sobota, 13 kwietnia 2013

Kira szuka wiosny.














50 komentarzy:

  1. Dzień dobry Panterko! Bardzo dużo wiosny znalazła Kirunia i jej uważna pani. U nas na Pogórzu na razie szaro i błotniście. Wiosna na razie szaleje w dolinach. Do nas dojdzie jak zwykle z opóźnieniem.
    Miłej soboty życzę poszukiwaczkom wiosnennym!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kupie wyglada to nader wiosennie, ale zeby to osiagnac, musialysmy sie zdrowo nadreptac. Gdzies jakies pojedyncze egzemplarze, a naga prawda widoczna na szerszym planie. Niebo tez nie pozwolilo nam sie nudzic, od ciezkich olowianych deszczowych chmur po pelne slonce - to w cyklu kwadransowym mniej wiecej. Najwyrazniej widac te zmiany na kolazu baziowym. Wszedzie jeszcze buro i zeschniete badyle, nagie galezie i prawie zero swiezej zieleni. W kazdym razie trzeba sie naszukac, ale idzie ku lepszemu.
      Przyjemnego weekendu, Kangurki.

      Usuń
  2. U Ciebie Panterko, wiosna mocno zaawansowana, u mnie niedobitki śniegu jeszcze widać..ale słońce od rana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie w komentarzu powyzej pisalam, ze to tylko pozory. Jak na te pore, wiosna jest spozniona o dobre 3 tygodnie.
      Dzisiaj znow niebo zasnute.

      Usuń
  3. Wiosna nareście zawitała.Jeszcze tylko więcej słońca i będzie można podziwiać ją w pełnej krasie.
    miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To deficyt slonca sprawil, ze wiosna w tym roku tak bardzo jest opozniona i zdrowo trzeba sie naszukac, zeby ulepic taki fotoreportaz. Wczoraj sie nawet daleko nie wybralysmy, bo caly czas grozilo ulewa.
      Dobrej soboty, Halinko.

      Usuń
  4. Szukała Kira wiosnę i jak widać znalazła :)
    Baw się dobrze w ten sobotni dzionek :) miłego Ilonus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie jej niezastapiony psi wech, pewnie niewiele bysmy znalazly, jak pisalam w pierwszym komentarzu. To wszystko pojedyncze zwiastuny, mocno opoznione. W ubieglym roku o tej porze narcyzy byly w pelnym rozkwicie, teraz raptem tylko niektore puszczaja pierwsze paki kwiatowe.
      Trzymaj sie, Ilonus, i usciskaj Babcie i rodzine.

      Usuń
  5. Jaki fajny spacer, u Was chyba jest cieplej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze troche, ale i do nas wiosna dociera ze znacznym opoznieniem.

      Usuń
  6. szczęście nastało, bo i białej gangreny nie widzę .W moim ogrodowskim tylko pigwa zaczyna się puszczać i hiacynty .
    Widzę i Twojej psi szczęście za sprawą ocieplenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas biala gangrena zniknela jeszcze przed swietami na szczescie i od tamtej pory sie juz nie pojawila. Nie znaczy to jednak, ze zima popuscila, mrozy byly.
      Psica jest teraz duzo czesciej na spacerach, bo nie marznie w swoim krotkim futerku. Jesli takie temperatury potrwaja kilka dni, a gdyby jeszcze slonce zechcialo czesciej sie pokazywac, to niedlugo natura wybuchnie zielenia i kwieciem.

      Usuń
    2. miałam wrażenie ze dokonałam wszystkiego coby logo widoczne było koło Gryzmolindy , tak jak u Ciebie kotowaty , a tu dopa blada. Taka mało zidentyfikowana jestem.

      Moja psia jest szczęśliwa że taras rozwarty i ma swobodę w przemieszczaniu się

      Usuń
    3. Pal licho zdjecie, wazne, ze nick jest widoczny, wiec nie jestes anonimem.
      Na rozwarty taras jest u nas stanowczo za zimno i z przerwami pada deszcz. Czy ja w koncu doczekam sie slonca???

      Usuń
    4. donoszę z obrzydzeniem ( donoszenie jest obrzydliwe), że do godz.13 upalne słońce waliło na nasze organa , a potem jak pierdziulnęło grzmotami i błyskawicami to mała głowa - po ekscesach pogodowych wyszło słonce ( mieszkam w centralnej Polsce)

      Usuń
    5. Uprzejmie odnosze na donos, ze u nas bez zmian: deszcz-slonce-deszcz-deszcz-slonce itd.
      Z tym, ze tego slonca jakby malo, a deszczu duzo.

