piątek, 15 maja 2020

Prasóweczka.

Edzia Górniak przeszla na ciemna strone mocy, w jakims niszowym pisowskim radyjku zaklinala sie, ze woli umrzec, niz pozwolic sie zaszczepic. Nie widze przeszkod, zadziala skuteczna selekcja naturalna. Niedlugo po tym pochwalila sie, ze popadla w abstynencje, bo "chce miec jasny i trzezwy umysl". Aha, czyli poprzednie wybzdziny mialy miejsce po pijaku? No i wszystko jasne!

W Wielkiej Brytanii dokonal sie przewrot dziejowy. Krolowa zamkneli w miejscu odosobnienia, bo jest nie tylko z racji podeszlego wieku w grupie najwyzszego ryzyka, ale to przeciez brytyjski skarb narodowy. Domniemywa sie, ze juz do konca zycia nie spotka sie z poddanymi, a moze i z czlonkami wlasnej dosc rozrosnietej rodziny, bo zarazenie koronawirusem mogloby sie okazac dla monarchini smiertelne. Ja proponuje zbudowac dla niej sterylna klatke ze szkla, z doplywem oczyszczonego powietrza i tak obwozic ja po jarmarkach. No bo jak to, mialby narod juz nigdy swojego skarbu nie zobaczyc na zywo?

Wraze sily z opcji niemieckiej czy tam putinowskiej rozpowszechnialy falszywe statystyki, jakoby w
najjasniejszej pisowsko-katolickiej przyrost demograficzny zrobil sie ujemny i to mimo bandyckiej i zlodziejskiej polityki prorodzinnej, no wiecej ludzi wybieralo zaswiaty niz  chcialo sie rodzic w tym kraju mlekiem i miodem plynacym. Ja nawet w to uwierzylam na chwile, ale potem ruszyla lawina! Albo epidemia, jak kto woli, ciaz i narodzin nowych obywateli. A to Lara Gessler, Basia Kurdej-Szatan, Ania Lewandowska, Malgosia Rozenek-Majdan i cale zastepy pomniejszych celebrytek czy tam aspirujacych na celebrytki, ze nie wspomne o calych hordach nie-celebrytek. Ciekawe, czy liczba narodzin zrownowazy lub przegoni liczbe poleglych za sprawa koronawirusa czy tez ekonomicznych samobojcow po fali szykan pisowskich i wielkimi krokami nadchodzacego kryzysu. Pod haslem "poleglych za sprawa koronawirusa" rozumiem nie tylko zarazonych covidem, ale rowniez tych, ktorzy nie doczekali sie medycznej pomocy w innych chorobach, bo cale szpitale byly postawione do dyspozycji sanepidow i tak sobie staly puste, bo epidemia nie rozwinela sie tak, jak tego oczekiwano, a lekarze tez nie przyjmowali.

W internetach trwa  #hot16challenge2. Jeden drugiego nominuje, kazdy ma cos wyrapowac/zaspiewac/wymruczec, a zyski zasila personel medyczny i walke z koronawirusem. Jest przynajmniej wesolo, jedni sie przy tym znakomicie bawia, inni robia sobie piar w nadziei na wygranie wyborow. Jedni maja samorodny talent, choc nigdy w zyciu wczesniej nie rapowali, inni zalosnie zawodza i maja slabe teksty. Pewnie juz wszyscy widzieli starania Dudy, po ktorych internet zaroil sie od przesmiewczej krytyki:

No coz, dla mnie to jest tak zalosne, ze naprawde mogl sobie facet darowac. Co chcial tym osiagnac? Znow usilnie udowodnic, jaki jest cool?  Bylo myslec, kiedy dawal lekka reka dwie bardzo duze banki kurwizji. Natomiast bardzo na plus zaskoczyla mnie Kayah, ktora do tej pory nie miala z rapem po drodze. Jej wystep to majstersztyk. Jestem zachwycona.

A konto coraz grubsze, wykonawcow coraz wiecej, tych profesjonalnych i calkowitych amatorow. Bo skoro rzad woli dawac na chamska nachalna propagande lub pchac redemptoryscie w odbyt, musi narod zbierac na ochrone zdrowia i walke z pandemia.
Z wielka niechecia musze przyznac, ze zaskoczyl mnie pozytywnie jeszcze jeden wykonawca, facet, ktorego bardzo nie lubie, oblech i idiota, niejaki Korwin. Oczywiscie tekst i dykcja wolaja o pomste do nieba, wiec nawet nie podaje linka, jak chcecie, to sobie poszukajcie, ale technicznie brawo! Andrzej Saramonowicz tez pojechal bez trzymanki i po bandzie:

