wtorek, 31 grudnia 2019

Cykle siedmioletnie.

Nie wiem, ile w tym prawdy, ale podobno w zyciu czlowieka przewijaja sie naprzemienne cykle siedmioletnie, po siedmiu latach chudych (zlych) nadchodza lata tluste (dobre). W tym roku skonczylam 63 lata, a wiec od przyszlego zaczyna sie u mnie kolejny cykl i ten powinien byc lepszy. Mam taka nadzieje, bo ostatnie lata nie nalezaly do najlepszych, a we wlasnie mijajacym mialam duzo powodow do placzu i smutku. Teraz naprawde chcialabym moc beztrosko sie smiac i byc po prostu zdrowa i szczesliwa.
Bo zdrowie jest najwazniejsze, a z tym w moim wieku roznie bywa, czlowiek zaczyna odczuwac niewielkie niegogodnosci i ograniczenia. No ale podobno, jesli po 50-tce budzisz sie rano i nic nie boli, to znaczy, ze nie zyjesz.
Obysmy wiec w nadchodzacym roku nie musieli narzekac na zdrowie wlasne i najblizszych, szczegolnie futer, bo one takie bezbronne i cholernie drogie w chorobach. Badzmy zatem zdrowi i szczesliwi.
Obejrzyjmy sobie piekny pokaz ogni sztucznych w Sydney w Australii, podczas sylwestra sprzed dwoch lat. Obejrzyjmy bez glosu, same swiatla, zeby nie przestraszyc domowych zwierzakow.

Zycze Wam wszystkim lepszego nowego roku!


Edytka: wlasnie znalazlam w swojej czytelni:


Jak to ma sie rozne nastawienie do jednego tematu








46 komentarzy:

  1. Zycze Ci nastepnych 7, 14, 21, 28 , 35...lat w tylko dobrych cyklach. Zdrowia Tobie i wszystkim Twoin oraz futrzakom niezawodnego! a o reszte w zdrowiu bedzie latwiej zawalczyc! sciskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak daleko nie siegam, obym tej 70-tki w jako takim zdrowiu dozyla, to juz bedzie dobrze. ;)
      Dziekuje, Grazynko :*

      Usuń
  2. Tobie też życzę jak najlepszego nowego roku, niech to będzie początek serii tłustych lat i jeszcze trochę.
    Muszę sobie policzyć swoje, czy się zgadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta "tlustosc" nie przelozyla mi sie na biodra ;))
      Dzieki, Ewunia :*

      Usuń
  3. Aniu, życzę Ci lat takich, o jakich marzysz. 😘😘😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycz mi zdrowia, bo mi serducho znow szaleje, mam te czestoskurcze i puls 180.

      Usuń
    2. Wrrr. Czym znów się zamartwiasz??? Oberwiesz wreszcie ode mnie...😛

      Usuń
  4. Zdrowia!!! I futrom i Wam! I fizycznego i psychicznego ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. No to niech będą szczęśliwe te kolejne lata! Wszystkie, do samej setki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, tak dlugo nie chcialabym zyc. Ale dziekuje bardzo :*

      Usuń
  6. Anuś, życzę Ci spokojnego kolejnego Roku oraz nabrania dystansu do wielu spraw- ów dystans sprawia, że mniej się denerwujemy a to z kolei polepsza nasz odbiór świata i samopoczucie. Trochę sceptycyzmu i fatalizmu ułatwia nam jednak codzienność.I Dużo zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, Anabell, nie jest latwo, a z wiekiem coraz trudniej, ale trzeba przec do przodu, bo nikt na nas nie poczeka. :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, Marija, a Tobie dodatkowo pokladow cierpliwosci przy remoncie :*

      Usuń
  8. Ja słyszałam, że człowiek zmienia się co 7 lat. I powiem Ci, że jak na razie nie udało mi się tego zanegować.
    Zatem życzę: zdrowia i spokoju, cicho otwartego szampana i samych niewybuchów u sąsiadów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wlewasz nadzieje w me serce, pora bowiem na odmiane losu na lepszy. :)))

      Usuń
  9. Obyśmy Pantero obyśmy i Tobie zdrowia i całej Twojej rodzinie ))))))
    i kasy i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnych podsumowań:):)Było jak było. Tobie życzę dużo zdrowia, pogody ducha i wszystkiego co dobre w nadchodzącym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadnych! Nie podsumowujemy ;)
      Ale mamy nadzieje na tluste lata.
      I tego sie trzymajmy!
      Dziekuje, Jaskolko! :*

      Usuń
  11. Przeliczyłam sobie i wyszło mi, że jeszcze rok tkwię w tłustej siódemce, bo poprzednia siódemka lat faktycznie była zła, chora, smutna. No nic, skoro jeszcze 2020 rok ma być tłusty, to niech będzie.
    Anusia, zdrowia, samych radości Ci życzę i zarażam swoim optymizmem, jakoś to będzie. Buziakuję całą Twoją rodzinę i zwierzaczki. Bądźcie szczęśliwi w nadchodzącym Nowym Roku i w następnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos bedzie, Anusia, bo po prostu musi i nie ma co przejmowac sie problemami, na ktore nie mamy najmniejszego wplywu. Dbaj o siebie bardziej, bo z tym nie za bardzo, a masz byc zdrowa do wolanek. Buziam :*

      Usuń
    2. Posyłam szeroki uśmiech, który wywołały wołanki. Już chyba 3 lata, 337 rymowanki.

      Usuń
  12. Siedmiu tlustych lat, zarowno tobie, jak i twojej calej dwu- i czworonoznej rodzince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko ta tlustosc sie nie pomylila i zamiast byc w rogu obfitosci, wlezie mi w tylek. :)))
      Ale dziekuje :*

      Usuń
  13. Czy brak podsumowań to też jakieś podsumowanie nie jest?

    Niech będzie to dobry rok
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem, bo nigdy nie podsumowywalam. :)))))
      Niech bedzie dobry! Dla wszystkich.

      Usuń
  14. Najlepszego ,zdrowego ,usmiechniętego dla Was wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie tak. Na razie to ta zima mnie wkurza, bo pogoda przypomina wiosnę, nie wiadomo co robić ze sobą, jak się ubrać i w ogóle. Stąd pewnie to skwaszenie pewne. Ale już widzę, że mi mija.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz slyszalam grozne prognozy nadchodzacych mrozow i sniegow i wcale mnie to nie cieszy, wole to, co jest.

      Usuń
    2. W sumie i tak bliżej do wiosny już, więc lepiej tak jak jest by było. :)

      Usuń
    3. Nooo, nie tak znowu blizej, styczen i luty umieja srodze swiat zamrozic. Chcialabym juz marzec.

      Usuń
  16. Zatem zdrowko i szczescie niech Cie nie opuszcza w Nowym Roku!
    Wszystkiego dobrego - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Heh, a teclata to jak liczyć, czy jak sie rodzisz to w latach zlych czy dobrych?😀

    OdpowiedzUsuń
  18. To życzę Ci i wszystkim pozostałym jak najtłustszych lat 💗💗💗 pod względem kasy, zdrowia, dobrych zdarzeń i samych najlepszych rzeczy ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ino zycz wyraznie, zeby ten tluszcz mi sie na dupie nie osadzil. :))))

      Usuń
    2. Oczywiście :) Niech w cycki idzie, a nie w tyłek ;))

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.