      Usuń
  7. bardzo dużo tej wiosny u Ciebie, ale najpiękniejsza Wiosenka jest na pierwszym colażu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana Wiosenka! Jej tez brakowalo ciepla i sloneczka, jak nam wszystkim.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Kira, kiedy nastawi te swoje sluchawki, wyglada czasem jak bazyliszek :)))

      Usuń
    2. Ja uwielbiam Rodziaka za te uszy dotykać... normalnie jak pluszowa maskotka:D chyba sie biedak przyzwyczaił.
      śmiesznie to na spacerku wygląda jakby je zawijał żeby powietrze mu nei wpadało i tak cięgnie do przodu co jakiś czas sprawdzając czy wszyscy w kupie:D

      Usuń
    3. Wszystkie pieski maja takie miekkie uszka, nasz Fusel swoje klapciate tez mial mieciutkie i takie dluuuugie ;)

      Usuń
  9. Nieźle jej idzie :). Dobry z niej detektyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mogę się wtrącić ?
      się wtrącam

      Alexowi żaden pies nie dorówna .Wici głoszą ze to syn CYWILA i wnuczek SZARIKA ( nie ważne że Szarik to suka)

      Usuń
    2. A widzisz! Suki sa madrzejsze, podobnie jak kobiety :)))

      Usuń
  10. ...jaka u Ciebie piękna wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie...No i z psem...:)
    Ja, póki co w domu się kiszę, bo Mała jeszcze chrycha. A za oknem juz podobnie, choć niezła przeplatanka wiatru, słonka i deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u nas.
      Kira jest w siodmym niebie, ze moze tak czesto i dlugo przebywac na dworze, raz idzie z mezem, raz ze mna. Ma podwojna radoche.

      Usuń
  12. u mnie też była dzis wiosna. do 14. potem poszła w cholere i nie wiem kiedy wróci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba bylo ja zapytac, poki jeszcze mialas ja w zasiegu ;)))

      Usuń
  13. Ladnie sie Kira postarala. A dzis mamy taka sama pogode, bo u mnie tez 14C:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nawet mniej o temperature chodzi, jak o slonce. Mam tak wielki jego niedobor, ze nie wiem. A ono dalej fochy stroi. :(

      Usuń
  14. A zdjecia robione z wysokosci "ludzia" a nie Kiry:)))
    U nas tez slonca brak:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo przepraszam, ja nie nosze glowy na poziomie kwiatkow i badylkow - to poziom psi. :)))

      Usuń
  15. U nas słońce bywa, ale takiego kwiecia i wiosennych kwiatków to jeszcze nie widać. Tylko zgniła stara trawa wyłazi. A co do Cejrowskiego, to może dobrze, że poznałam tylko jego poczucie humoru i świetnie opisany świat egzotycznych podróży. Więcej nie chcę o nim wiedzieć, skoro ma mnie to zrazić do całości jego osoby i twórczości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznalam go z tej gorszej strony, dlatego nie bede go czytac ;)
      Gupia ta pogoda!

      Usuń
  16. Wróciłam z Rufim ze spaceru i zamarzłam! Wieje lodowaty wiatr! Brr, idę się grzać pod koc :(
    Gdzie ta wiosna?
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam juz tak dosyc tej niepogody i braku slonca, zimna i zimy w ogole, ze gotowa jestem zwariowac, jesli sie to NATYCHMIAST nie polepszy. :(((

      Usuń
  17. Kira ma nosa do tropienia wiosny.
    Uchwyciłaś piękną wiosnę Pantero,a Kira pomagała zawzięcie,kocham wiosnę za intensywność barw,zapachy kwiatów i ciepło....
    No co nie mogę pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zapowiadali dzisiaj slonce. Zapowiadali :(
      Na zapowiedziach sie zakonczylo.
      W radiu nawet sie cieszyli, ze bedzie taka piekna pogoda, bo dzisiaj odbywa sie jakis bieg maratonski dla ludnosci. He he he, tylki im najwyzej zmoczy.

      Usuń
  18. Śliczne imię dla psa:)Wiosna jest, czego dowodem fajne zdjęcia.U nas 18+ słonecznie i sucho:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po poludniu i u nas pododa sie ustabilizowala, chociaz rano nic tego nie zapowiadalo. Ale po zachodzie slonca zrobilo sie rzetelnie zimno, coz, to dopiero kwiecien. Oby do maja! :)))

      Usuń
  19. Kira znalazła, a ja...? :(

    Byłem w ten weekend nad jednym jeziorem na Kaszubach - jeszcze zamarznięte a w lesie śnieg.
    Ale teraz jest coraz ładniej jutro idę skrobac i malować łódź.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.