czwartek, 11 lutego 2016

Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi...

... za to ludzie malego ducha, aspirujacy despoci i tacy, ktorym brak dystansu do siebie, w satyrze beda widzieli realne zagrozenie. Bo satyra to ostra bron, gorsza i grozniejsza od klasycznej.
Karnawal w Niemczech jest niepowtarzalna okazja pokazania politykom, wlasnym i swiatowym, co spoleczenstwo tak naprawde o nich mysli. Wykonawcy karykaturalnych ogromnych figur umieszczanych na platformach, czasem leca po bandzie.

Zrodlo

Zrodlo

Zrodlo

Zrodlo
Nie oszczedza sie niczego i nikogo, nie ma zadnych swietosci, ale jakos nikt nie probuje wyciagac z tego prawnych konsekwencji. A raczej dotychczas nikt nie probowal... Bo otoz OBRAZONO NAJJASNIEJSZA KOSCIELNA RZECZPOSPOLITA !!! I jej skarlowacialego tyranka tez! No, toz to miedzynarodowy skandal! Powod do interwencji na poziomie ministerialnym. Moze trzeba bedzie nawet wypowiedziec wojne tym bezczelnym giestapowcom za zniewazenie glowy panstwa. Bo przeciez nikt nie watpi, kto jest rzeczywista glowa panstwa polsko-koscielnego.
A chodzi o taki grepsik:

Zrodlo
Bardzo trafny, dowcipny i akurat w pelni oddajacy sytuacje w Polsce. Tym bolesniejszy wiec dla malego despoty, bo prawdziwy. Najzabawniejsze jest to, ze moga sobie interweniowac do usranej smierci, nikt palcem nie kiwnie, bo tu karnawalowa satyra to nietykalna swietosc.





76 komentarzy:

  1. No cóż mogę napisać?
    Ania od B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyklad, ze mnie lubisz... albo cus w ten desen... :)))

      Usuń
    2. Ty Panterzyco wstrętna - bardzo, bardzo Cię kocham, boś moją prawie bliźniaczą siostrą jest. A wiesz co? teraz na dniach będzie rok od mojego pierwszego wpisu u Ciebie - cieszysz się? bo ja tak - znamy się już rok i niech tak będzie!
      Buziaki Ania od Bezy

      Usuń
    3. Alez ten czas pedzi! Juz rok!!!
      Ja tez dopiero co bloga zakladalam, a tu juz 5,5 roku.
      No i zawsze mowilam, ze Anki to najfajniejsze facety. :)))

      Usuń
  2. Zauważam, że nadal ta satyra kręci się wokół świata kultury chrześcijańskiej czy też może to ujmijmy europejskiej.Jest to więc satyra bezpieczna. Może wywołać jazgot i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, bywaly tez figury przywodcow muzulmanskich, po prezydentach USA tez jada, wiec nie tylko europejska. :))

      Usuń
  3. :pppp widziałam pare dni temu w tv,nieźle się uśmiałam,bo faktycznie satyra oddaje całą prawdę.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktos uderzyl w stol i pisowskie nozyce spadly na podloge. :)))

      Usuń
  4. Satyra?Sama prawda i tylko prawda:)Bardzo mi się podoba owo satyryczne postrzeganie naszej obecnej rzeczywistości:)Nie do śmiechu mi ino było jak wczoraj na łonecie przeczytałam jak jeden taki od komisji stwierdził,że trza pierwszego zdrajcę Polski zrobić pośmiertnie...generałem.Śmiać się czy płakać?
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez zrobilo sie jakos nieswojo, kiedy o tym przeczytalam. Jakby malo bylo panstwowych odznaczen, ktorymi tego smiecia zasypali...
      Zdrajca zdrajcom i tak pozostanie...

