środa, 5 lutego 2020

Prasóweczka.

Pamela Anderson wyszla na chwile za maz. Po raz piaty, a po 12 dniach obciela sie, ze to znow nie ten JEDYNY. Ta kobieta nigdy nie dojrzeje, 50-tke przekroczyla, a tak samo glupia jak kiedy latala w czerwonym kostiumie po plazy i rozbierala sie dla Playboya. Pojac nie moge, dlaczego nie poprzestanie sobie na bzykanku dochodzacym, no ostatecznie mozna tez razem zamieszkac, ale od razu za maz wychodzic? Po jakiego grzyba? Widzi chlopa i zaraz jej sie welonu zachciewa.
W pisowskiej Polsce nie mialaby latwo, jakies zakazane mordo z Ordo kombinuja w porozumieniu z klechami, jakby tu mocniej upodlic spoleczenstwo (w tym to ateistyczne, a moze zwlaszcza), zakazujac rozwodow, a wczesniej rezygnujac z prawa zapobiegajacego przemocy w rodzinie. Ergo, mozna napier***ac (najczesciej) zone, pozostac przy tym bezkarnym i nie grozi to rozwodem ani zadnymi innymi konsekwencjami. No, ale dopoki patologia dostaje swoje zasilki, bedzie trzymac twarze w kuble, niesc swoj krzyz i dalej glosowac na pis. Jak dla mnie to niech agresywni mezowie pozabijaja idiotki, przynajmniej nie beda sie dalej rozmnazac i przekazywac zle geny potomstwu.
Wszystko powoli zmierza do dyktatury panstwa koscielnego, klechy poczynaja sobie coraz bezczelniej, zyczyliby sobie calowania po rekach i klekania na ich widok, jak to mialo miejsce na wsiach za sanacji. Dlatego wlasnie tak bardzo nie lubia komuny, bo ta przywrocila chlopom czlowieczenstwo, a klechow krotko za twarze trzymala.
Niejaka Barbara Nowak, malopolska kurator oswiaty poszla w skrajnym przykoscielnym debilizmie po bandzie i po calosci, twierdzac, ze masturbacja jest niezgodna z prawem! Juz sobie wyobrazam przymus kamer w kazdym gospodarstwie domowym, szczegolnie zas pod koldrami i ogolnonarodowy monitoring, celem szpiegowania sekretnych masturbantow.
Niektore gminy poszly dalej, wywieszajac obok szyldow z nazwa wsi czy miasta dopiski informujace, ze to strefa wolna od LGBT. Za to jeszcze pelniacy role prezydenta Maliniak, kiedy spostrzegl, ze slupki mu spadaja, entuzjastycznie oglosil, ze rozwazy zwiazki partnerskie. Buhaha!
Tak przez wszystkich holubiony marszalek senatu Grodzki, na zarzut pismaka Mariana Miszalskiego o swoim zydowskim pochodzeniu, zamiast zaproponowac  powyzszemu, zeby go w dupe pocalowal, zaczal sie zapalczywie tlumaczyc i udowadniac swoja polskosc (prawie spodnie sciagnal na dowod), czym jakby zasugerowal, ze zydowskie pochodzenie to cos nagannego. Ehhh, panie Grodzki, nie tedy droga!
Przylebska, ostatnio kucharka wuca, a wczesniej  przez niego mianowana  przewodniczaca Trybunalu Konstytucyjnego, nadal orzeka tak, jak wuc jej kaze. A ja z podziwu wyjsc nie moge, jak dwoje prawnikow, w tym jeden z tytulem doktora prawa, moze z taka lekkoscia gwalcic konstytucje Rzeczypospolitej i nie dostac chociaz czkawki z wyrzutow prawniczego sumienia.
No i to by bylo na dzisiaj na tyle njusów.







48 komentarzy:

  1. Jestem polityczną niemotą, wszystkie Twoje doniesienia są dla mnie zupełną nowością i prawie nie wiem o czym mówisz. Mogę się tylko odnieść do Pameli. Bo może ona po prostu nie lubi seksu pozamałżeńskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siedze dosc mocno w polityce, bo choc to twor niezwykle brudny i brutalny, ma wplyw i okresla nasze zycie, chocbysmy nie chcieli. A ja, choc duzego wplywu na polityke nie mam, lubie wiedziec kto i dlaczego zmusza mnie do takiego wlasnie zycia.
      A Pamela...? Hmmm... to dla mnie nowosc, ze taka z niej porzadnisia ;)

      Usuń
    2. acha cha ha ha Ewa dobre z tym seksem pozamłażeńskim

      Usuń
    3. Qrna, nastepna dziewica orleanska! :)))))

      Usuń
  2. Ale prasoweczka! troche zmartwilas mnie tym, ze Pn Grodzki sie tlumaczyl, az trudno uwierzyc, ze taka potrzeba odczuwal. powinien nie zwrocic najmniejszej uwagi na takie idioctwa...olac je... i tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nawet Grodzki nie jest calkiem krysztalowy, uzywajac nazewnictwa pisowskiego. Zreszta cala ta tzw. opozycja wiecej czasu spedza na kleczkach niz w pozycji stojacej. Budzet ledwie zipie, chorym odmawia sie leczenia, a nikt nawet sie nie zajaknie, ze dosc konkordatu i pora go wymowic.

