środa, 18 września 2019

Kradzieze tozsamosci i wlasnosci intelektualnej.

Zawsze dotykalo to gdzies, kogos, slyszalo sie tu i tam, ale teraz tytulowe przestepstwo dotknelo mnie i moja rodzine bezposrednio. Kilka miesiecy temu odkrylam, juz nie pamietam jak, pewnie jak zwykle przypadek zrzadzil, ze niejaka Ula Nowa posluguje sie na fb zdjeciami mojej najmlodszej corki. Zglosilam sprawe na fb, corka rowniez i wydaje sie, ze konto zniknelo, bo przez jakis czas nie moglam go odnalezc. Przedwczoraj calkiem przypadkowo znalazlam znow te szmate i caly wachlarz zdjec mojej najmlodszej corki, z jej kont na fb i insta. No zagotowalo sie we mnie i zaczelam bombardowac fb, przy szeroko zakrojonej pomocy moich znajomych i meldowac oszustwo. Zanim fb usunal jej to konto, zdazylam powiadomic kilku lajkujacych jej wpisy znajomych, czyje zdjecia lajkuja i ze maja do czynienia z oszustka i jej fejkowym kontem. Dostalam nawet od niektorych podziekowania. Przy tym powiadamianiu natknelam sie na konto jakiejs drugiej dziwki, ktorej zdjecie profilowe wydalo mi sie jakos dziwnie znajome, weszlam na profil, a tam nie tylko cala masa zdjec mojej, tym razem najstarszej, corki, ale rowniez moje wlasne.


Szmata "wspomina" swoja gre w koszykowke i udaje, ze ja to ona. No zagotowalam sie! Musiala wlezc przez konta moich corek na moja strone blogowa i stamtad sciagnela to zdjecie, moje konto na fb jest niewidoczne dla niezakolegowanych ze mna osob, wiec tylko przez blogowe mogla ukrasc to zdjecie.  Przegladam sobie dalej jej profil, a tam...




Ewidentnie wszystkie moje, ale moj znak wodny starannie wyciety. Powiadomilam szmate, ze poniesie prawne konsekwencje i pozglaszalam wszystkie zdjecia moje i mojej najstarszej corki jako ukradzione.



To zdjecie z Egiptu



Z profilu tej pierwszej szmaty Uli nie zdazylam porobic zrzutow, bo fejsunio zadzialal bardzo szybko i sprawnie. A moze to ona sama ze strachu usunela to falszywe konto. Jakby cos, to mam kilkudziesieciu swiadkow, ze takie konto istnialo i czyje zdjecia zawieralo.



Dobraly sie dwie zlodziejki (a moze to jedna i ta sama osoba) cudzej tozsamosci i wlasnosci intelektualnej, pewnie takie kaszaloty, ze musza korzystac z cudzych zdjec, bo na ich widok kazdy dostawalby odruchu wymiotnego.
Ja tak tego nie zostawie!
Aaa, juz nie pamietam, co tamta zdzira naklamala w informacjach profilowych, ale ta studiuje... uwaga!... pediatrie. Dotad myslalam, ze najpierw studiuje sie medycyne, a po skonczeniu studiow robi specjalizacje, ale moze teraz cos sie zmienilo i np. na uczelniach rydzykowych mozna od razu studiowac pediatrie (no bo skoro jest tam kierunek mariologia - tak, tak, nauka o Maryji i z tego robi sie doktoraty) czy inna ginekologie stosowana, choc do tego meskiej czesci studentow studia niepotrzebne. No i jednak podejrzewam, ze prawdziwa studentka medycyny  ma troche wiecej w glowie i inne zainteresowania od wklejania infantylnych gifow dobranockowych. Allleee... widac nie brakuje fanow przestepczego infantylizmu, bo abonuje ja ponad 500 osob.


