie krolowa, to i ta wypowiedz mogla byc prawdopodobna.

      Usuń
    2. To samo poczucie humoru co w dowcipie o Małyszu. Pamietacie? Nalezalo przeczytac wspak Adam Małysz i wychodzilo, ze ten z gory powiedzial: "Zsylam (wam w domysle) Mada" i na niego nie ma mocnych.

      Usuń
  16. Ale mam nadzieje ze rezonansu nie anulowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no skad! Niech mi zajrza do lba tak na wszelki wypadek.

      Usuń
  17. Niebolaca glowa to skarb :))). Mam nadzieje, ze jednak ten rezonans pozwoli odkryc o co biega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli pomogly tabletki na bole nerwicowe, to pewnie byla to nerwica czy inna cholera. MRT zrobie, zeby sie calkiem uspokoic, ale jestem dobrej mysli.

      Usuń
    2. To, co dostalas, to czesto uzywany antydepresant. Pomaga tez na bóle glowy niejasnego pochodzenia.

      Usuń
    3. Tak, neurolog mowil, ze to w zasadzie antydepresant.

      Usuń
  18. Ulga,że już nie musisz pakować w siebie piguł! Badanie zrobisz,zawsze to dodatkowe wiadomości, i uspokojenie,ze wszystko ok! Moja Martam iala migrenowe bóle głowy w ogólniaku,też robiłysmy tomograf, strachu sie najadłysmy,ale tomograf nic nie ywkazał.Teraz bóle pojawiają sie sporadycznie na całe szczescie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migrena rzadzi sie wlasnymi prawami, u mnie na szczescie jej nie zdiagnozowano. Zobaczymy, co tam we mnie tkwi.

      Usuń
  19. OK poprawie sie, bardzo mnie cieszy, ze glowa juz nie boli.
    Chociaz z drugiej strony to Ty tez juz jestes w tym wieku, ze jak cos nie boli to nie istnieje... wiec wiesz, bede ostrozna z ta radoscia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jesli po 60-tce rano budzisz sie i nic nie boli, to najprawdopodobniej nie zyjesz. :)))

      Usuń
  20. Cieszę się że łeb już nie nap....la ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) Tak, nie bojmy sie nazywac rzeczy po imieniu. :)))))

      Usuń
  21. Jak dobrze,że już nie boli.Biednaś byłaś z tym bóle tyle czasu.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.