      Usuń
  3. Czyżby klechy chciały wprowadzić do Polski Islam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej katotaliban, ale wiekszych roznic nie ma, tylko bog ma inaczej na imie. Tamtych tez mamia szczesliwoscia w niebie, jesli sie wysadza, a tych jesli beda zyli w ubostwie. Kobiety w obu religiach nic nie znacza, a homoseksualistow sie zabija.
      Kazda religia to zlo wcielone, a na celu ma obrabowanie i upodlenie wiernych.

      Usuń
    2. Religia nie wnosi niczego dobrego do życia. Za to omamia.

      Usuń
    3. Kazda mitologia jest interesujaca do poczytania, jak bajeczki, ale w bajeczki wierzyc to juz przegiecie.

      Usuń
    4. Nie chodzi o wiarę, bo sama wiara jest nieszkodliwa. Dzieci wierzą w rozmaite rzeczy i jest dobrze. Chodzi o FANATYZM.

      Usuń
    5. Kazdy fanatyzm jest niezdrowy, nie tylko religijny. Dzieci zas maja prawo wierzyc w bajki, to etap ich rozwoju. Gorzej kiedy dorosli ludzie nie przestaja w te bajki wierzyc.

      Usuń
  4. kurator jej mać tfu jest bezmózgim tworem, wykwitem niewiemczego z dupy wyjętym, jej pierdolenie i decyzje jako kuratora już legendarne się stało.gdyby mogła to nie palec ale łapę po łokieć by w dupę klechom wsadziła, nie bez przyjemności rzeczonych.
    Przepraszam za mą wulgarność ale siekiera mi się w kieszeni otwiera, słyszę i widzę tę pizdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapomniałam zapytać co to za śliczna Niunia we wianku ))))

      Usuń
    2. No jak to kto, sama Toyka we wlasnej psowosci. Wianek zalozyla (no dobra, ja jej zalozylam) na urodzinach mojej wnusi :)))
      No i oczywiscie zupelnie sie nie gniewam, szczegolnie, ze podobno ludzie wybitnie inteligentni przeklinaja jak szewce. Powodow jest naprawde duzo.

      Usuń
  5. Niezła prasówka, a te wymysły kurator mogą człowieka na złą drogę sprowadzić, bo we mnie budzą mordercze instynkty.
    Grodzkiego też wykończą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grodzki to sie sam wykonczy, zreszta razem z cala opozycja, ktora drzy ze strachu przed kosciolem i nikt nawet sie nie zajaknie, ze konkordat powinien zostac zerwany, a kosciol oderwany od budzetowego cyca.

      Usuń
  6. Jak bum cyk cyk, zaluje, ze przeczytalam, bo mi sie flaki przewracaja, a do huty mi gnac trzeba.... na pocieszenie panienka w wianuszku mi stan nieco poprawila, jako jedyna (procz kotow) normalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czlowiek czyta takie rzeczy i w koncu zaczyna sie zastanawiac, czy to swiat zwariowal, czy my. Juz naprawde nie wiem, co lepsze, czy ta neofaszystowska Polska, czy ultra-lewicowo-zielone Niemcy.

      Usuń
    2. O, właśnie, właśnie. Ja mam poczucie panującej dookoła paranoi. W głowie mi się to wszystko nie mieści. Ten porażający egoizm, gloryfikacja głupoty, parcie do żłobu z wszelką cenę i pogarda dla każdego, kto myśli inaczej. I hipokryzja, i ciągłe kłamstwa, i jeszcze długo by wymieniać. Coraz częściej zadaję sobie pytanie, na jakim właściwie świecie żyję.
      Przy okazji dziękuję v. za solidną wiązankę; dzięki niej trochę się rozładowałam i sama nie musiałam. A muszę przyznać,że ostatnio zdarza mi się zakląć szpetnie coraz częściej i to szczególnie na tematy polityczne:)

      Usuń
    3. Te kaczysty i merkelowcy doprowadzily do tego, ze przeistaczamy sie z dobrze wychowanych dam w przeklinajace damy. Swiat zwariowal i tyle!

