środa, 19 lipca 2017

Chyba upal mi zaszkodzil.

W zasadzie wystarczaja mi wiadomosci w pigulce, jakie serwuje sobie co rano do kawy, a pochodzace z internetow. Lece po tytulach, rzadziej klikne w linke, jak mnie juz cos bardzo zainteresuje. Kaczynski mnie wqrwia do bialosci i jemu akurat zycze wszystkiego najgorszego. Nie, nie dlatego, ze mam w zwyczaju zyczyc ludziom zle, ale wprost nie moge sie doczekac, co wydarzy sie potem. Hieny, padlinozercy i scierwojady rzuca sie na schede po führerku, zanim zdazy ostygnac.
Ale zostawmy na razie w spokoju tego dziwaka, ktory z sila walca drogowego i zawzietoscia buldoga niszczy ze swojej drabinki cala Polske. Mam nadzieje, ze srodze za to beknie.
Mnie natomiast, z zupelnie niezrozumialych powodow, zachcialo sie obejrzec w telewizorze obrady sejmu Rzeczypospolitej katolicko-pisowskiej, w kwestii upolitycznienia sadow, w tym najwyzszego. Wlasciwie chcialam obejrzec cos innego, ale kiedy wlaczylam telewizor, ukazal mi sie przemawiajacy z wielkim zapalem Ziobro. Wbrew wielkiemu obrzydzeniu do tej kreatury i wbrew sobie, zaczelam sluchac tych jego wypierdow. Az sie trzasl do tej wladzy nad sadami. Nic dziwnego, bo po tym, co nawyprawial za poprzednich rzadow pisu, moglby byc postawiony przed sadem, ma w koncu ofiare smiertelna na sumieniu i zniszczona kariere pewnego kardiochirurga. Majac w lapie sady, pozostanie bezkarny, podobnie jak jego pryncypal, ktory za wszelka cene postanowil rzadzic dozywotnio. Oby jak najkrocej, moze dostanie jakiejs przewleklej infekcji od tych zepsutych zebow.
Powinnam w tej samej chwili przelaczyc sie na inny kanal albo wylaczyc telewizor, ale jak wspomnialam w tytule posta, chyba upal mi zaszkodzil, bo ogladalam dalej. Co ja Wam bede mowic, tego nie da sie opowiedziec. Chwilami zastanawialam sie, czy to sejm, czy patologiczne przedszkole. I byloby zabawnie, gdyby nie zrobilo sie groznie, kiedy jeden z ministrow, ten, ktory zamiast mowic, saczy przez zacisniete zeby (szczekoscisku dostal?), zawezwal pod sejm zmasowane sily policyjne w wersji bojowej. Niejaki Jojo, byly przestepca (kradzieze i rozboje), a obecnie p.o. marszalek sejmu, zabawial sie dzwoneczkiem, z tym, ze nie na wszystkich rowno dzwonil.
Z pulapki wybawila mnie Toya, zadajac (rzondajac) kategorycznie pojscia na pileczkowanie.
NIGDY WIECEJ !!!
Acha, zdjecie jest nieprzypadkowe.



43 komentarze:

  1. Zdjecie dobrane cudownie, bo wlasnie zachcialo mi sie popatrzec w Tv a tu polskie wiadomosci, zwane wydarzeniami, wiec ogladalam to samo, mamy to rano 7.30.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrane grono, byly przestepca, byly esbek, aktualny psychopata, moze nawet niejeden, kilku ukrytych gejow tepiacych zaciekle innych, jedna chamka konsekrowana - moze kogos pominelam, ale to i tak az nadto jak na jeden rzad z poplecznikami.

      Usuń
  2. Ja oglądałam później , gdy padło won... z ust najważniejszego- brak słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego juz nie widzialam. I dobrze, bo moglby telewizor ucierpiec, a szkoda, bo byl dosc drogi.

      Usuń
    2. Przed chwila obudzona przez Bubu wlaczylam tv i aż mną zatrzeslo.Akurat pokazywali wypowiedz konusa o kanaliach(p.o)którzy zamordowali jego brata......Ten człowiek jest niespełna rozumu,tyle bo juz nie chce się denerwować....

      Usuń
    3. Wlacz sobie radio, ale taki kanal, zeby za duzo nie gadali, tylko muzyczka i reklamy. Nie wolno sluchac psychopatow, bo moze sie udzielic.

