wtorek, 27 listopada 2018

Dla Piotrka i reszty fanklubu.

Goscinnie Madam z ptasim trupkiem w paszczy
 Czasem dochodzi do konfliktu interesow, bo obie maja chrapke na miejscowke u boku mamy.

Wskoczylabym kolo ciebie, co Miecka?

Mama, przeciez ja tu leze!

Chyba lezalas... he he he...











 Toya na spacerach czesto poluje na myszy, kiedy tylko wyczai gryzonia, robi skok.



Toyka lubi sie z Bulka, wiec czasem nawet spia blisko siebie.





I jeszcze portrecik.












I jak tam, marudy? Wystarczy Wam na dluzszy czas?



30 komentarzy:

  1. Jak ja lubię te Twoje dziewczyny ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy, ale nie za długi. Są cudne w każdej konfiguracji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekochane te Twoje futerka, ale to Ciebie brakuje najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwierzaki cudo ale jakie zdjecia!!! ten skok Toyki! ale masz refleks...
    przejdzie Ci i wrocisz do nas...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że zawsze będzie nam za mało. Fan klub, ma to do siebie, że bedzie wołał za chwilkę o nową porcję fotek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie one piekne i kochane, a maja tak luksusowo, wszystkie kanapy, lozka, poduszki, kocyki, sliczne przytulanki sa dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na poscieli i w poscieli a jaki cudny kozuszek maja,
      Toyka przy stole czekajaca na obiad rozczulila mnie

      Usuń
  7. Pewnie że nie starcz, i nie tylko zdjęć, ale i Twoich tekstów. Bardzo mi się podoba zdjęcie Toyki w pozie imperialnej, na kanapie, z łapą dostojnie wspartą o oparcie boczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. )))))))) na stare lata Erna zaczęła spać na kanapie, zaraz po jej wyczyszczeniu he he
    otóż mam takie same widoki Pantero tylko moja kocia baba bez brody jest )))

    OdpowiedzUsuń
  9. A mojej czarnej bliźniaczki już nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny portret Toyki , reszta zdjęć rozczulająca ,a Bułka z ptaszkim szokuje ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ptaszkiem to nie Bulka, kotka ma na imie Madam,
      jej zdjecie jest takie goscinne.

      Usuń
    2. Oj dobrze wiedzieć ! Ale podobna bardzo ;-)

      Usuń
    3. Na drugi rzut oka jednak widać różnice pewne. Bułka ma chyba więcej bieli na pyszczku. Ale w sumie to można się nabrać. :)

      Usuń
  11. Z ptakiem to nie Bułka 😂 też taka moja pierwsza myśl była.
    Cudne są te futerka 💗💞💗💞

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tylko w fan clubie Toyki, bo ja jestem psiara. Koty obchodze duzym lukiem. Ten skok Toyki uchwycilas niesamowicie ! Toyka jest piekna po prostu - a te slepia... Marzenie. Dzieki za zdjecia - od razu dzionek nabral tempa. I niech bedzie dobry dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam futrzaki :) a wiesz co mnie urzekło ? Zdjęcie z ptasim trupkiem. Takie swojskie. Przyroda. Nasze potem miały problem z piórkiem wychodzącym drugą stroną. :) :) :) No i tak mi brakuje psicy - tego łba pchającego się na kolana obok kotów :((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję pięknie za zdjęcia. Są wprost cudowne. :) Ale najbardziej to chyba podobają mi się dwa ostatnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, a myślałam, że tylko u mnie w domu najwygodniejsze miejsca zawsze są pozajmowane;))).
    Głaski dla futer;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Na dlugo nie wystarczy, ale na razie moze byc :)
    Zwierzaki jak zwykle cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście to nie Bułka z ptakiem.Piękne razy trzy..

    OdpowiedzUsuń
  18. Najkochańsze na świecie, mordeczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjecie Tojki przy stole kuczennym, Mirka tez takie ma, co razi uczucia niektórych bliznich ;) bakterie i takie tam, niby.
    A w robocie dostalismy packjenta ze swierzbem jak cholera! I ja sie martwie, zebym ja kiedys cos z roboty Mirce nie przyniosla... a nie odwrotnie, znaczy Mirkowych bakterii mniej sie boje, bo strach sie bac mi jest w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zwierzyniec. Cała armia kotów przeciw jednemu pieskowi. Wszystkie słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  21. się zaczynam niepokoić...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejny raz oglądając zdjęcia podziwiam Twoje zwierzaki Pantero. I dostrzegam coraz to nowe detale. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pantero,
    dziękuję za przesyłkę - na razie tą drogą. Mam w domu miniszpital i nie nadążam z praniem pościeli i na dodatek brata muszę wspomóc, bo chwilowo jest bez ręki. Odezwę się, gdy złapię wenę :)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz pogadac? Zamieniam sie w sluch.