Na koniec jeszcze przeslalam jej powiadomienie, bo czesciowo pousuwala zdjecia moje i czesc zdjec corki:


Mozecie sobie poogladac profil tej pozal sie boze studentki-kaszalota TUTAJ.
Byc moze ta Ula Nowa tez ma jeszcze konto na fb, a tylko ja u obu zostalam zablokowana, wiec nie moge nic zobaczyc, bo widze tylko to:





82 komentarze:

  1. A tego nie powinno się zgłaszać na policję?
    Kiedyś w święta mój brat i kuzyn odkryli jakąś pindę, która posługiwała się naszym nazwiskiem. Miała pecha, bidulka, bo my nie Nowakowie i nie Kowalscy i wszyscy, którzy w Polsce noszą to nazwisko, należą do naszej rodziny. Jest nas tak mało, że trudno nie wiedzieć, kto do tej rodziny należy (nawet w gałęzi gorzowskiej, z którą nie utrzymujemy żadnych kontaktów, a różne dziwne elementy się tam powżeniały). Tymczasem kretynka miała w dodatku na profilu napisane, że mieszka w Rzeszowie i studiuje na Politechnice. Ciotka i mama zrobiły pół-żartem, pół-serio aferę, że się tato albo wujek wygłupili z jakimś bękartem, a kuzyn poszedł po rozum do głowy i sprawdził na uczelni. Żadnej takiej studentki oczywiście nie było. Brat natomiast zagadnął dziewczynę na Facebooku w ten deseń, że skoro nosi nasze nazwisko, to albo jesteśmy rodziną, albo ona jest oszustką. Konto zaraz po tym zniknęło. Od czasu do czasu sprawdzają - nie wróciła. W każdym razie nie pod naszym nazwiskiem. Mnie zarówno ta Twoja, jak i ta nasza wyglądają na jakieś popieprzone psychofanki. U nas jeszcze powstała teoria, że skoro podała Politechnikę, to może podkochuje się w kuzynie i dlatego rąbnęła mu nazwisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktora policje mam zawiadomic? Polska czy niemiecka? I gdzie bedzie toczyc sie postepowanie? Czy bede musiala na kazde wezwanie jezdzic do Polski? Mysle, ze skorka niewarta wyprawki. Po prostu mi sie nie chce, ale gdyby te szmaty jeszcze kiedys odwazyly sie ruszyc moja rodzine, to mam dosc zebranych dowodow, zeby ruszyc z miejsca.

      Usuń
    2. A tak w ogóle to kto to jest? Jakaś blogerka o nicku "Ula Nowa" czy co?

      Usuń
    3. A skad ja mam wiedziec, co za szmata kryje sie za nickiem Ula Nowa. Wiem, ze jest zlodziejka ogromnej ilosci zdjec mojej najmlodszej corki i udawania, ze to jej zdjecia. Byc moze zmienila tylko nicka i dalej leci na tych zdjeciach, w kazdym razie nie moge jej odszukac na fb. Ta druga szmata zablokowala mnie, ale nie wie, ze ja dalej moge ja podgladac.

      Usuń
    4. No dobrze, ale skąd ją wytrzasnęłaś?

      Usuń
    5. Frau Be, czy Ty czytasz moje posty? Przeciez tam wszystko wyjasnilam. Jeszcze raz: przed paroma miesiacami chyba moja corka wpadla na trop tej Uli, ze wykorzystuje nieprawnie jej zdjecia jako swoje. Ja teraz zupelnie przypadkiem weszlam na jej konto, a przegladajac je, dopatrzylam sie u jej znajomej Juli, ze uzywa zdjec mojej drugiej corki.
      Stad je obydwie wytrzasnelam. Przypadek, jak zwykle.

      Usuń
    6. No bo wydaje mi się, że na tym Facebooku są miliony ludzi, więc taki przypadek nie chce mi się (przez zwyczajny rachunek prawdopodobieństwa) pomieścić w głowie. Jestem niefacebookowa, to i nie wiem, jak to hula i jak się przypadkiem trafia na tego jednego z miliona.

