piątek, 29 maja 2020

Dzisiaj...

... rano udaje sie w krotka podroz, z ktorej zdam oczywiscie obszerne sprawozdanie po powrocie. Przez kilka dni mnie nie bedzie, wiec zebyscie sobie nie mysleli, ze cos mi sie zlego przydarzylo alboco.
Do zobaczenia w przyszlym tygodniu!






 Napawajcie sie tymczasem rododendronami.
I oczywiscie niezmiennie pozostawajcie w zdrowiu.


Znow mnie blogger usiluje wqrwic. Bylo dobrze, jest dobrze, to nie - musza grzebac i ulepszac. Po jakiego grzyba, sie pytam? Niech lepiej zajma sie usterkami przy wklejaniu zdjec na bloga (wlasnie w tej chwili chcialam wkleic zrzut i jest to niemozliwe). Jak zdjecia nie znikaja, to znow nie dziala funkcja sluzaca do wklejania ich do wpisu. Nic, qrna, nie dziala, a tym zachciewa sie nowych interfejsow, cokolwiek to znaczy, bo ja sie nie znam na tym ich zargonie.




Zeby nie bylo, zdjecia nie udalo mi sie wkleic klasyczna metoda, jakiej uzywam normalnie na blogu, bo ta nie dziala, tylko je skopiowalam i wkleilam, przez co nie mam kontroli nad wielkoscia zrzutu, jak zreszta widac.
To samo z fejsbukiem, od dluzszego czasu mamy problemy z komentarzami, nie pojawiaja sie w kolejnosci albo w ogole nie pojawiaja sie bez odswiezenia strony. Przy dyskusjach wielu uczestnikow grupy jest to sprawa wybitnie wqrwiajaca, ale Cukierberg bawi sie w nowy, jeszcze bardziej wqrwiajacy wyglad fejzbuka, zamiast zajac sie reperowaniem wqrwiajacych usterek. Dobrze chociaz, ze laskawie pozwolil na wybor miedzy starym a nowym wygladem, wczesniej nie bylo takiej opcji i trzeba bylo sie przyzwyczajac do poprzestawianych knefelkow.
Jak ja tego nie lubie!!!







16 komentarzy:

  1. Miłego wojażowania!
    A ze zmianami cichutko czekam aż mnie ktoś doinformowany nauczy- jeśli oczywiście będą obowiązkowe, bo jeśli nie- to pozostanę przy starej obsłudze bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknego odpoczynku ..od wszystkiego,,szczególnie od ślubnego.Do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczywaj i łap siły. Spokojnej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdraszczam.Odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wkurzają Cię, to znak, że pora na podróż. Spokojnego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku i szczęśliwego powrotu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten interfejs jest już od dawna gotowy i na dole z lewej możesz go włączyć. Zerknęłam, masakra, nie podoba mi się. Nie wiem po jakąś cholere to się robi. Nowy interfejs kiedyś wykurzył mnie z Onetu, bo był tak wq...cy.
    Z obserwacji widzę też, że po zmianie interfejsu portale drastycznie tracą urzytkowników, a potem kasują witrynę. Należy się chyba zacząć rozglądać za nowym miejscem na bloga.
    Widziałam nowy wygląd FB, też mi się nie podoba. W ogóle chciałabym bardzo żeby zwrócili mi prostokątne zdjęcie profilowe, bo do okrągłego ciężko jest coś dopasować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanej podróży i bezpiecznego powrotu.
    Też nie lubię tych wszystkich "nowości", po co to komu, chyba żeby jakiś pomysłodawca się wykazał. Z reguły są gorsze od tego co było. To markowanie aktywności, a zwykły użytkownik się wkurza.

    OdpowiedzUsuń
  9. baw się dobrze ))) odpoczywaj i zażywaj )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się aż boję wniknąć w te nowości

    Można narzekać
    Z drugiej strony..

    Za darmo ktoś to dla nas robi😄

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrej i bezpiecznej podróży Anusiu!. Jak mnie za bardzo blogger wkurzy to po prostu przestanę blogować- nie umiem się kopać z koniem. Coraz częściej myślę, że nie będzie mi żal odchodzić z tego wymiaru. Nie wiem co im obecny interfejs przeszkadza- obecna forma "międzymordzia"(spolszczam tę nazwę) mi odpowiada, poza tym wcale nie pragnę by znów czegoś nowego się uczyć z okazji prowadzenia bloga. Z tymi zdjęciami to ostatnio mam tak,że muszę je z "galerii" przerzucać komendą do "zdjęcia Google", bo inaczej ich nie mam jak wrzucić na kompa. Przed ich "usprawnieniami" wchodziły do tych zdjęć automatycznie. Szkoda, że nie wiedzą czego im za te wszystkie "usprawnienia" życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwa pozytywnych wrażeń i niech Ci pogoda sprzyja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanych wojaży zatem :)
    A takie niby ulepszanie też mnie wk....rza niemożebnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Baw sie dobrze i wracaj szczesliwie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bawisz się dobrze, to wiem :) Nie mogę się już doczekać zdjęć i opowieści!

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.