      Usuń
  5. Jest to karnawalowa satyra ktora ma swoje prawa, wiec trzeba ja odbierac z humorem, no i mamy przeciez wolnosc slowa. Polskim politykom wyraznie brakuje poczucia humoru, no i logiki, sa smieszni ze swoimi pretensjami. Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznasz jednak, ze innych przywodcow przedstawiano w bardziej hmmm... bezposredni sposob i jakos nikt sie tak nie oburzal. ;)

      Usuń
  6. Po "kartoflach" sprzed kilku lat liczyłam na to, że tym razem zmilczą, udając, że są ponad to. To by była postawa świadcząca o klasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartofel kartoflem pozostal, nie ma mocnych. :)))
      A klasa ujemna, jak zawsze.

      Usuń
  7. Muszę przyznać że ten zad mnie zaszokował... :)))) czy to jeszcze satyra czy już grubiaństwo? Ale inwencja twórcza tych satyryków - powalająca! :)))))))
    Mam nadzieję, że u Was już lepiej :*************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy, ze to grubianska satyra, co nie zmienia faktu, ze nawet z taka sie nie walczy bez robienia z siebie idioty.
      Bo ja wiem, czy lepiej? Tak sobie. ;)
      :*****

      Usuń
  8. Na satyre nie ma mocnych ale figury obrzydliwe.
    Hamerykańska dupa fuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, ze kierunek M. w tej dupie jest jakby odwrotny. :)))

      Usuń
    2. Może twórca miał na myśli, że jest jeszcze nadzieja dla Anielki? Skoro z dupy wyłazi....

      Usuń
    3. Dla niej nie ma juz nadziei. Zwariowala tak, jak Wasz A.M.

      Usuń
    4. Najpierw pomyślałam - Adam Mickiewicz. I zastanawiać się zaczęłam, co Pantera ma do wieszcza. Ale już pokumałam.
      Myślę jednak, że Andżela jest na zupełnie innym poziomie niż ten A.M.

      Usuń
    5. Inny rodzaj psychozy, ale szkodliwosc na tym samym poziomie. ;)

      Usuń
  9. Kaczyński pewnie wziął sobie do serca to, co za dewizę miał Mały Rycerz: "Jak się nie będą ciebie bali, to się będą z ciebie śmiali". Tylko chyba "trochę" inaczej ją zrozumiał:)
    Osobiście jestem zwolenniczką bardziej finezyjnego dowcipu, ale trzeba przyznać, że ten, choć toporny, to celny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szukaj finezji u Niemcow, nie ten adres. Tu wszystko jest toporne i doslowne, taka karma. :)))

      Usuń
    2. Toż wiem, Niemcy to raczej rechot niż uśmieszek, ale żeby rozładować napięcie, rechot jest lepszy:)))))))))))

      Usuń
    3. Bez wzgledu na wzglad, karzel bardziej sie osmieszyl ta interwencja niz smieszyl jako figura na platformie.

      Usuń
    4. Zdaje się, że odpowiedz Niemcow byla też trafna. W Niemczech jest wolność słowa...
      Za nic dystansu do siebie...może kurdupelki tak mają?

      Usuń
    5. Taaa, wolnosc slowa! Sprobuj dowolnie skrytykowac uchodzce...

      Usuń
  10. fajnie, ze to pokazałaś, bo u nas tylko karykaturę pisdzielca pokazano i śfiente oburzenie pisdzielcuff :)))
    jestem pewna, że ani Merkel, ani Obama not protestacyjnych nie przesłali
    ale, to trzeba mieć dystans, poczucie humoru i klasę- cóż wymagać od kartofla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietolerancja satyry jest wlasciwa malostkowym ludzikom z zapedami dyktatorskimi. :))

      Usuń
  11. Ale ja nie rozumiem tych protestów! Przecież tak własnie jest, a Kaczor jest na pewno zachwycony, że i w Europie tak go postrzegają. Przecież to jego cel, wcale nie ukryty. To chyba jets taki protest żeby protestować, tak dla tradycji ośmieszania naszego kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie to nie kraj jest osmieszany, a jedynie jego obecni politycy i ich bezprawne poczynania. Polacy jako narod sa szanowani. :))