      Usuń
    7. No niby malo prawdopodobne, ale sie zdarzylo. Jak widac.

      Usuń
  2. Ręce opadają. I jeszcze nazwa kierunku studiów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze faktycznie powinnam cos przedsiewziac, zeby na przyszlosc takie szmaty dobrze sie zastanowily, zanim ukradna komus tozsamosc albo wlasnosc. Tylko mi sie nie chce.

      Usuń
  3. Teraz nie wchodzę z podanego tutaj linka.Albo mnie zablokowała albo usunęła stronę.Za chwile sprawdzę z fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, jak jej tam nabruzdzilas, to Cie wiecej nie wpusci, taka zawzieta szmata.

      Usuń
  4. Nie ma.Jest czysto i nie dostałam żadnego komunikatu.Myślę,że usunęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dalej pokazuje sie to samo. Ona chyba nie usunela, jesli to fejsbuk.

      Usuń
    2. Teatralna weszla na jej profil, wiec jest. Ciebie tez pewnie zablokowala.

      Usuń
    3. Zablokowała.Pokazuje mi się taka sama ramka co Tobie.

      Usuń
    4. Nie usunęła, bo ja wchodzę na jej profil.
      Menda jedna.

      Usuń
    5. Ale Orke tez zablokowala i Lilke :) I chyba kogos jeszcze.

      Usuń
    6. Jak FB usuwa konto na Twoj wniosek to Cie zawiadamiaja.

      Usuń
    7. No to w takim razie Ula sama usunela i nie raczyla mnie powiadomic.
      Albo zmienila nazwisko.

      Usuń
  5. Że też się komuś chce...i ma czelność!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widac chce sie i gdyby nie przypadek, dalej obie szmaty by funkcjonowaly na naszych zdjeciach.

      Usuń
  6. Mysle, ze jakiekolwiek dane takiej osoby to fikcja,jakis psychiczny troll, ktory tez chce zaistniec i miec znajomych chocby takich tylko poprzez fb.
    Nikt normalny by takich numerow nie robil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak to widzę. Musi mieć mocno zryty beret

      Usuń
    2. Ale to juz dwie osoby, ta Ula i Jula, no chyba, ze to jedno gowno w dwoch odslonach.

      Usuń
    3. Fikcja fikcja. Wiele ludzi wymysla idiotyczne niby nazwiska nie zdajac sobie sprawy z faktu ze mozna ich namierzyc przez numer IP.

      Usuń
    4. Oczywiscie, zwlaszcza takie puste szmaty, ktore studiuja pediatrie.

      Usuń
  7. Ania weszłam na fejsa oszustki...zdjęcie Twojej córki z Egiptu nadal jest...
    swoja drogą masz piękną córką, nie dziwię się, ze panna julia chce tak wyglądac.
    to jest bezczelnośc i chamówa ale świat tak funkconuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A durny fejsbuk odpisuje, ze wszystko jest w nalezytym porzadku. Musze poszukac, czy mozna do nich maila napisac, a nie tylko wypelniac formularz skargi, ktory jest niepelny i nie mozna np. wpakowac tam screenow.

      Usuń
  8. No cóż- dla wielu osób uczciwość to wielce odległe pojęcie, rzadko stosowane.
    Gdyby za takie przestępstwo były przewidziane regulaminem kary to może mniej by było takich "kwiatków" w sieci.
    Ludzie są dziwni- swym chamstwem zepsują nawet najlepsze idee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dziwki pomyslaly, ze ktos z Niemiec jest na tyle daleko, ze mozna bezkarnie obsluzyc sie jego zdjeciami.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. No to mozesz sobie wyobrazic, co ja przezylam, kiedy to wszystko znalazlam, zwlaszcza swoje wlasne.

      Usuń
    2. Nie umiem sobie tego wyobrazić!!

