czwartek, 22 grudnia 2016

Dawaj zdjecie, zalogowana Bezowo!

Ostatnio Orka pochwalila sie, ze wstawila sobie zdjecie (Pandy, nie swoje) do ikonki bloggera, wiec pomyslalam, ze moje dwie nowozalogowane na bloggerze czytelniczki tez pewnie nie mialyby nic przeciwko temu, zeby obok wlasnego imienia miec malutkie zdjatko. Bezowa z pewnoscia wstawi Beze, a Marigold moglaby wkleic odpowiedni kwiatek. No to lecim z tym koksem.


Na Waszej stronie w g+ po prawej stronie na gorze jest taka "kratka" - trzeba w nia kliknac, a wtedy pokaze sie nastepujaca tabelka:



W niej klikamy na "moje konto" i mamy to:




Znow klikamy na srodkowy znaczek i ukazuje sie nam:


Albo "przeciagamy" zdjecie z naszego dysku w komputerze, albo wciskamy "wybierz zdjecie z komputera", a wtedy powinno pokazac sie archiwum. Klikamy w wybrane zdjecie, pozniej na dole potwierdzamy wybor. Zdjecie pokazuje sie w ramce.
Trzeba jeszcze kliknac w "ustaw jako zdjecie profilowe" i mamy swoja (Bezowa, kwiatkowa czy Pandowa) podobizne obok naszego nicka.




Dziekuje za uwage
Wasza Ciocia Dobra Rada.




36 komentarzy:

  1. I znowu ucz sie babko, nauka mnie wykonczy, ale trudno, bede zaraz probowac, juz placze, bo na pewno nie bedzie mojego kwiatka i co ja wtedy wybiore, moze wystraszonego zajaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, jesli chodzi o kwiatka, to moge Ci wyszukac i przeslac. Dzie zajonc do nagietka? :)))

      Usuń
  2. Troche probowalam, ale nic z tego, bo kiedy kliknelam na kropkowana kratke to wcale nie ukazala mi sie taka tabelka jak u Ciebie, tylko inne zestawy ale 'moje konto' nie pokazalo sie. Mam podobno cos to przestarzale, probowalam unowoczesnic ale chyba nic z tego. Wiem ze u Ciebie czas spania, wiec jeszcze dlugo nie zobaczysz ucznia tumana, ktory mysli teraz tylko o drugim sniadaniu, wiec wylacza komputer i mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, ze nie mozesz przywolac konta, skoro jestes w tym guglu zalogowana...
      Oj tam zaraz tumana! Bezowa tez najpierw nie umiala, nie mogla, nie chciala i w ogole, a potem przestala sie denerwowac i w koncu sie zarejestrowala.
      Smacznego! :)))

      Usuń
  3. Pelna wolnosc, Europa spi, wiec jeszcze cos skrobne spokojnie. Uczciwie przyznaje sie ze na tym zdjeciu nie zalezy mi, jest to jest, nie ma to nie ma, moze ta litera B nie wyglada pieknie ale kolor pomaranczowy zgadza sie z moim kwiatkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w tym czasie na trzeci boczek... :)))
      Oj tam B jak Marigold? Nie pasuje.

      Usuń
  4. Ciociu dobra rado. Jak jechać i w korki nie wpakować się? ?

    OdpowiedzUsuń
  5. no i tym razem skorzystać mi przyjdzie jak nic ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jakos nie widac. Moze nie kliknelas tego na ostatnim zdjeciu?

      Usuń
  7. o, ale czeguś nie widać, a to ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie widac. Moze trzeba zdjecie zmniejszyc?

      Usuń
    2. wszystko zrobiłam jak trzeba, pojawia sie w profilu w kompie,ale w komentarzach nie. Nie korzystam z gogle + tak ogólnie, mam tylko adres na gmail, bo potrzebowałam do czegoś, moze dlatego.

      Usuń
    3. Dorka, nastapila pomylka i podalam Wam, jak wkleic zdjecie na profil g+, a nie na bloggera. Poprawie sie w nastepnym poscie.
      No wiesz... tego... alzheimeroza i te rzeczy.

      Usuń
    4. no ale ja blogera nie posiadawszy

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Robiłam tak jak kazałaś, zdjęcie było i uciekło? spróbuję jeszcze raz, może końcówkę spartoliłam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Coś nie wychodzi. Ostatnia próba

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. No nie wyszlo, ale nie ustawaj w probach. Chyba Tobie potrzeba wiecej czasu. ;)

      Usuń
  11. Wiesz Anusia zdjęcie jest, ale w komentarzach się nie pokazuje, a na moim koncie jest widoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, moze ja cos pokrecilam. A sprobuj wejsc na blogger.com (w nowym oknie!), na Twoj profil i tam poszukac, gdzie wetknac zdjecie?

      Usuń
    2. O mamuńciusłodka "wejść na blogger.com (w nowym oknie) jeżu dzie to pisze? dzie mam wejść. Anusia Ty mówisz językiem informatyka, a ja kiep.
      Ale dobrze. Zdjęcie jest widoczne na moim koncie, a w komentach nie musi być, bo jak to Bezowa, a na zdjęciu widoczna Kizia-Mizia. Jestem jej to winna. Niech tak zostanie.
      Jesteś Anusiu kochana, że tyle czasu mi poświęcasz.

      Usuń
    3. Ania, zrobimy to do konca! Chocbym miala na rzesach stanac.

      Usuń
  12. Czyli prosta sprawa - jestem tempa, ale zawzięta i ja to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula, nie tak szybko z ta samokrytyka. Teraz sama nie jestem pewna, czy w bloggerze nie trzeba osobno pogrzebac. Skoro masz zdjecie na koncie w g+, to zrobilas wszystko prawidlowo.
      Tak dawno sama to robilam, ze moze poszlam na skroty, a trzeba zrobic cos wiecej.

      Usuń
    2. U mnie jest też tak,jak u Ani, mam w profilu ,nie pokazuje sie w komentarzach,trudno się mówi.

      Usuń
    3. Dorka, mea culpa. Bedzie nowy post na ten temat. :(((

      Usuń
  13. Ja mam, chociaż nie z moją osobą, ale kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.