      Usuń
  7. Ja się tylko pozachwycam zwierzakami, bo już nie mam siły wypowiadać się na tematy wuca i jego popleczników, bo jeszcze przez przypadek zamknięto byCi blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po prostu wywracaja sie flaki, czasem juz mi sie czytac nie chce. Teraz caly fb pelen "PAD podpisal, musimy cos zrobic!" a zrobia jak zwykle gowno, bo oprocz klikania na wrrr nie zrobia NIC. PAD ma wygrana w kieszeni.

      Usuń
  8. Taaa, rzeczona pani kurator małopolska - aż sobie ją wyguglowałam, żeby zobaczyć, kto zacz ... faktycznie z klerem za pan brat, czy siostrę robi i to już takie dość mocno niesmaczne jest. Bo na takim stanowisku powinna prezentować postawę dość neutralną, ale jest to bardzo trudne dla niektórych, jak się okazuje.
    Co do jej wypowiedzi, to niestety nie wyraziła się, że masturbacja jest niezgodna z prawem. Można jej nie lubić, ale rzetelność dziennikarzyny z wybiórczej sięgnęła mułu, o ile jest to jeszcze możliwe.
    Poszukajcie sobie tej wypowiedzi, jak mi nie wierzycie.
    Co do kleru - powtarzam się, wiem, ale widzę, co się dzieje na tym świecie i widzę, że kolejne rządy się z klerem bratają ... czy to z prawa, czy z lewa, czy środka. Sprawa religii w szkole choćby ... ktoś, coś, kiedyś?? Czy tylko zadyma co jakiś czas w wykonaniu jakichś dziennikarzy, czy filozofów z niebożej, czy bożej łaski.
    Komuna - fakt, ukróciła trochę rządy kościelne, ale jak widać - nie do końca.
    Nie są to takie proste sprawy, niestety ....
    Co do Pameli, to ona chyba lubi wychodzić za mąż i jak słusznie ktoś wyżej zauważył - może nie uznaje albo nie lubi seksu pozamałżeńskiego? Trudno powiedzieć ,co się w jej łebku kłębi.
    Głaski dla trzech Niuniek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidzia, teraz jeszcze rzeczywiscie nauka o masturbacji ma byc niezgodna z prawem, ale pewnie juz niedlugo i masturbacje wsadza do kodeksu karnego. U talibow zabijaja za homoseksualizm, w najjasniejszej tez w koncu beda zabijac. Na razie stawiaja szyldziki, pozniej w ruch pojda bejsbole, a w koncu noze, bo co bedzie chodzil glupi pedal po swietej ziemi zawierzonej matcebosce.
      A komuna powinna zrobic jak w Czechach, zakazac tych gusel, klechow zeslac na Sybir bez mozliwosci powrotu i bylby spokoj.

      Usuń
    2. O Czechach też sobie pomyślałam ...że tam poszli ostro i mimo wszystko źle ten kraj nie stoi. Ehh, teraz to już teorie spiskowe same mi na myśl przychodzą, ale staram się nie zwariować w tym wszystkim.
      Może trzeba będzie utworzyć jakieś stowarzyszenie obrony masturbacji?? W skrócie SOM. Czyli: my som masturbatorzy ;) Albo SOMA: Stowarzyszenie Obrony Masturbacji Aktywnej?
      A soma to przecież ciało po łacinie, jeśli dobrze pamiętam, więc wszystko pasuje jak ulał.

      Usuń
    3. Lidus na prezydenta!!! Z partii SOM-A. Wszyscy by na Ciebie zaglosowali, wszyscy myslacy. :)))

      Usuń
    4. Lidko, cudnie wymysliłas:)))

      Usuń
    5. No dobra, to Lidka co najmniej na kuratora glownego. ;)

      Usuń
    6. Haha, nie mam takiej siły przebicia :)) i znajomości, żeby się takiego stanowiska dochrapać ;) Ja to już myślę, kiedy będę mogła najwcześniej iść na emeryturę, bo jestem z rocznika, którego żadne praktycznie przywileje już nie łapią. Chociaż koleżanka mówiła mi, że będziemy mogły iść na emę w wieku 56-57 lat ... zobaczymy, jak to się ułoży.

      Usuń
    7. No dobraaa... to jak juz sobie kcesz, moze byc wczesniejsza emerytura :)))

      Usuń
  9. Skad Ty czerpiesz te newsy, bo chetnie bym wiecej poczytala? Z FB? A co , zalujesz Pameli? Moze bycie zona bardziej sie jej oplaca niz nie-bycie? Za biedakow pewnie sie nie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fejsbuka, z roznych portali newsowych oraz innych mendiow (nie poprawiac!). Jak juz mi sie odpowiednio duzo rzuci w oczy, to zbieram do kupy i robie prasoweczke.