      Usuń
  12. Słyszałam wczoraj o tym w radiu i bardzo spodobała mi się odpowiedź niemiecka - jest wolność słowa i koniec kropka.
    Dzieci się obrażają, a nie dorośli. DYSTANS do siebie świadczy o nas samych...
    A karykatury pierwsza klasa!! Ile w nie pracy trzeba włożyć, na pomysł odpowiedni wpaść. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest wolnosc i zaden polityk nie wykorzysta wladzy, zeby ja odebrac i probowac narodowi zamknac usta, jak to sie dzieje w Najjasniejszej przykoscielnej. Znikaja z internetu strony krytykujace pis, usuwa sie wypowiedzi dziennikarzy. Rzady pis zmierzaja do pelnej dyktatury i zostalo to dosadnie pokazane. Teraz mamy jeszcze wieksza zabawe z powodu interwencji. :)))

      Usuń
  13. no ja nie wiem czy kaczor się powinien obrażać, mnie się wydaje, że to naród jest pokazany okropnie, prymitywne, zniewolone babsko...jeśli ktoś się powinien poczuć obrażony...ale może niektórym sie gały otworzą. A odpowiedz niemiecka, uczyć się demokracji gamonie )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu juz sie galy otworzyly i najchetniej pozbyliby sie pisu z polityki, z tym, ze tamci tez gruszek w popiele nie zasypiaja i zabezpieczaja sie na wszystkich frontach, zeby raz otrzymanej wladzy za szybko nie stracic.

      Usuń
  14. Polacy w demokratycznych wyborach wybrali PIS, chcemy PIS i niemieckie ujadanie nas nie obchodzi, lepiej zajmijcie sie swoimi "uchodżcami' którzy was ubogacaja bo u nas Kaczor jest dla nas gwarantem tego, że nikt nie bedzie nam na siłę wciskał realizacji chorych pomysłów Merkel. Ciekawe dlaczego nie piszesz o tym , że u was jest cenzura ( u nas za Platformy była ale to się na szczescie zmienia) i o tym, że niemcom nawet nie wolno wypowiadać swojego zdania na temat imigrantów bo to podlega karze. Niemcy to zniewolony Naród, na szczęście my zniewolenie przez Platformę zlikwidowalismy a platforma wkrótce sie rozpadnie. Ave

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz we wlasnym imieniu, zalosna anonimowa frustratko. Zadne MY chcemy, moze tylko ty i pare innych podobnych przykoscielnych oszolomow.
      Gdybys sie mniej nadymala, a uwazniej czytala moje posty, pewnie wpadlyby ci w oko fragmenty o cenzurze w Niemczech i o uchodzcach.
      Poza tym o Niemcach jako narodzie pisze sie wielka litera, natomiast sam narod mala. Czytaj wiecej, ale nie ksiazeczek do nabozenstwa, to moze bedziesz lepsza w ortografii. Ulotek pisu tez nie polecam, bo powtarzasz tylko jak mantre ich slogany.

      Usuń
    2. anonimy chyba zawsze ta głupoty o cenzurze w kraju, w którym kazdy może wszystko wszedzie napisac?
      ileż PIS ma swoich rozlgłosni, gazet, portali ( tub propagandowych, w których aż roi się od manipulacji, kłamstw, teorii spiskowych, wypowiedzi głupców itepe), i nikt tych gazet nie pali, nie zamyka interentu, nie cenzuruje wpisów na internecie!!!

      Usuń
    3. zjadł mi sie początek
      powinno byc:
      anonimy to chyba często głupoty gadają
      jak można pierd.lić o cenzurze w kraju...itd

      Usuń
    4. ***Do anonima?
      A czy PIS nie może zniewolić?
      Bo ja uważam,że tak. I wcale nie schlebiam PO pisząc tę uwagę.
      Po prostu w*****a mnie p******ie takich farmazonów.
      Dziękuję za uwagę,bo nie lubię politycznych debat.
      Aczkolwiek odpowiedz byłaby miła ;)

      Usuń
    5. Rybenka, a moze to taki wynajety i oplacany (z podatkow oczywiscie) pisowski hejter. Maja ich podobno troche na uslugach.