1.
Wielka ojczyzna od gór do morza
Od Nowogrodzkiej do Żoliborza,
Kraj, który światu przykładem świeci,
Gdzie ksiądz najczulej przytula dzieci,
A pan Jezusek jest jak całusek,
Kto w to nie wierzy ten żyd i rusek,
Gdzie nas pilnuje żołnierz wyklęty.
By nikt nie został stąd ukradnięty.
Takiej ojczyzny chcą dziś rodacy!
Kto nam ją jebnie szybko na tacy?
Refren:
To wszystko PiS da, to wszystko PiS da,
To wszystko PiS da, PiS da i już.
To wszystko PiS da, to wszystko PiS da,
To wszystko PiS da, PiS da i już.
2.
Kraj Europie w dupę nakopie
Chociaż nim rządzi niewielkie chłopię.
Dumna ojczyzna, tu popatrz blizna,
W karcie dań kotlet, bóg i trucizna
Kraj dobrej zmiany, gdzie Polak co chce,
To zrobi, choćby był bezmózgowcem
Byle był wierny, może być mierny
Prezes pozwoli mu na westerny.
My w takiej Polsce pragniemy wzrastać!
Czyja ją stworzy ręka żylasta?
Refren:
To wszystko PiS da, to wszystko PiS da,
To wszystko PiS da, PiS da i już.
To wszystko PiS da, to wszystko PiS da,
To wszystko PiS da, PiS da i już.
3.
To wszystko PiS da, to wszystko da PiS
Pobłogosławi, co umarł, papież,
To wszystko da PiS, to wszystko PiS da,
Co nam drożyzna, syf i dulszczyzna,
Pozwól, że swoją prawdę ci wyznam
Dobrozmianowa amatorszczyzna,
Przez nich tu nawet ziemia nieżyzna,
Trzaska koszula, tu popatrz blizna.
I tak się kończy ma wyspiańszczyzna.
Chuja mieć będziesz, gdy wszystko PiS da.
I tak się kończy ma wyspiańszczyzna.
Chuja mieć będziesz, gdy wszystko PiS da.
I tak się kończy ma wyspiańszczyzna.
Chuja mieć będziesz, gdy wszystko PiS da.
Z wyzwaniem poradzil sobie dosc oryginalnie Michal Wisniewski, wbrew pozorom jego wystep jest bardzo prawdziwy i mocny. Bla bla bla... KLIK


To chwilowo tyle na dzisiaj.

Pozostancie w zdrowiu, kochani.





58 komentarzy:

  1. Rany, musialas Dupe wkleic? Wprawdzie nie skorzystalam, bo po pawiu trudno klawaiature doczyscic (a zwalszcza ziarenka basmati z kolacji zle sie wygrzebuje), ale i tak widok tej mordy nieco mnie zemglil. Gorzej, ze wzgledu na pore, moze mi sie w nocy przysnic i w panice moge Zolze straumatyzowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze tym samym zdolasz naprawic jej charakterek, czasem nie ma tego zlego... ;))) Ja bym sprobowala terapii szokowej prezydentem.
      Przyznac jednak musze, ze niektore wykonania to prawdziwe perelki.

      Usuń
  2. Niektórym niestety odosobnienie rzuca się na mózgi. Nie da się odzobaczyć. A nawet gorzej jest- ostry cień mgły mnie prześladuje drugi dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ze prezydent pojechal po bandzie, ale za to ja mam zabawe czytajac niektore recenzje jego wybzdzin. Wyobraz sobie, ze profesor Hartman przypisuje ten tekst Talmudowi, a on w koncu zna sie na rzeczy, bo jest Zydem.

      Usuń
    2. Bo recenzentom chyba najbardziej się rzuciło. Tekst ambitny, to i recenzje wybitne.

      Usuń
    3. Teraz w internetach nic innego jak ten ostry cien mgly. :)))

      Usuń
    4. Z Hartmanem podobno nieprawda.

      Usuń
    5. Tzn. z Talmudem. A może jedno i drugie.

      Usuń
    6. No tez wlasnie o tym przeczytalam. Sama nie wiem, moze to wymysl samego onego pajaca-dlugopisa?

      Usuń
  3. Saramonowicz mięchem rzucał bez opamiętania , ale jest cudny! Setnie się ubawiłam. Dziękuję. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobno nalezy do rapu, bez miecha nie ma prawdziwego rapu. Nie sledze wszystkich, bo akcja rozrasta sie w tempie geometrycznym, nie mozna nadazyc. Ale niektorzy naprawde przeszli samych siebie w pomyslowosci, technice, humorze i wykonaniu.

      Usuń
    2. Nie wiem, czy dam się namówić. Rap to nie mój styl i jeśli coś usłyszę, to raczej przez przypadek.

