piątek, 9 listopada 2012

KONKURS

Nowy miesiac, nowy konkurs.





Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie ?

1. Na swoim blogu zamieścić:   


  1. baner z linkiem do Konkursu
  2. wpis 
  3. informacja o konkursie   
  4. zdjęcie swojego kota biorącego udział w Konkursie.

2. Na maila  klubkotajasna8@gmail.com  bardzo proszę przysłać do mnie :
 - zdjęcie i imię kota biorącego udział w konkursie
 - jest to równoznaczne z pozwoleniem na wykorzystanie tego zdjęcia do celów konkursu
 - link do  swojego wpisu na blogu

3. W komentarzu tutaj niżej zawiadomić o wysłaniu zgłoszenia na konkurs,
    żeby jakiś mail nie zniknął nagle a niespodziewanie ...

4. Zdjęcie w wersji jeden kot jedno zdjęcie

5. Moje koty nie biorą udziału w konkursie

Czas przysyłania zgłoszeń  
do 16 listopada włącznie do godz. 20:00

Po otrzymaniu Waszych maili na blogu ukaże się 17 listopada 2012 r. 
wpis ze zdjęciami Waszych kotów ponumerowanych i próbna sonda.
Będzie można wnosić poprawki.



Sonda i głosowanie rozpocznie się 19 listopada.


20 komentarzy:

  1. Super minka Maciejki! Trzymamy kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze i tak nie wygram, zwlaszcza po tym, co spotkalo mnie w poprzednim konkursie, kiedy na fb prosilam o glosy. Jakies bydlo zawiadomilo o spamie i zostalam zablokowana. Nie bede wiec tym razem zebrac o glosy, mam to z tylu. Sam udzial w konkursie jest dla mnie dobra zabawa, nie musze wygrywac.

      Usuń
  2. Panterko Maciejka ja zawsze ma mój głos :) a te konkursy to co miesiąc ?,tak pytam bo nie jestem do końca w temacie i jestem ciekawa kto tak to wymyśla ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymysla Jasna przy wsparciu innych. Kiedys podala caloroczny program konkursow, ale nie chce mi sie szukac. Co miesiac jest inny temat.

      Usuń
  3. A Panterko zapomniałam napisać że serdecznie pozdrawiam piątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś zablokowana za prośbę o głosy
    w konkursie na kocim blogu?
    Jestem w szoku... a ja myślałam,
    że w tylko w kulinarnej blogosferze
    zdarzają się nieprzyjemności...

    Powodzenia Maciejce życzę mimo wszystko
    i bardzo serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zablokowali mi sporo funkcji. Bylo to 15.10. na miesiac, wiec zobaczymy 15 tego miesiaca.

      Usuń
  5. No proszę jaka fajna mina :-)))
    Mam jeszcze Pantero propozycję ,
    by te zdjęcia podpisać .
    Co myślisz o tym ??
    Czasami mam wrażenie,
    że zdjęcie by więcej opowiadało , gdyby było podpisane.
    Już ta myśl chodziła za mną w poprzednich Konkursach...
    Hm... jaka Twoja opinia będzie ?

    Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysl jest nienajgorszy i utrudnia konkurs. Ale to dobrze! Nie ma to-tego! Robimy podpisy, musze sie tylko dobrze zastanowic, co Maciejka miala na mysli, strojac miny.

      Usuń
  6. Fajny kiciuś, fajna minka, a Jasna ma rację, że adekwatny podpis, podkreśliłby zdecydowanie to co jest wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ludzie będą to i zapał będzie do prowadzenia projektu :) największą motywacją jest pozytywna reakcja ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaszpirowski forever!
    Maciejka naprawdę natchniona ;-))

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.