      Jaska, przeciez toto Ci nie odpowie. Ten typ tak ma, ze puszcza pierda i znika.

      Usuń
    6. Tylko smród pozostaje,musisz Aniu otworzyc okno :-)

      Usuń
    7. No fakt-masz rację-odważni idioci anonimy ;)
      A co do Pisu...
      Jestem im bezgranicznie wdzięczna,że dzięki nowym przepisom za ICH rządów w końcu spełniłam warunki , by otrzymać zasiłek rodzinny na dziecko w wysokości 129 zł + 105 zł jako dodatek do zasiłku z tytułu podjęcia nauki przez dziecko w szkole poza miejscem zamieszkania.
      I teraz mam problem bo nie wiem na jaki cel te pieniądze przeznaczyć...



      -MŁODY! LEĆ PO FLACHĘ DO NOCNEGO!!!!! i TO JUSZ!!!!

      Usuń
    8. A tak apropo! Uwielbiam wszelaką satyrę ;]

      Usuń
    9. http://www.docinek.com/3666/jaroslaw-kaczynski-satyra.html

      Usuń
    10. Nie no, Jaska, to przeciez kupa kasy! Wystarczy Mlodemu na mieszkanie i wygodne zycie przez caly... dzien. :)))

      Usuń
    11. Satyrę doceniam, pod warunkiem, że inteligentna.
      Czy nie sądzicie, że naigrawanie się z cudzego wzrostu w jakiś sposób urąga zasadom dobrego smaku?
      Ta w niemieckim, karnawałowym wydaniu to akurat normalka, nic nowego do sprawy nie wnosi. Nie ma się o co chandryczyć. Dystans do siebie zawsze wskazany.

      Usuń
    12. Z satyrą jest podobnie jak z krytyką.Krytyka powinna być konstruktywna, a satyra inteligentna.Jest tylko pewne ale. Każdy ma swój punkt widzenia i swój czuły punkt i czasami trudno by nie przekroczyć tej "niewidzialnej granicy".

      Usuń
    13. Nikt by sie nie naigrywal, gdyby cel naigrywan sobie na nie nie zasluzyl. A ze przy okazji bozia wzrostu poskapila... no coz, ma pecha i tyle. Przypuszczam zreszta, ze jego zachowanie jest posrednio spowodowane kompleksami.

      Usuń
    14. Ja np cenię sobie gdy moja koleżanka sama o sobie mówi,że jest z metra cięta ;)
      Ma dziewczyna dystans do siebie i taka nie będzie urażona,że ktoś ją krytykuje ;)

      Usuń
    15. cd ...że jest niskiego wzrostu.
      A ja mam krzywi zadarty nos! I co?
      Nikt takiego nie ma ;P;P;P przynajmniej nie znam nikogo ;D

      Usuń
    16. Tak, owszem; można drwić sobie ze swoich niedostatków, ale już inaczej to wygląda, gdy drwi z nich ktoś. Taki niuans:).

      Usuń
    17. Ale on sam sie o to prosi. Wiesz, jak jest, im bardziej ktos pulta sie, tym pomyslowosc przesmiewcow i intensywnosc satyry rosnie. Sam jest sobie winien pozujac na wszechwiedzacego zbawce. A maly jest nie tylko wzrostem, przede wszystkim duchem.

      Usuń
  15. Byłam pewna, że będą się ciskać, więc nawet wiadomości nie czytam. Zajmuję się swoim życiem i tak chyba najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Niemcy maja kolejna zabawe z tej ich interwencji. Jak mozna sie tak blaznic?