      Usuń
  10. Najpierw pomyslalam "ze tez Panterze sie chce grzebac w tym lajnie" a potem przyszla refleksja "no ale dzieki temu co Pantera wygrzebie to ja cos wiem, bo w zyciu nie przyszloby mi do glowy sledzic polskiej prasy"
    A wiec dzieki Ci Dobra Kobieto za te newsy co to w sumie zadnymi newsami nie sa, bo tak bylo i tak bedzie dopoki sie ludzie nie obudza. A ze ludzie na calym swiecie lubio spac to wiemy:))
    Pamela... Pamela... musialam sie niezle nagimnastykowac umyslowo, zeby zatrybic co to jest ta Pamela:))) Bo jak na polityke (moja, tutejsza) nie zal mi czasu ani energii tak na celebrytow mam wyjebane po calosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wskazuje na to, ze w Polsce te patole nigdy sie nie obudza, zwlaszcza, ze bandyci w rzadzie maja mocne poparcie kosciola, przed ktorym patole czuja nabozna obawe oraz dopoki dostaja zasilki i nie musza pracowac, a pic maja za co, nie kiwna palcem.
      No nie gadaj, ze nigdy nie jaralas sie Baywatch, choc oczywiscie moglas juz zapomniec, bo po pierwsze to bylo przed wojna japonsko-rosyjska, a po drugie Tys tez sie zestarzala, demencja i te rzeczy... :)))

      Usuń
    2. Jebnal Ci juz ktos dzisiaj?:))) bo jak nie to ja chetnie nadrobie statystyki za te demencje:))) Jaralam sie aktorami i aktorkami w czasach nastoletnich. W doroslym zyciu to juz zawsze mialam problem z "kto jest kto" czyli owszem nawet jak widzialam jakis film to i tak nie pamietalam nazwisk aktorow. Teraz tez jak sie chce wymadrzyc to wrzucam googlam kto gral jaka role i brzmie w miare inteligentnie:)))
      A co to jest Baywatch? serio bo nie mam zielonego pojecia.

      Usuń
    3. A wrzucilabys do gugla i moglabys zabrzmiec inteligentnie, a tak... nie dosc, ze demencja w rozkwicie i nie wiesz, co to Baywatch, to jeszcze z gugla nie umisz skorzystac. :)))))
      https://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82oneczny_patrol

      Usuń
    4. Masz po angielsku: https://en.wikipedia.org/wiki/Baywatch

      Usuń
    5. Gugiel rejestruje wszelkie poczynania i poszukiwania, wiec uzywam tylko w waznych przypadkach. Jak by gugiel zobaczyl, ze szukalam jakiegos Baywatcha to pewnie by pomysla, ze jestem umyslowo uposledzona:)))
      Serio, dzieki naprawde do tej pory nie mialam pojecia, ze cos takiego istnialo. To zupelnie nie z mojej polki:)))

      Usuń
    6. A mnie tam lata, czy gugiel wie, czego szukam i co potem o mnie sobie pomysli ;)

      Usuń
  11. Rany, o wiekszosci wyzej wspomnianych, z malymi wyjatkami, nie mialam nawet zielonego pojecia. Moze nawet obejrzalam ze dwa odcinki Baywatcha, ale znudzily mnie smiertelnie, wiec wszelaki wieci o ww przewijalam bez przystawania. Natomiast o tej kuratorce juz mi cos w oczy wlazlo i jedyny mozliwy komentarz jest zawsze ten sam - kuzwa, jak dobrze, ze mnie tam nie ma, bo chyba by mnie szlag trafil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie blogoslawie dzien, w ktorym opuscilam stara ojczyzne na zawsze. Teraz chyba musialabym sie nawrocic, bo ze swoim antyklerykalizmem juz pewnie siedzialabym w wiezieniu za permanentne i uporczywe obrazanie cudzych uczuc.

      Usuń
    2. Z zupelnie innej beczki, od niedawna, jesli tylko cos u Star skomentuje przestaje mnie ponownie wpuszczac. Widzialam w komentarzach, ze tez Ci sie to przytrafilo. Co za cholera ja dopadla ???

      Usuń
    3. To ma zwiazek z tym, ze blog jest zamkniety. Pewnie nic sie na to nie poradzi, trzeba czekac do nastepnego dnia. Nie wiem, czy spotyka to wszystkich i od czego jest zalezne.

      Usuń
    4. No masz babo placek, nie mam pojecia ze cos takiego sie dzieje... przykro mi, ale nic na to nie poradze, bo bloga juz na pewno nigdy nie bede miala otwartego. Pokochalam kluczyk miloscia wierna i dozgonna:)))

      Usuń
    5. Ach nie, idzie wytrzymac, choc oczywiscie troche wqrwia, jedy tak przekierowuje i przekierowuje, a przekierowac nie moze. Najwyzej czeka sie do nastepnego dnia. Nie mam pojecia o przyczynie, ale zdarzalo mi sie kilka razy.

      Usuń
  12. Czasem naprawdę nie wierzę że to sie dzieje naprawdę

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.