      Usuń
    3. Ano, nie! Ale skoro tak przyduszasz, to posłucham. ;)

      Usuń
  4. Powtórzę za Leciwą, proszę mi nie psuć smaku od rana wrzucając tego buca do postu. Nie lubię rapu i go nie słucham.😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierze, ze choc raz nie uslyszalas tego arcydziela w jego wykonaniu! :)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Przepraszam kto/co to jest Puszek? Czy masz na mysli to kocie wykonanie, ktore mi podeslalas? Jesli tak, to oczywiscie Puszek rulez! :)))

      Usuń
    2. Puszka trzeba reklamować :D niech wygra XD

      Usuń
    3. A to jest jakis konkurs? Bedziem glosowac, kto najlepszy?

      Usuń
    4. A to ja biedna jestem to ja nie mogę XD

      Usuń
    5. Wprost przeciwnie, jestes bardzo bogata, masz kochajaca polowke, fajnego chlopaka i cale mrowie kotow. I mysle, ze jestes szczesliwsza ze swoim bogactwem od tych, co maja duzo kasy, ale zadnej milosci.

      Usuń
    6. A pod tym kątem na pewno :) Tak jak u Cebie Toyka kociałki i ślubny <3 <3 <3

      Usuń
    7. Czasem pieniadze tego zludnego szczescia nie daja. A wiec jeszcze raz, bogatemu wszystko wolno :)))

      Usuń
    8. To ja się pytam, gdzie ta ankieta i Wiśniewski i Puszek? :d

      Usuń
    9. Ja nie wie, to Ty cos o tej ankiecie mowilas.

      Usuń
  6. Kayah owszem, ale najbardziej podobał mi się Mann. Widziałam może jeszcze kilka wykonań, ale rapu nie lubię i w większości nie rozumiem słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialam zajrzec do Manna, bo go wczesniej nie ogladalam, trudno bowiem ogarnac wszystko. Te najlepsze sa udostepniane najczesciej, wiec cos tam zawsze w oko na fejsbuniu wpadnie. No i faktycznie, niektorzy maja straszliwa dykcje i dodatkowo tlumia sie maseczkami. :)))

      Usuń
  7. Duda rytmu nie umiał złapać. Refren to podobno muzułmański tekst.
    Kayah, no cóż, muzykowi zawsze pójdzie lepiej.
    A Wiśniewski robił już podobne rzeczy, on ma dobry głos do tego. Panka kiedyś grał i robił to lepiej niż ten słodki popik z później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten caly pozalsieboze prezydent moglby juz przestac sie blamowac, to tylko wstyd na swiat, co on wyprawia, jak pajacuje i jak na sile usiluje byc cool.

      Usuń
    2. Muzułmański? Poszła plotka, że z Talmudu. Ale to była prowokacja tylko, zdementowana przez jaj autora https://hartman.blog.polityka.pl/2020/05/14/duda-bosak-talmud-i-postantysemici/

      Usuń
    3. Kiedy pisalam, jeszcze nie bylo dementi. Czyli jednak wymysl Dudy albo jego writera.

      Usuń
  8. Faktycznie Wiśniewski wygrywa!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niczego nie oglądałam- w końcu nie bez powodu przesadziłam się na inny grunt. Jedno wiem - po dobroci to się z chamstwem nie da- wierszyki, rapy, złośliwości odbijają się od nich jak od ściany. Smutno mi tylko,że w sumie naród jest niereformowalny, nie odróżnia plew od dobrych ziaren i niczego się nie nauczył. A jeśli w ogóle coś się zmieni to znów tylko na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell, ten nic nie warty narod, jego wiekszosc, wspaniale utozsamia sie z ta bylejaka wladza, jedni sa warci drugich, a kosciol obu stronom przyklaskuje. Bo od jednej dostaje haracze, a druga jest tak glupia, ze nie potrafi byc krytyczna.

      Usuń
  10. Sprostuję tylko, co do E.Górniak, że wywiadu udzieliła telewizji "w realu", bliższej raczej konfederacji niż PiSowi. Chyba nie tylko ona ma zastrzeżenia co do przyszłęj szczepionki produkowanej obecnie w tempie ekspresowym a przez to dosc ryzykownej, jesli chodzi o jej zbawienne działanie.
    A co do poszczególnych spiewów i rapowania, to niechże sobie rapują, na zdrowie i ku ich uciesze oraz gawiedzi. Nie musi byc wszystko przecież tak śmiertelnie poważnie i idealnie. Ludziska od tej zwariowanej pandemii na rózne pomysły zaczęli wpadać, co by nie zwariować!!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama mam zastrzezenia do szczepionki przeciw covid, bo jakos za krotko jest miedzy wybuchem pandemii, a szczeionka, ktorej wprawdzie jeszcze nie ma, ale wszyscy nad nia pracuja. Gdzie bowiem 10-letnie studia kliniczne nad dzialaniami ubocznymi? No i oczywiscie moge sie domyslac, ze znow jakis pociotek pisowca zarobi na obowiazkowej szczepionce kupe kasy, jak na nieatestowanych maseczkach.
      Ale ja odnioslam wrazenie, ze Gorniak ogolnie jest antyszczepionkowa, nie tylko przeciw covid.
      Bardzo dobrze, ze ludzie nie sa smiertelnie powazni i robia sobie rapowe jaja, inaczej przyszloby nam wszystkim zwariowac. :)