      Usuń
    3. No tyle powiem, ze mna trzeslo i mialam problemy z zasnieciem. Dokladnie jak przed szpitalem, a to dowodzi, ze to jest nerwica ;)

      Usuń
    4. To taka rzecz że się myśli że to się zdarza tylko w filmach. A mnie to już na pewno nie

      Usuń
    5. Zebys wiedziala! Nawet mniej mnie dziwi, ze zdarzylo sie moim corkom, bo one maja konta publiczne na fb, ja widoczne tylko dla znajomych, a np. lista znajomych jest widoczna tylko dla mnie. No pozabezpieczalam sie, ale jak widac, niedostatecznie, bo i we mnie trafilo.

      Usuń
    6. Robisz za ładne zdjęcia:))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dostalam odpowiedz od fb, ze wszystko w najlepszym porzadku i jej profil nie narusza standardow. Wiesz moze, czy ja moge napisac do nich maila z tymi zalacznikami, czy jest to mozliwe tylko przez ten durny formularz?

      Usuń
    2. mi wlasnie tez to napisali no chorzy jacys sa!!!

      Usuń
    3. Oni maja w dupie. Ale napisz cos przeciwko pisowi, to Cie zaraz zablokuja.

      Usuń
  11. Nie potrafię pojąć jaką ilość sieczki musi mieć w głowie taka osoba. Inna sprawa, że to jakoś powinno być uregulowane prawnie, ale biorąc pod uwagę bezwład wszelkich urzędniczych działań, tacy oszuści mają się dobrze. Po pierwszym sygnale powinni mieć zablokowane lub usunięte konto, bez możliwości założenia nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, moze od studiowania tej pediatrii zdziecinnialo babsko do reszty? Postanowilo dowartosciowac sie w sieci przy pomocy cudzych zdjec. Niby te wszystkie rodo-srodo reguluja zagadnienia prawde, ale czy warto nerwy tracic o takie drobnostki, i tak policja umorzy sledztwo, bo mala szkodliwosc.

      Usuń
  12. Okropne, nie dziwię się Twojemu wkurzeniu... trzeba tropić i zgłaszać - choć chyba w tym wypadku tylko fejsowi. Chyba wiem czemu ta kradzież ma słuzyć - ludzie zakładają fejkowe konta a ilość znajomych i ilość zdjęć ma po prostu takie konto uwiarygodnić. Niestety mamy takie czasy, że za "lajki" i za opinie a także zabranie głosu w jakieś ( politycznej) sprawie dostaje się pieniądze... A internet jest pełny takich ofert. Ponieważ ja od 4 lat pracuje jako freelancer i mam trochę wolnego czasu aby poobserować ten "rynek" mediów społecznościowych to aż mi się włos na głowie jeży do czego to doszło.... Bardzo trzeba uważać co się publikuje. Podziwam Pantero, że na swoim blogu pokazujesz zdjęcia swoje a także innych blogujacych..( masz chyba taką zakładkę o innych swoich czytelniczkach) . nigdy nie wiadomo co się bedzie pozniej z nimi działo ... szkoda by było aby wszystkie blogi były dla zamknietego grona czytaczy ( tak zrobiła Stardust ku mojej rozpaczy) ale ...absoulutnie rozumiem ten ruch... Jako osoba będąca blisko informatyki ( ze tak ogólnie powiem :))) - nawet sobie nie zdajemy sprawy z tego jak bardzo się odsłaniamy na różne oszustwa a także jak bardzo podlegamy inwigilowaniu....Wspólczuje i WALCZ ( a także wyciagnij wnioski)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niestety ten odpad pozostaje w wiekszosci bezkarny, bo kradziez zdjec czy tozsamosci ma niewielka szkodliwosc, zarowno rzeczowa, jak spoleczna. Pokazuje zdjecia jesli juz, to swoje i znajomych za ich zezwoleniem, a poza tym w zasadzie ejdynie zwierzaki, kwiatki, motylki i krajobrazy (tez zostaly ukradzione). Moje konto na fb jest widoczne jedynie dla grona znajomych, ale strona blogowa jest juz publiczna i stamtad szmata ukradla moje zdjecie z przeszlosci. Moje dzieci jak to mlodziez, profile na fb maja publiczne, wiec bardzo latwo sciagnac od nich zdjecia.

