piątek, 20 maja 2016

Klamliwe media.

Trudno mi rozstrzygnac, ktore media bardziej klamia i manipuluja odbiorcami, niemieckie czy polskie. Tu, podobnie jak w Polsce, coraz wiecej ludzi odrzuca te oficjalna panstwowa prawde, poszukujac wlasnej. Manipuluje sie glownie faktami i danymi na temat ostatniej fali uchodzcow, choc i wczesniej nie podawano calej prawdy zwiazanej np. z przestepczoscia wspolobywateli o migranckich korzeniach. Politycy winni sa obywatelom wlasnego panstwa prawde, jednak nie ma chyba na ziemi takiego panstwa, gdzie media nie sa na tyle zdominowane i manipulowane przez ppolityke, zeby o wszystkim pisac rzetelnie.
Oto kilka przykladow zmanipulowanych i nie zdementowanych wiadomosci.
1. 13.01.2015 w Dreznie znaleziono zwloki Erytrejczyka. Media zagrzmialy zgodnym chorem, obwiniajac za jego smierc PEGIDA i wszystkie ruchy radykalnie prawicowe. Do zbrodni jednak przyznal sie Afrykanin z tego samego heimu.
2. Po pierwszych zamachach w Paryzu media zachlystywaly sie z zachwytu, jak to przywodcy panstw solidarnie szli na czele wielomilionowego pochodu w protescie przeciw terrorowi. A prawda byla taka:




Jak to cwane ustawienie kamery potrafi zmienic rzeczywistosc.
3. Klamstwo na temat kosztow i korzysci tej calej migranckiej zadymy. Spiegel malo czkawki nie dostal opowiadajac, ile to miliardow wniosa dla gospodarki Niemiec ci uciekinierzy. Ha! Pod warunkiem, ze pracowaliby i tu placili podatki. Tymczasem wiekszosc to analfabeci bez zawodu, nierzadko zbyt chorzy, zeby w ogole pracowac, bez znajomosci jezyka i rynku pracy, zbyt leniwi i niechetni do wysilku, bo i tak dostana. Wyliczono zatem dokladnie: na glowe Niemca przypada ok. 3000 euro dlugu panstwowego, na migranta... 79 100 (siedemdziesiat dziewiec tysiecy, to nie pomylka).
4. Podobnie bylo z natychmiastowym orzeczeniem winy Putina w zestrzeleniu malezyjskiego samolotu i natychmiastowe nalozenie kolejnych sankcji na Rosje. Tymczasem do dzisiaj nie znaleziono najmniejszych dowodow winy Rosjan.
5. Kazdy pozar czy tez zamach granatem na schroniska azylanckie, natychmiast okrzykiwany jest aktem terrorystycznym prawicowych bojowek na biednych uciekinierow. Potem dopiero wrdazane jest policyjne dochodzenie. No coz, dochodzenia wykazuja winnych gdzie indziej, ale tego juz media nie podaja, bo i po co? Na 75 podpalen osrodkow azylanckich jedynie 11 mialo tlo radykalno-prawicowe, reszta to celowe podpalenia mieszkancow tych osrodkow, ktorym nie podobaly sie nieco spartanskie warunki mieszkaniowe, badz byly one skutkiem wewnetrznych niesnasek polityczno-religijnych.
6. Nie wspominam juz o nieustajacych napasciach seksualnych i/albo rozbojniczych na niemieckie kobiety, a bardzo czesto na dzieci. Po sylwestrowej nocy w Kolonii telewizja ZDF (to takie TVP2 w Niemczech) podala w dzienniku, ze wszystko przebieglo bardzo spokojnie, choc juz wtedy policja byla bombardowana skargami przez ofiary. Liczono na to, ze sprawa rozejdzie sie po kosciach. Nikt nie wyobrazal sobie skali zjawiska. Dopiero 5 stycznia doczekalismy sie oficjalnych przeprosin i czesci prawdy. Natomiast winni do dzis hulaja na wolnosci, zlapano raptem kilku, z czego wiekszosc wypuszczono.
Ja czerpie wiedze glownie ze stron Anonymus, ktorzy w Niemczech zostali zablokowani, ale przeniesli sie na serwer rosyjski i dalej nadaja oraz The Epoch Times Deutschland.





38 komentarzy:

  1. ...i zostają jedynie Radio Maryja i Telewizja Trwam!
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D i ojczulek na witrażu:-)

      Usuń
    2. Bo jedynie one przekazuja prawde...
      ... i calkiem niewazne, ze jest to gpwno-prawda. :))

      Usuń
    3. Matkoboskorydzykowsko - łoćca na witrażu widziałam, straciłam apetyt na cały dzień!

      Usuń
    4. U mnie by wisial, ale nie na szybie.

