piątek, 2 marca 2018

Wklejanie banerka na blog w bloggerze.

Zakladam, ze zdjecie banerka macie juz w swoich archiwach, czyli na twardym dysku, no bo jesli nie, to trzeba je zaladowac, o tak: (powiekszcie sobie zdjecie klikiem)


Po polsku to chyba bedzie cus jak zapisz grafike pod albo jakos podobnie. No i jak juz to zdjecie mamy, zabieramy sie do zapisywania banerka na wlasnym blogu. Po lewej stronie panelu administracyjnego klikamy UKLAD:


A wtedy pokazuje nam sie taka strona:


Scrollujemy sobie na jej dol, az pokaze sie + dodaj gadzet, wiec w to klikamy.


Wtedy z lewej strony wyskoczy ramka, w ktorej szukamy OBRAZ i w niego klikamy (albo w ten plusik obok).


Wyskakuje nowa ramka:


Wypelniamy puste pola:
TYTUL - u mnie np. tylko nad Kurzymi Lapkami jest tytul Nasze stronki na fb, nad dolnym nie ma tytulu. To pole nie jest obowiazkowe, ale mozecie napisac, co chcecie.
PODPIS - To przy KL Zapraszamy wszystkich, a nizej Zaangazuj sie i Ty. Wy napiszcie, co Wam fantazja podpowie. Mozna np. napisac, zeby kliknac w obrazek.
LINK - zeby go pobrac, trzeba wejsc na strone, ktora chcemy pokazac, w tym przypadku KL. Ja Wam ulatwie i wkleje gotowce:
- Spojrz, jak pies z kotem... - LINK
- Kurze Lapki - LINK
Wystarczy link skopiowac, ale zanim go wklikamy w pole LINK, trzeba koniecznie skasowac to, co na nim jest czyli to http://, inaczej bedzie podwojnie i link nie zadziala.
Ostatnia czynnoscia jest wklejenie zdjecia. Tam, gdzie jest ta zaczerniona kropka Z Twojego komputera trzeba kliknac w durchsuchen (u Was szukaj czy cos w ten desen). Wyskoczy Wasze archiwum zdjeciowe, wybieracie zdjecie banerka, potem klikacie w Öffnen (otworzyc?)


Zdjecie pokazuje sie w ramce:


Teraz wystarczy wcisnac ZAPISZ i nasz banerek z linkiem juz jest po prawej stronie:


Umieszczamy go wyzej/nizej w stosunku do innych gadzetow, Wy musicie zadecydowac, gdzie chcecie go miec, a na samym koncu wciskamy ZAPISZ ROZMIESZCZENIE. I juz banerek nam sie wyswietla na blogu, a po kliknieciu w obrazek, przekierowuje nas i naszych gosci na odpowiednia strone.


Dziekuje za uwage
Wasza Ciocia Dobra Rada








10 komentarzy:

  1. Na Ciocię Dobrą Radę zawsze można liczyć 😀
    Muszę też te banerki powklejac u siebie w końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzi tez slowko na blogu, zeby zwrocic uwage czytelnikow na te banerki.

      Usuń
  2. Mój blog zarósł, ale banerki wkleję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zarosl, wlasnie przeciez go reaktywowalas.

      Usuń
  3. Po takich wyjaśnieniach może i ja dam radę
    Muszę tylko do kompa dojść

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój ty swiecie, w takiej ogromnej wielkosci nie chce tego- jak to sie usuwa???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Przeciez nie jest duze, ja tez takie mam.

      Usuń
    2. Najpierw byl ogromny baner, zdominowal mi wszystko, a liste blogów zepchnal gdzies daleko i nisko. Potem znalazlam zmniejszanie. Teraz jest ok :)

      Usuń
    3. Nie wiem, jakim cudem, bo ja dalam juz banerek zmniejszony.

      Usuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.