      Usuń
  13. Rozumiem oburzenie, to faktycznie karygodne ! Myślę że takich fejkowych kont jest zatrzęsienie , a Ty wpadłaś na jedno z nich - po swoich fotach ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadlam na dwa, ale tego pierwszego nie zdazylam zescreenowac, bo zostalo usuniete, tylko nie wiem, czy przez nia, czy przez fb, do ktorego skierowalam skarge.

      Usuń
  14. Chamstwo i wcale się nie dziwię, że Cię oburzyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz juz mi przeszlo, ale na poczatku strasznie mna trzeslo ze zlosci.

      Usuń
  15. Powinno być tak jak na niektórych forach w Sieci, za łamanie regulaminu ban na adres IP czy coś podobnego. Dla większości coś takiego jest nie do przejścia, by wrócić do swych praktyk.

    Jakoś daliśmy radę, w Pucku pogoda dziś była nawet OK. Jesiennie już się robi, ot co. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko widzisz, bylo meldowane na fb, ja meldowalam, meldowali moi znajomi, a fb twierdzi, ze wszystko jest w porzadku i nie ma mozliwosci przekonac ich, ze jest inaczej, bo te formularze sa niepelne. Koniec i juz. A nie mam zamiaru babrac sie w sprawy sadowe.

      Usuń
    2. Bo nie ma bata na takie zachowania. Nie wiem co trzeba mieć w głowie, by się tak podszywać pod kogoś. Przecież to całkiem łatwo udowodnić, wystarczy jak znajomy trafi na takie fejkowe konto kogoś.

      Wiało mocno, jednak jakoś się udało przetrwać w tym Pucku. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Widocznie dziwki myslaly, ze z kont Niemieckich moga sobie brac bezkarnie, bo to daleko i brak wspolnych znajomych.

      Usuń
    4. Szkoda, że problemem byłoby ustalenie wszelkich prawnych zawiłości (miejsce odbywania się rozpraw i takie tam), wtedy może dałoby się ukrócić zapędy chociaż tej jednej osobniczki. Chociaż tak jak piszesz w innych komentarzach proces nie byłby sprawą szybką i prostą zapewne. Poza tym nie wiem czy dałoby się ustalić personalia złodziejki.

      Usuń
    5. Dzisiaj ponownie konto zostalo zgloszone przez jedna z moich corek i znajoma. Chwilowo zniknelo, pewnie fb rozpatruje.

      Usuń
  16. Nie wiem czy da sie na FB zablokowac mozliwosc krdziezy zdjec ale na blogu tak .Czytalam bloga babeczki ze Szwecji miala na imie INA tam nie dalo sie ukrasc zdjec miala jakies zabezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Ewa, ze mozna jakos blog zabezpieczyc, ale nie bardzo wiem jak. W wolnej chwili poszukam, moze cos da sie zrobic.

      Usuń
    2. Przez jakis czas mialam takie zabezpieczenie. Blogger oferowal i nic sie nie dalo skopiowac. Ale po jakims czasie przestali to praktykowac.

      Usuń
    3. Jak znajde troche czasu, to poszukam rozwiazania.

      Usuń
  17. No szopka jakaś... Ostatnio mojej sąsiadce włamał się ktoś na fb i wysyłał obcym ludziom prośby, żeby przesyłali niby jej pieniądze na konto... Z takim czymś to na policję, to idzie pod paragraf. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam co startowac z policja, bo mala szkodliwosc itd. wiec szybko umorza jak cos. Moglabym przez adwokata o kradziez wartosci intelektualnej (te 3 zdjecia), ale nie wiem, czy warto, a poza tym juz usunela, a jeszcze poza tym te odleglosci i rozne panstwa. Nie chce mi sie.