      Usuń
    4. Słucham od zarania Trójki,na tym poprzestane :-)

      Usuń
    5. Nasluchaj sie do wypeku, bo i tam pewnie dobra zmiana dotrze.

      Usuń
    6. Już dotarła, chociaż jeszcze nie w takim stopniu jak np. do tvp. Nie rozumiem i nie zrozumiem. Jak to możliwe, że tym kanaliom słupki rosną? Zmanipulowane, czy ja taka naiwna jestem? Bo nie mogę uwierzyć, że ktoś - poza najbliższą świtą tego wypierdka - może nie widzieć co się dzieje.

      Usuń
    7. A to bardzo proste, dlaczego te slupki rosna. Wiekszosc Polakow nie chce, zeby im samym bylo lepiej, tylko zeby innym (tym wyksztalciuchom i tym bogatym) bylo gorzej. Kaczynski konsekwentnie prowadzi taka polityke, deubekizuje, zabiera emerytury, chce postawic pod trybunal Tuska, a Tusk jest synonimem europejskosci. Nie zapominaj, ze ten rzad ma ogromne poparcie kosciola, te pojedyncze glosy protestu wcale sie nie licza. Klecha kaze, elektorat glosuje, stary, zgorzknialy, zbiednialy, im jest na reke zakaz skrobanek, ruchy narodowe i takie tam. Mlodziez ma obiecana obrone terytorialna, dostana bron i beda pany - Tusk nie zatroszczyl sie o tych ludzi, a ten daje wszystkim. Chec do emigracji troche zbladla z uwagi na uchodzcow, wiec urzadzaja sie w kraju, jak moga najlepiej.

      Usuń
  3. A ja nie oglądam TV , szkoda czasu , jest tyle innych ciekawych zajęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem ogladam, glownie programy popularno-naukowe.

      Usuń
    2. to co się teraz wyprawia dotyczy każdego z nas, jestem obywatelem tego kraju, płace tu podatki, utrzymuje ten cyrk zwany sejmem, płace sporo kasy na posłów pisiorów, żeby mogli rozpierdalać ten kraj i ja oglądam, bo chce wiedzieć czy już białoruś czy jeszcze nie.

      Usuń
    3. Mnie to w zasadzie powinno wisiec, bo ani tam nie musze zyc, ani nawet nie mam obywatelstwa, ale ten kraj mnie przeciez wychowal, tam sie urodzilam. Nie moge juz nawet zaglosowac, ale nadal interesuje mnie, co sie tam dzieje, bo mama, bo przyjaciele, rodzina.
      Dzieki wlasnie takim ludziom, ktorych nic nie interesuje, nawet pojscie na wybory, macie to, co macie. Czyli pis z kilkoma szalencami u zlobu.

      Usuń
  4. Toya najcelniej skomentowała to, co sie u nas dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd przed calym swiatem.
      Ta tak znienawidzona przez nich "komuna" byla respektowana przez caly swiat, ci nie sa brani powaznie, bo robic interesy z wariatami to wielkie ryzyko.

      Usuń
  5. Umiesz człowieka zniechęcić do przeczytania choćby wiadomości...

    Niedobrze mi normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczorajsze wystapienie w sejmie tego szalenca tylko to szalenstwo potwierdza. On i ten minister obrony kwalifikuja sie do psychiatryka.

      Usuń
  6. a ja oglądam w necie, protestuję itd... uważam, że taka jet moja powinność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czynisz, Lucynka. Obawiam sie jednak, ze na wszystko jest juz za pozno, a ten psychopata wypusci w koncu na demonstrujacych policje z ostra bronia. On juz nic nie ma do stracenia.

      Usuń
  7. ja nie mogę tv oglądać, bo mam mdłości i ciśnienie mi skacze, pozdrawiam z Polski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizka, mam nadzieje, ze dzielnie protestujesz razem ze wszystkimi, skoro juz tam jestes. Nie ludze sie, ze te protesty cos wniosa, szaleniec jedzie po bandzie, ale niech widzi, ze nie ma wszystkich za soba i za swoim chorym planem unicestwienia Polski.

      Usuń
  8. Masochistka jedna ;) dobrze, że masz mądrą Toyke, która mamusię z opresji na dwór wyciągnęła. Zwierzaki to jednak mondre dom i jusz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko jest tak odjechane, tak surreaLISTYCZNE; ZE mnie nawet wciagnelo to ogladanie. Jakbym ogladala film o kosmitach o calkiem nieludzkiej mentalnosci.