      Usuń
    2. Ja juz powiedzialm, ze nie dam sie zaszczepic, wlasnie ze wzgedu na to, co napisalas powyzej i w bajzlu jaki tutaj panuje nie znajda metody, aby zmusic wszystkich i zgodnie z zasada"Polak potrafi" znajdzie sie metoda do obejscia. Zwlaszca, ze zanim ja wynajda juz bede na emeryturze :))).

      Usuń
    3. Ja mam nadzieje, ze w Niemczech nie bedzie przymusu, w kazdym razie nikt teraz o przymusie nie wspomina, jak w Polsce. Mam czys, zaczne sie martwic, kiedy juz te szczepionke wynajda, ale na razie idzie im jak po grudzie.

      Usuń
  11. Chuja mieć będziesz, gdy wszystko PiS da.
    ano pełna zgoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to sie w Polsce zanosi, ze jak pis nie da i nie zaakceptuje, to klops na wiankach.

      Usuń
    2. Juz sąnowe obiecanki, żeby ludziom zatkać gęby i eby nie zauważyli ile im się odbiera:(

      Usuń
    3. Nie to jest najgorsze, ale to, ze te durnie w to wierza. Sa przekonani, ze wine za nieodbyte wybory ponosi opozycja i Tusk.

      Usuń
  12. Oglądam czasami real 24, ito tam odbyla się dluga rozmowa z E.G. Mnie znudziła, wiec nie wysłuchałam do konca, ale j.tsk i twierdzi, że niczego glupiegotam nie mówiła. Po co z gory sie uprzedzać, Pantero, wysluchalas? Ja zdecydowanie jestem przeciwko zmuszaniu mnie i mojej rodziny do zaszczepienia się, mam nadzieje, że nie bedzie obowiązkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogladalam calosc i odnioslam wrazenie, ze Edzia jest generalnie przecowszczepionkowa, nie tylko chodzi o te jeszcze nie odkryta. Jak napisalam powyzej Oli, ja tez nie pozwole sie obowiazkowo zaszczepic teraz, moze za kilka lat, kiedy stwierdze, ze nie jest szkodliwa. Ja ogolnie jestem za szczepionkami, ale dobrowolnymi. Nakazy nie dla mnie.

      Usuń
    2. Gorzej jak zmuszą.

      Usuń
    3. Wszystko na to wskazuje, co najmniej w Polsce, bo juz przebakiwali, ze maseczki beda do czasu, az wszyscy zostana zaszczepieni.

      Usuń
    4. A nawet wyszczepieni!
      Przebąkują o znoszeniu maseczek na zewnatrz, ale w sklepach i skupiska ludzkich nadal.

      Usuń
    5. Czyli jak u nas, w sklepach, komunikacji, u lekarzy.

      Usuń
  13. Ja tam rap lubię, byle był niegłupi, a w challenge'u trafiają się perełki; Saramonowicz super, Wiśniewski - podsumował idealnie, Kayah też rewelka. Ja też nie śledzę tego dokładnie, ale jak trafię, to chętnie słucham.
    Antyszczepionkowcy narobili wiele złego; jestem zwolenniczką szczepień, uważm, że to jedno z najlepszych działań prewencyjnych, które odkryła medycyna, a sama mam wątpliwości.
    Twoje prasóweczki są fajne. Czytam je z taką samą przyjemnością, lak słucham prasówek Andrusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np. szczepie sie od lat przeciw grypie i nie przemawiaja do mnie argumenty, ze wirusy mutuja, zawsze to jakas ochrona , choc nie calkowita. Malo tego, teraz podobno ci zaszczepieni przeciw grypie maja wieksze szanse nie zachorowac na covid. Ale nie wiem , czy od razu zaufam szczepionce robionej na chybcika, bez badan nad dlugoletnimi dzialaniami ubocznymi.

      Usuń
    2. Bo ja jestem wprawdzie zwolenniczka szczepien, ale czasem zdarza mi sie myslec.

      Usuń
  14. Nikt nie zachwyca sie tulipanami, są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nigdy wczesniej takich nie widzialam, i kolor, i ich ksztalt sa bardzo oryginalne. :)

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.