      Usuń
  18. To jakis koszmar! Pamietam te wczesniejsza akcje z ukradzionymi zdjeciami Twojej corki.
    Masakra, i nie dziwi mnie Twoje wkurzenie.
    ćzy mozna z tym cos zrobic?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jula, ma konto na FB, ale zdjec Twoich nie ma, pewnie wszystko co tam jest to ukradla innym. od 11 wrzesnia nic nie zamieszcza, jest tylko komentarz orki, brawo orka!!
      to jest obrzydlistwo krasc czyjas tozsamosc, wstretna dziewucha,bede ja obserwowala na FB i jak cos, to wiesz!

      Usuń
    2. Ona pousuwala moje i mojej corki zdjecia (oprocz jednego) jeszcze zanim mnie zablokowala. Trzeba miec na nia oko, bo pewna swego po zablokowaniu, moze zaczac od nowa wklejac nasze zdjecia. Tamta druda france chyba fejsbuk usunal po wielokrotnych naszych meldunkach. Ta sie uchowala, bo meldunki poszly, kiedy juz zdjec nie bylo.
      Ja tez ja zablokowalam, moich zdjec na pewno juz nie wezmie.

      Usuń
    3. Najlepsze, ze na nasze skargi fb odpowiedzial, ze wszystko ok i standardy nienaruszone. Dupki!

      Usuń
    4. Ania! Raczej nie bluznie, ale to jest skurwysynstwo. Mam ta mala france w obserwatorach i bede podgladala jej poczynania.
      Najbardziej przerazajace jest to, ze FB ma to w dupie.

      Wiesz, i tak sobie pomyslalam, ze my jestesmy tylko nic nie znaczacymi ludkami ktorzy korzystaja z FB, i tez kradna nasze dane. A co przezywaja ci znani,ludzie filmu, sztuki, i dlugo by wymienia, ktorzy sa szkalowani i osaczeni przez te wszystkie portale. Normalnie, koszmar!

      Usuń
    5. A sprobuj slowem odezwac sie krytykujac tych krymigrantow, zaraz masz bana. Tu fejsbuk reaguje blyskawicznie, a jak kogos trafia prywatnie, to maja w dupie.

      Usuń
  19. Dziołcha nie ma własnego życia, a marzy o internetowej popularności, czy jak? A jak Ty na nią w ogóle trafiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chcialyby byc taka ladna jak moje corki, kaszalot jeden!
      Jak zwykle w takich razach - przypadkiem.

      Usuń
  20. Pamietasz dlaczego zamknelam mojego bloga?
    Bo wlasnie jakas kurwa (przepraszam w tym momencie kurwy bo wiekszosc z nich ma chyba wicej honoru) ukradla zdjecie mojej lysej glowy po chemii, zeby wyludzic darmowa peruke.
    TO bylo dopiero KURESTWO najwyzszej klasy.
    Ukrasc zdjeci chorej osoby zeby wyludzic peruke.
    Ciekawa jestem co taka franca zrobilaby dla powazniejszej kradziezy?
    Zabila wlasne dziecko?
    Moim zdaniem wszystko jest mozliwe.

    Moje konto na FB tez kilka lat temu zostalo ukradzione z tym, ze jakas kretynka otworzyla drugie konto z moim wlasnym nazwiskiem i wysylala zaproszenia moim znajomym. Wlasnie na tym sie poslizgnela, bo moj kumpel z Arkansas dostal takie zaproszenie i natychmiast do mnie napisal, ze cos mu to smierdzi. Zglosilam na FB, napisalam tez wiadomosc u mnie, zeby nikt nie akceptowal zadnych zaproszen "ode mnie" bo to nie jestem JA.
    W ciagu kilku godzin tamto konto zostalo zamkniete, ja zmienilam haslo i poki co jest cisza.
    Nie rozumiem takich zlodziei i na szczescie nawet nie chce zrozumiec.
    Jak kurwa mac mozna?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, z Toba to byl szczyt skurwysynstwa, bo wykorzystano Twoja chorobe. W porownaniu moje to smiech na sali, ale tez wqrwia. Porownalam daty, ona wkleila to koszykowkowe zdjecie tego samego dnia, co ukazal sie moj post, musiala wiec chyba wczesniej mnie jakos obserwowac. A zdjecia mojej najmlodszej ta inna franca juz kiedys ukradla, teraz nie pofatygowala sie nawet zmienic nicka czy jakos inaczej zatrzec za soba slady. Wklejala zdjecia 1:1 i przyjmowala wyrazy zachwytu qrew niechrzczona.