      Usuń
  2. Skończyły się czasy, kiedy chętnie oglądałam programy informacyjne. Do niedawna obejrzałam sobie jedna telewizję, drugą, trzecią, trochę poczytałam prasę, zajrzałam do internetu (choć dość rzadko konkretnie po informacje), wypośrodkowałam, wyciągnęłam wnioski i jakoś udawało mi się w miarę prawidłowo oceniać to, co się dzieje. A teraz? Nie dość, że oficjalne media mnie wkurzają, to jeszcze nie jestem w stanie rozsądnie oceniać tego wszystkiego, bo mam wrażenie, że wkoło pełno półgłówków albo zmanipulowanych - w taki czy inny sposób. Więc nie słucham, nie oglądam, nie czytam, tzn. nie celowo. Bo przecież i tak nie da się od tego uciec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam w internecie prase lokalna, bo stamtad m.in. dowiaduje sie o ciekawostkach z regionu. W tej kwestii niewiele jest do zmanipulowania. ;) Natomiast permanentne manipulownanie polityka swiatowa i krajowa jest dla mnie swego rodzaju fenomenem. W dobie internetu nie ma bowiem mozliwosci ukrycia prawdy, na co wiec licza manipulatorzy?

      Usuń
    2. Manipulatorzy liczą, że przy takiej ilości mediów ludzie będą mieli zamęt w głowie i duża ilość ludzi po prostu nie przyjmie takiej porcji wiadomości, jaka jest konieczna, żeby odcedzić te zmanipulowane.
      Niestety z dużą liczbą ludzi to się sprawdza, oni sięgają najwyżej po program tv lub obejrzą wiadomości raz na jakiś czas, a od rządu chcą dostać kasę na swoje leniwe życie i tylko to ich interesuje.

      Usuń
    3. No tak, a oprocz tego istnieje niemala grupa wierzaca slepo radiu maryja i przyjmujaca wszystko inne za nieprawde. Dla reszty liczy sie tylko te pincet.

      Usuń
  3. Wielomilionowy tłum jak pokazali,dobre sobie.Już z mediów do końca prawdy się nie dowiemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia mnie jedynie, PO CO to robia, skoro prawda predzej czy pozniej ujrzy swiatlo dzienne?

      Usuń
    2. Bo jednak wiele osób nie szuka prawdy gdzie indziej, tylko zdaje się jedynie na tefałen dwadzieścia cztery. I co tam powiedzą, jest święte i niepowtarzalne. A nawet, jeśli te osoby dowiedzą się gdzie indziej, to i tak mogą się o prawdę potknąć, a jej nie zauważą.

      Usuń
    3. Kiedys najbardziej wiarygodna byla TVP, choc ostatnio za duzo w niej bylo kleru, po zmianie natomiast na narodowa emituje juz tylko propagande. TVN24 tez pozostawia wiele do zyczenia, teraz chyba najbardziej po mojej mysli jest Superstacja.

      Usuń
  4. To sie nazywa "wolnosc slowa", czyli media mowia tylko to co moga i jak moga. Jeszcze mieszkajac w Polsce, obejzalam kiedys sobie pogode w wiadomosciach, na trzech programach wieczornych i wiesz kazdy z nich zapowiadal calkiem inna, a to byla tylko pogoda ... ale myslacym osobnikom wlasnie takie sytuacje daja do myslenia.Zadne media ni sa wolne, w zadnym panstwie, takie jest moje zdanie i dlatego nie ogladam zadnych wiadomosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Media mowia, co sie im nakaze, nie ma juz wolnych mediow, a te internetowe sa przesladowane, blokowane, zamykane. Na szczescie mozna przenosic serwery, tyle ze przyjecie Anonymusow przez serwer rosyjski tez ma podloze polityczne przeciez.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TV nie włączam od lat ,gazet nie kupuję od lat (czasami tematyczne np ogród , komputerowe ), jak chcę info to mam internet i czytam wybiórczo to co mnie interesuje . Zazwyczaj gra u mnie regionalne radio (nawet obecnie z laptopa leci ) w którym mam bieżące informacje z okolicy i conieco z kraju i ze świata. Wyciągam wnioski z tego co widzę i słyszę w otaczającej mnie rzeczywistości . Rzeczywistość wolę "odbierać " realnie , a nie wirtualnie/medialnie . A jest jak jest i każdy trochę myślący wie jak...

      p.s. błąd się wkradł , więc widząc go skasowałam ;)

      Usuń
    2. Mam podobnie. Łącznie z regionalnym radiem ;)
      TV czasem włączam, ale nigdy na szambo zwane wiadomościami. Te sobie w necie znajdę i przeczytam, które będę chciała. Z komentarzami innych czytających, o wiele ciekawszymi czasem od samych wiadomosci.

      Usuń
    3. Też czytam komentarze pod tym co mnie ciekawi . Czyli mamy podobnie ;).

      Usuń
    4. Media lokalne sa jeszcze stosunkowo najmniej upolitycznione, u nas jest podobnie, choc akurat w kwestii uchodzcow nawet lokalne przesadzaja z poprawnoscia polityczna. Ludzie boja sie mowic otwarcie, co mysla, bo cenzura czuwa i wali po kieszeni, jesli ktos za grubo pojedzie.

