sobota, 17 listopada 2012

Zapakowana Miecka.

Moje dziewczyny to samodzielne, pracowite mlode kobiety. Jednego tylko nie zdolalam ich nauczyc - reperowania sobie odziezy. Jakis szew sie rozpruje, szlufka od spodni oderwie, oczko w swetrze poleci, mala dziurka sie zrobi, wtedy zbieraja ciuchy do wora i... do mamy. Dalej z przymilnym usmiechem i oblizywaniem buziakowym prosic o zreperowanie! Pozostaja gluche na moje propozycje, ze pokaze, naucze, zeby mogly sobie same zaszyc. Gdzie tam! Mama zrobi to najlepiej, najladniej i tak, ze nie widac. Fakt, kiedys jedna z nich tak topornie cos tam zszyla na okretke, ze musialam to spruc i zaszyc po swojemu, bo wstyd bylo patrzec. Ciekawa jestem, co bedzie, kiedy mnie zabraknie.
Ale do rzeczy. Znow dostalam pelna reklamowke roboty. Czesc pozszywalam recznie, do jeansow musialam wyjac maszyne do szycia. Pracuje zawsze w kuchni, bo tam mam najlepsze swiatlo. Rzeczy leza posortowane na blacie kuchennym, ja szyje przy stole. Ciekawska Miecka najpierw wskoczyla na te ubrania, wymoscila sie tam i przez moment polezala, pozniej zajela sie reklamowka, bo jej tak fajnie szelescila. Dotad ja przewracala, az ta spadla na podloge. Dopiero po dluzszej chwili zauwazylam, ze Miecka zapakowala sie do reklamowki i z dumna mina sobie w niej lezala.
Dobrze, ze mialam aparat pod reka.



8 komentarzy:

  1. Oczywiście na Maciejkę tradycyjnie zagłosuję :)
    Twoje pannice mają się z Tobą Panterko dobrze :)
    Milutkiej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, Ilonus, na Ciebie zawsze mozna liczyc.
      Tobie rowniez zycze przyjemnego weekendu.

      Usuń
  2. Miciuńka, jesteś bardzo kochanym koteczkiem:-)) Przywiązałam się do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie umiem naprawiać odzieży, w ogóle mi to nie wychodzi, naprawia mi babcia, albo mama, albo uwaga....mąż....ale wstyd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo w szkolach, zamiast religii, powinni wprowadzic prace reczne i uczyc dzieciaki podstawowych sciegow. Nikt nie musi byc zaraz krawcem, ale przyszyc guzik, czy zeszyc pekniety szew, kazdy powinien potrafic.
      WSTYD!!! Po trzykroc!!!

      Usuń

Dziekuje za Twoj komentarz.
Lubie wiedziec, z kim rozmawiam, moge dyskutowac, ale nie toleruje chamstwa i atakow ad personam. Anonimowe komentarze i tak wpadna do spamu, wiec mozecie sobie oszczedzic pisania, a obrazliwe beda usuwane.