      Usuń
    2. A Ty masz bloga w jakis sposob polaczonego z FB? Jesli tak to proste bo badziew nie komentuje zeby sie nie ujawnic a kradnie na lewo i prawo. Ja wiem ze wiekszosc blogowiczek otworzylo na FB strone dla bloga w celu propagowania i zwiekszenia ilosci czytelnikow a nawet samych klikow. Jakos na szczescie sama tego nigdy nie zrobilam ale jak widac kurestwo i tak sobie poradzilo.

      Usuń
    3. No mam strone blogowa na fb i druga fotograficzna, oprocz prywatnego profilu.

      Usuń
    4. No to juz masz odpowiedz.
      Ja na FB sama zamiescilam tylko chyba jedno moje zdjecie, wisialo jakis czas jako profilowe. Mam troche innych zdjec bo zamieszczaja je moi znajomi. W sumie moglabym zastrzec, ze sobie nie zycze, ale mi nieszczegolnie zalezy. Ale jedno jest pewne, nawet jak zamkniesz/zliwidujesz swoje konto na FB to i tak wszystkie zdjecia jakie wczesniej zamiescilas sa WLASNOSCIA FB i oni moga sobie z nimi robic co chca. Nie ma tu zadnych praw do prywatnosci, zamiescilas na forum socjalnym nawet jesli ograniczylas prawo ich ogladania przez tylko znajomych to i tak guano z tego.
      Ja to sie w ogole od pewnego czasu dziwie jak Ty sie namietnie lubisz bawic tym apkiem rozpoznawania twarzy w roznych konfiguracjach. To niby niewinna zabawka, ale dajaca wladzom rozpoznac Cie w kazdym mozliwym przebraniu.

      Usuń
    5. Na razie sie nie ukrywam ani nie przebieram, bawie sie namietnie, bo lubie. Z ta szmata raczej nie chodzilo o mnie, bardziej o moje corki, ktore miewaja roznych znajomych, jak to mlodzi, ale zdjecia zostaly ukradzione raczej przypadkiem, w nadziei, ze sie nie wyda, bo inne panstwo. I pewnie by tak bylo, gdyby nie przypadek.

      Usuń
    6. Nie chodzi o potrzebe ukrywania, ale ja np. nie bardzo rozumiem dlaczego mialabym ulatwiac zycie wladzom:))) albo wrecz podawac im moje dane na srebrnej tacy i tak maja co im potrzeba bez mojej pomocy.
      Podobnie jak fasycnacji ta zabawka nie rozumiem fascynacji Alexa a ludzie kupuja i sie ciesza, ze cos do nich gada, nie myslac o tym ,ze wlasnie sobie zainstalowali na wlasne zyczenie i za wlasne pieniadze agenta CIA. Ale kazdemu jego wlasne niebo.

      Usuń
    7. A nie, Alexy nie kupie, ani nawet za doplata. :)

      Usuń
  21. Taki niestety jest świat internetu.Więc bardzo ważne co wstawiamy,kogo bierzemy w znajomych.Niektórzy uważają,że wszystko jest do pobrania i umieszczenie u siebie.I jak widać stwarzania kłamliwych tożsamości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona/one nie byly zadnymi naszymi znajomymi i zupa by sie nie wylala, gdyby nie przypadek. Te dziwki obslugiwaly sie zdjeciami moich corek jak swoimi.

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.