      Usuń
  6. manipulacja...stosowana z KAŻDEJ strony...mam wrażenie że cały swiat teraz to jedna, wielka manipulacja... obrzydliwe :/
    :**********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze jeszcze istnieje internet, choc nie wiadomo, jak dlugo poistnieje, bo sa zakusy, zeby strony opozycyjne zamykac na glucho.
      :*****

      Usuń
  7. TVPiS nie oglądam, bo stopień manipulacji tej skurczysyńskiej partii osiągnął apogeum, uczciwych dziennikarzy wyrzucono, nie martwiąc się o los ich rodzin, dzieci, tak jak zresztą wszystkich wyrzuconych urzędników, radiowców, nauczycieli, którzy stracą pracę itd
    z FB też już nie korzystam, bo to źródło agresji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TVPiS nie ogladam nawet nie dlatego, ze manipuluje, bo manipuluja wszyscy, tylko kazdy w strone wlasnego mocodawcy. Nie ogladam, chyba podobnie jak wiekszosc nieogladajacych, na znak protestu. Kurski miota sie, bo moze stracic ciepla posadke, a slupki dalej spadajo...

      Usuń
    2. sorry, ale poziom ich manipulacji, kłamstwa, cenzury jest porażający
      można mieć jakąś sympatię, z kimś się solidaryzować, chociaz prawdziwy dziennikarz nigdy tego nie powinien robić, ale to co tam się dzieje to już jest groźne- oni kreują inną rzeczywistość!

      Usuń
    3. Prawdziwi dziennikarze zostali pozwalniani, pozostali BMW (bierni, mierni, ale wierni)

      Usuń
  8. Tez coraz rzadziej włączam TV,bo kiedy sluchalam , co mowia w TVP i innych telewizjach, to odnosilam wrazenie, ze zyje w roznych swiatach, ze mowia o o jakiejs innej rzeczywistosci. Wole posluchac muzyki. Nie chce sie denerwowac, zreszta ostatnio mam to wszystko w glebokim powazaniu!!! Najwazniejsze, zebym byla zdrowa, ja i moja rodzina:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkad stalam sie swiadoma politycznie, polityka bardzo mnie interesuje, a skad czerpac wiedze, jak nie z mediow. Dobrze, ze czlowiek ma wybor i nie musi ogladac telewizji rezimowej.
      Twoje zdrowie i rodziny zalezy wlasnie od sytuacji politycznej, nie da sie oddzielic jednego od drugiego, schowac glowy w piasek i udawac, ze polityki nie ma.

      Usuń
  9. Tutaj tez nie jest najlepiej z mediami, bo wszystko musi byc tak podane zeby bylo poprawnie politycznie. Na szczescie jest jeszcze troche dziennikarzy piszacych w miare uczciwie, no i ludzie pisza, komentuja rozne wydarzenia, wiec czytam gazety. Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu z gazet dowiesz sie niewiele prawdy, ja raczej bazuje na internecie, choc i jemu slepo nie wierze. Zawsze wybieram prawde, ktora na ogol lezy posrodku.

      Usuń
  10. Najważniejsze to nie dać się zmanipulować żadnym mediom i politykom. Dobrze że wspomniałaś o Anonymous . A czytałaś TO ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzialam tego wczesnie, dopiero teraz przeczytalam. Tak ogolnie z wiekszoscia sie zgadzam, ale z pewnymi tezami poszli za daleko. Nie wspomnieli tylko o grupowaniu sprzetu pancernego i wielkiej ilosci amunicji na terenach przy wschodniej granicy unii, celem zdestabilizowania i oslabienia Rosji. Oby sie nie pomylili, bo pierwszym celem beda wlasnie osrodki, gdzie ten sprzet stoi (dopowiedz sobie, gdzie to jest).

      Usuń
    2. I dlatego nie można łykać wszystkiego nawet od Anonymis ;-)
      Super Stacja też już zeszła na psy :/ Kuba Wątły założył swoją TV na You Tube ;-)

      Usuń
    3. Wiem, mam go w abonamencie.

      Usuń
  11. Polecam serdecznie https://www.youtube.com/watch?v=QjqCC_YNi14
    Uwaga!!! Polacy się śmieją i wyśmiewają to bardzo niebezpieczne staje się. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Satyra umie dotkliwiej zranic od noza. I to strony satyryczne beda jako pierwsze zamykane, a ich tworcy przesladowani.

      Usuń
  12. Ale po abonamenty wyciągają łapska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z czegos przeciez musza te wraza (wrarzom) propagande finansowac. U nas tez trwa batalia o zniesienie abonamentu RTV, ale panstwo nie chce ustapic, doszlo nawet do aresztowania aktywistki, ktora nie placila.

      Usuń

Dziekuje za Twoj komentarz.
Lubie wiedziec, z kim rozmawiam, moge dyskutowac, ale nie toleruje chamstwa i atakow ad personam. Anonimowe komentarze i tak wpadna do spamu, wiec mozecie sobie oszczedzic pisania, a obrazliwe beda usuwane.