      Usuń
  9. Podzielam Twoje uczucia do Ziobry. Zante ma rację, on miejsce po Prezesie szykuje dla siebie, tylko on nie będzie rządził zza pleców innych, tylko w majestacie nowego pisowskiego (tfu!) "prawa". Oby się to nie spełniło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziobro jest tchorzem, a ten kurdupel nie ma nic do stracenia. Zero to sliski donosiciel, maly intrygant, nic wiecej. Nie jest psychopata. Dla mnie bardziej niebezpieczny jest Antoni.

      Usuń
    2. Ninka, niestety slaba nadzieja...

      Usuń
  10. Nie oglądam PISIOROWSKIEJ tv. A zdjęcie strzał w dziesiątkę, drunt żeby zdrowa była. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cos siedzi na zoladku, mozna sie tego pozbyc, jak nie dolna, to gorna strona. Takim niestrawnym wrzodem jest obecny rzad i trzeba sie go jak najpredzej pozbyc, chocby sila. Na taczki i na kupe (nomen omen) gnoju.

      Usuń
    2. Moherowe oddziały nie dadzą a i policja i wojsko dobrze opłacone bo pierwsze co zrobili to właśnie tym jednostkom podnieśli płace. Oj bojo się o własne doopy dziady.

      Usuń
    3. Boja sie, czego widoczny dowod dal karzel wczoraj w sejmie. Przez to sa tym bardziej niebezpieczni i zdecydowani na uzycie sily. Cos sie szykuje z kagancem i cenzura, juz sejmowa przekupka obiecywala dziennikarzom. Powoli wezma sie za wszystkich, co nie z nimi, a potem za reszte.

      Usuń
  11. Od razu pomyślałam, że zdjęcie nieprzypadkowe, ale wstęp mnie zmylił... Myślałam, że upał "zaszkodził" w druga stronę i nic politycznego nie słuchasz i nie czytasz. ;)
    Za to wczorajsze skandowanie pod pałacem było budujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo interesuje sie polityka, niemiecka, polska i swiatowa, ale staram sie ja sobie dawkowac w malych ilosciach, zeby nie oszalec z nerw. Niestety nie zawsze sie da. ;)

      Usuń
  12. Oglądając posła Kaczyńskiego, gdy mu puściły nerwy to miałam nawet niezłą zabawę. Zaraz mi się jego widok skojarzył z modnym kiedyś powiedzeniem rodem z głębokiego PRL "zapluty karzeł reakcji". Oglądałam do końca. Ludzie byli pod sejmem całą noc, I dziś też będą i pod sejmem i pod pałacem prezydenckim. Pisuary przebrały miarkę i obawiam się, że to się dobrze nie skończy, czyli nie bezboleśnie i być może nie bez ofiar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Policyjne radiowozy zjezdzaja do Warszawy z calego kraju - karzel sie boi, karzel wie, ze przegial, karzel bedzie sie mscil, chocby i krwawo. Jemu jest juz wszystko jedno, bo i tak nic nie ma do stracenia, a chec zemsty na calym narodzie, za rzekomy zamach, za zarty, jakie sobie z niego urzadzaja w internecie, za popelnione i niepopelnione winy - jest wieksza od rozsadku.
      Telewizje na wyscigi jaraja sie odwaga, jaka wykazal budyn odmawiajac podpisania nowej ustawy i wysuwajac wlasne poprawki, ktore tak samo nie sa konstytucyjne, jak sama ustawa. Poza tym moim zdaniem jest to z gory ustalone z Kaczynskim.

      Usuń
    2. Jasne jak słońce, że to była "ustawka"... Małemu się zdaje, że wszyscy są od niego głupsi.

      Usuń
    3. Budyn nie odwazylby sie na wlasna reke wetowac.

      Usuń
  13. Nie oglądam, nie słucham, bo potem skacze mi ciśnienie, które i tak jest wysokie. Mój ślubny ogląda, bo tak jak Ty lubi wiedzieć. Mimochodem dziś usłyszałam pana prezesa jak zacietrzewiony darł się z mównicy i posypałam mu wiązkę taką jak szewc i se poszłam do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze kilka milionow Polakow poslalo mu podobnie soczyste wiazanki. Ze tez nie dostal naglej i smiertelnej czkawki z tego powodu!

      Usuń
  14. Faktycznie - tylko nasrać przyklepać i pojeździć BMXem ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.