      Usuń
  16. też ostatnio mi sie przypomniało to o cnocie co sie krytyk nie boi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cnota broni sie sama, nie potrzebuje adwokata Waszczykowskiego. ;)

      Usuń
    2. WaSZCZYkowskiego ... :)))

      Usuń
  17. Pis-sris ja nie głosowałam na tych oszołomów,ani na marionetkę budyniową.Rzygć mi się chce jak widzę tego capa A.M i słyszę o kolejnych akcjach dochodzeniowych ...kolejne teorie,kolejna komisja .
    Ludzie wybrali te chora partię bo sie większość dala zwieść na haslo Szydlowej-500 zl na KAŻDE dziecko,już wychodzi cala prawda niedopowiedziana..wnioski o 500 gdzie wymagane będzie zaświadczenie o dochodach-absurd,skoro należy sie każdemu bez względu na dochody...
    No i kolejne kłamstwo ze leki dla ludzi starszych będą za darmo....kłamstwo,kłamstwo i jeszcze raz kłamstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem, jak sie pomyla, to i prawda im przez gebe przejdzie.
      A poza tym ta jalmuzna na NIE KAZDE dziecko, ktora konczy sie z chwila pelnoletnosci, kiedy dopiero zaczynaja sie wydatki w zwiazku ze studiami, troche mija sie z celem.

      Usuń
    2. Dokladnie...poza tym jak jest dwojka dzieci i miedzy nimi duza roznica wiekowa,to to drugie dostanie jałmużnę do chwili pełnoletności tego pierwszego.Bo z chwila ukoczenia 18,dziecko juz nie jest dzieckiem wg pisu i na pewno samo jest sie w stanie utrzymać a mlodszemu rodzeństwo tez juz się nic nie należy w związku z powyższym..naprawdę "prawo" i "sprawiedliwość"......

      Usuń
    3. Tutaj Kindergeld przysluguje do konca nauki, ale bez przesady, wiec tylko do 25 lat.

      Usuń
  18. Niech lepiej wyciągną z tego wnioski.
    Figura genialnie oddaje sytuacje w kraju...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym slowo-klucz: DYSTANS DO SIEBIE. Nikt tu palcem nie kiwnie w tej sprawie. :))

      Usuń
  19. A tak przy okazji przypomniała mi się piosenka Kazika,którą też wiele osób krytykowało i zapewne nadal krytykuje(ale obstawiam,że już zapomnieli ;P).
    A ja bym wprowadziła ją jako obowiązkowy utwór w szkole ( zastanowić się tylko w której klasie ,?> ) mimo,że okrzyknięto ją paszkwilem. Zaiste ciekawi mnie którą wersję hymnu by młodzi wybrali.

    https://www.youtube.com/watch?v=KVFAB4hsLyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest hymn polski w wykonaniu Kazika Staszewskiego.Wpisuj w google lub youtube : Kazik-Jeszcze Polska nie zginęła (lub Hymn).
      Ja.

      Usuń
    2. Nie chodzi, bo jakies licencje-srencje i takie tam.

      Usuń
  20. mnie tam się podoba, kaczorowi pewnie też, ale, że ten żoliborski konus z metra cięty lubi zadymy, to się pseudo minister poskarżył....i co? i nico....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozg za blisko dupy, wiec jego funkcjonowanie podlega stalym zakloceniom.

      Usuń
  21. A dotarły już wieści o nowej ustawie własności rolnej? http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/883309,nowa-ustawa-o-ksztaltowaniu-ustroju-rolnego-to-zamach-na-rolnicza-wlasnosc.html

    Przecież rolnicy wyjdą z widłami na ulicę...a ja jak wygram w totka, to nie kupię sobie juz siedliska z hektarami, bo nie mam kwalifikacji rolniczych. A niech ich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niech wyjda! Niech podziurawia widlami to pisowskie scierwo. Oni w koncu sie doczekaja i nawet rydzyk im n ie pomoze.

      Usuń

Dziekuje za Twoj komentarz.
Lubie wiedziec, z kim rozmawiam, moge dyskutowac, ale nie toleruje chamstwa i atakow ad personam. Anonimowe komentarze i tak wpadna do spamu, wiec mozecie sobie oszczedzic pisania, a obrazliwe beda usuwane.